Justin Bieber - Love Me (Türkçe Çeviri)




Justin Bieber - Love Me (Türkçe Çeviri)

oh oh its jb
oh oh işte jb
My friends say I'm a fool to think
Arkadaşlarım benim için tek olduğunu
that you're the one for me
Düşündüğüm için bana aptal diyor
I guess I'm just a sucker for love
Ben sadece aşk için deli olduğumu düşünüyorum
'Cuz honestly the truth is that
Çünkü açıkçası doğru olan bu
you know I'm never leavin'
Seni hiç terk etmeyeceğimi biliyorsun
'Cuz you're my angel sent from above
Çünkü sen bana yukarıdan gönderilen meleğimsin

Baby you can do no wrong
Bebeğim yanlış yapamazsın
My money is yours
Benim param senindir
Give you little more because I love ya,
Sana biraz daha vereceğim çünkü seni seviyorum
love ya
Seni seviyorum
With me, girl, is where you belong
Benimle, sen, nereye aitsin
Just stay right here
Sadece burada dur
I promise my dear I'll put nothin above ya
Söz veriyorum sevgilim yerine hiçbir şey koymayacağım
above ya
Senin yerine

Love me, Love me
Sev beni, Sev beni,
Say that you love me
Beni sevdiğini söyle
Fool me, Fool me
Kandır beni, Kandır beni,
Oh how you do me
Oh nasıl yaptın
Kiss me, Kiss me
öp beni, öp beni
Say that you miss me
Beni özlediğini söyle
Tell me what I wanna hear
Bana duymak istediklerimi anlat
Tell me you love me
Beni sevdiğini söyle

Love me, Love me
Sev beni, Sev beni,
Say that you love me
Beni sevdiğini söyle
Fool me, Fool me
Kandır beni, Kandır beni,
Oh how you do me
Oh nasıl yaptın
Kiss me, Kiss me
Say that you miss me
Beni özlediğini söyle
Tell me what I wanna hear
Bana duymak istediklerimi anlat
Tell me you love me
Beni sevdiğini söyle

People try to tell me
İnsanlar bana anlatmayı deniyor
but I still refuse to listen
Ama ben hala dinlemeyi reddediyorum
'Cuz they don't get to spend time with you
Çünkü onlar seninle zaman harcamak istemiyor
A minute with you is worth more than
Seninle bir dakika, senin aşkın olmayan
a thousand days without your love,
Bin günden daha değerlidir
oh your love
Oh senin aşkın
oh

Baby you can do no wrong
Bebeğim yanlış yapamazsın
My money is yours
Benim param senindir
Give you little more because I love ya,
Sana biraz daha vereceğim çünkü seni seviyorum
love ya
Seni seviyorum
With me, girl, is where you belong
Benimle, sen, nereye aitsin
Just stay right here
Sadece burada dur
I promise my dear I'll put nothin above ya
Söz veriyorum sevgilim yerine hiçbir şey koymayacağım
above ya
Senin yerine

Love me, Love me
Sev beni, Sev beni,
Say that you love me
Beni sevdiğini söyle
Fool me, Fool me
Kandır beni, Kandır beni,
Oh how you do me
Oh nasıl yaptın
Kiss me, Kiss me
Say that you miss me
Beni özlediğini söyle
Tell me what I wanna hear
Bana duymak istediklerimi anlat
Tell me you love me
Beni sevdiğini söyle

Love me, Love me
Sev beni, Sev beni,
Say that you love me
Beni sevdiğini söyle
Fool me, Fool me
Kandır beni, Kandır beni,
Oh how you do me
Oh nasıl yaptın
Kiss me, Kiss me
Say that you miss me
Beni özlediğini söyle
Tell me what I wanna hear
Bana duymak istediklerimi anlat
Tell me you love me
Beni sevdiğini söyle

My heart is blind but I don't care
Kalbim kör ama aldırmıyorum
'Cuz when I'm with you everything has disappeared
Çünkü seninleyken her şey görünmez oluyor
And every time I hold you near
Ve yanımda her tuttuğumda
I never wanna let you go,
Gitmene hiç izin vermem
oh

Love me, Love me
Sev beni, Sev beni,
Say that you love me
Beni sevdiğini söyle
Fool me, Fool me
Kandır beni, Kandır beni,
Oh how you do me
Oh nasıl yaptın
Kiss me, Kiss me
Say that you miss me
Beni özlediğini söyle
Tell me what I wanna hear
Bana duymak istediklerimi anlat
Tell me you love me
Beni sevdiğini söyle

