Justin Bieber - Türkçe Şarkı Sözleri


My World (2009) Albümü


My World 2.0 (2010) Albümü

Albüm Harici Şarkıları
Soulja Boy (ft. Justin Bieber) - Rich Girl (Türkçe Çeviri)
Justin Bieber - Never Say Never (Türkçe Çeviri)
Justin Bieber - Pray (Türkçe Çeviri)

Hepsine burdan da ulaşabilirsiniz: Justin Bieber - Türkçe Şarkı SözleriEtiketler: justin bieber türkçe şarkı sözleri, justin bieber türkçe sözleri, justin bieber çeviri, justin bieber sözleri , justin bieber şarkı sözleri, justin bieber şarkı çevirileri

30 yorum:

  1. aşkım bebeğim seni çok seviyorum senin için ağlıyorum lütfen gel..

    YanıtlaSil
  2. sen bir geri zekalısın justin...senden nefret ediyorum.sınıftaki bütün kızlar sana bayılıo ama ben deil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana küfür etmeyi ve ağzıma geleni saymak istiyorum justin in 1 cent i bile olamazsın onun tuveletinin mermeri bile senden pahalı kıskan.lıktan ne dicenizi bilemiyosunuzz

      Sil
    2. :DD bencede justinime laf edenin .....

      Sil
    3. Lan çocuk bak senin kafanı kopartır damarlarını gtune sokar ağzını kopartır burnuna sokar vicudunu ikiye ayırır bacaklarını falçatayla keser gözlerini matkapta oyar kollarını testereyle keser cılgını çıkartırım amk adam ol sende yok diye yapıyon tabi götün yemiyo anca anonim google hesabından gönder hadi yiyorsa amele?

      Sil
  3. justin sana aşıığım çok tatlısın olağanüstü bir güzelliğin var hem sen hemde o mükemmel şarkıların 1tane...muck

    YanıtlaSil
  4. lütfen hakaret etmeyin sevmek zorunda deilsin sevmedigini şarkılarını dinlemeyerek gösterebilirsin.

    YanıtlaSil
  5. justin sen bir tanesin warya justin 2 yaş küçük ve 2 yaş büyük kızlarla çıkmayı seviyor ama ben onu her haliyyle kabul ederim I LOVE YOU JUSTİN BİBER asi çılgın doğru demiş keşke kliplerinde ben oynasaydım ücretsiz oynardım aşkımmmmm inanın ki sevgilisi hiç güzel değil btün şarkılarını sevşorummmmmmm

    YanıtlaSil
  6. bencede çok salaksınnnn.

    YanıtlaSil
  7. emiim ki kendini yakışıklı buluosn ama öyle deilsinnnnnnnnnnnn.................

    YanıtlaSil
  8. hiç te bile dünyada gördüğüm en yakışıklı justin bieber

    YanıtlaSil
  9. dünyaya en yakışan kişi ve en yakışıklı kişi bile gelse onun yerini tutamaz kesinlikle

    YanıtlaSil
  10. Kendini Yakısıklı Bulmuomus Cunku Senn Kadr Gerizekalı Değil..Bizim Askımız Hem Mütevazı Hemde Dünyanın Enn Yakısıklı Ve TatLı İnsanı..Kıskanclıgınızdan Catlayın Szde..5 Hatta Belkide 6 Milyon Hayranı Var..! JUSTIN I LOVE YOU..! <3 <3 <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  11. ne 6 milyonu 40 milyon hayranı var

    YanıtlaSil
  12. yanlız pray artık albüm harici değil My Worlds Acoustıc albümü çıktı

    YanıtlaSil
  13. eed my world acustic albumunde pray ve latın gırl de var <3

    YanıtlaSil
  14. love justin rede om te leef my girl l would love to see very sweet justın <3

    YanıtlaSil
  15. justın justın biyanem year where my love of me

    YanıtlaSil
  16. kimse onu bnm kadar çok sevemez o dünyanın en tatlı ve yakışıklı insanı I LOVE YOU JUSTİN keşeke buralaarada uğrasan :)) muck

    YanıtlaSil
  17. Aptal mısınız?
    Ne 6 milyonu yaa!
    15.000.000 hayranı var!
    O varyaa dünyanın 8. harikası yaa :)
    En çok "Mama's Boy" şarkısını seviyoruum.
    Ayrıca...
    Latin Girl, Ride, Swag So Mean, Heartache (Özellikle Heartache), Mama's Boy, Omaha Mall, Speaking In Tongues (Bu ismiyle bulamassanız Shawty Mane) şarkılarının çevirilerini yaparsanız çoook mutlu olucam.
    Çok eksik var...
    Please :)
    Ve size bir gerçeek:
    Justin Omaha Mall'ı tuvalette yazdııı :P
    Sevgileer...
    Yaren :)

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. SENİ SEVİYORUM JUSTİN

    AYŞENUR <3<3<3 JUSTİN <3<3<3


    BU ARADA EMİNCAN SENİ SEVİYORUM..

    YanıtlaSil
  20. justin senin için her gece ağlıyorum ben selenadan daha güzelim sen röpörtaşında ben gerçek aşkı bulursam hayranmla bile çııkarım dedin ya ben olabilirim o ben selenadan daha güzelim çok şey kaçırdın justin bebeyimmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  21. aşkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sewiommm yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  22. yorumları okudum ve hepinizden korkuyorum. özellikle castinden 2 yaş büyük olan hatundan.

    YanıtlaSil
  23. SEN HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN YAKIŞIKLI İNSANSIN
    KEŞKE TÜRK OLSAYDIN KONSERİNE GELİRDİM O SALAK SEWGİLİN OLAN SELENA DANDA NEFRET EDİYORUM KENDİNİ Bİ BK SANIYO SELENA GOMEZE ÖLÜMM !!!

    YanıtlaSil
  24. justinden başka hiç bişey yok gözümde ...>>>NeVeR SaY NeVeR<<<

    YanıtlaSil
  25. kendizide yakizikli şarkı sözü çok güzel işallah bir gün karşıma çıkar 😍😘😙

    YanıtlaSil