Love me, Love me
Sev beni, Sev beni,
Say that you love me
Beni sevdiğini söyle
Fool me, Fool me
Kandır beni, Kandır beni,
Oh how you do me
Oh nasıl yaptın
Kiss me, Kiss me
Say that you miss me
Beni özlediğini söyle
Tell me what I wanna hear
Bana duymak istediklerimi anlat
Tell me you love me
Beni sevdiğini söyle



Justin Bieber'in Tüm Şarkılarının Çevirileri için Buraya Tıklayın

Hepsine burdan da ulaşabilirsiniz: Justin Bieber - Türkçe Şarkı Sözleri

92 yorum:

  1. love meee :D kiss mee I Love JB

    YanıtlaSil
  2. seni seviyorum justın ve bütün şarkılarına bayılıyorumm...SENİ BENDEN ÇOK SEVEN BİRİ VAR MIDIR??YOKTUR ÇÜNKÜ SENİ KENDİMDEN BİLE ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMM... CRAZY GİRL (BAZI ŞARKILARIN ALTINDA YORUMLARIM VAR ZATENN BENİ BULABİLİRSİN):)

    YanıtlaSil
  3. bana bk crayz girl bnden çok sewn yok çünkü bn onu senden ve kendimden çok sewiyrm dilin çok uzamış kesmen gerek tatlm nese dedğim gibi bn onu snden çok sewiyrum

    YanıtlaSil
  4. sanki seni duydu sewiyoda bulack ne inandırıcı (bazı şakalarımdan bni bulabilirsnmişşş)aman hmn bulaym

    YanıtlaSil
  5. milletin işi gücü yok snn gibi bi salağımı araştıracak yhaa xDD üstüne gülmektn beter oldu haahahah

    YanıtlaSil
  6. kimse justini benden çok sewemez hem ben bazen ama 2 senede bir kanadaya gidiorum(teyzemin b kyanına)hatta bi keresinde konserine gidecektim ki bilet kalmamıştı.düşünün yani daha onu çok sewen varr.ben bunların içindeyimmmm

    YanıtlaSil
  7. justınım aşkım bebeğim seni çokkkkkk seviyorum lütfen türkiyeye ğel lütfen ahhh... bi türkçe bilsen warsa seninle sabahlara kadar konuşmak isterdim lütfen buraya gel dünyada senin kadar tatlı şirim ve hoş bi çocuk yooook!!! seni çokk seviyorum ve bu satırları yazarken ağlıyorumm <3<3<3<3<3 justın <3 ayşe <3<3<3<3<3

    YanıtlaSil
  8. küçücük bebek yaa ama şarkıları iyi

    YanıtlaSil
  9. off artık justindende sıkıldım

    YanıtlaSil
  10. o tatlı dudaklarına ayrılmamacasına yapışmak isterdim,o şirin gözlerine içime işleyerek bakmak isterdim,o kalbimi yerinden çıkaracak yüzüne gözümü kırpmamacasına bakmak isterdim,beni acıdan mahveden vücuduna dokunmak isterdim,sana delice sarılmak isterdim, Türkiye'ye konsere bir kere gelmen bu acılarımın hepsini dindirirdi...

    YanıtlaSil
  11. seni sevmiyorum sevenleri de anlamıyorum sımarık ve ukala bi tipe benziyosun bir tv programında ayaklarını masaya koyacak kadar rahatsın kim bilir sanatçı olmadan önce nası bi tipe sahiptin bunu demeden gecemicem kim kaardishan tarafından cooook güzel kullanılıyosun yazık sanaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  12. ben justin'nın bütün şarkılarına bayılıyorum.ayrıca onu çooooooooooooooooooooooooooooooookkkkk ama çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk seviyorum.biliyorum onu seven çok olsun yine de ben onu çok seviyorum.justin sana hastayım.bebeğim benim çok tatlısın :****

    YanıtlaSil
  13. bilmeyen arkadaşlar için justin hakkında biraz bilgi paylaşıcam.
    -justin bir solak.
    -doğal ve zeki kızlardan hoşlandığını açıklamış süslü,makyaj yapan kızlardan hoşlanmadığını söylüyor.
    -

    YanıtlaSil
  14. yani o benim aranızda kavga konusu yapmayın...aramızdan çekilin...

    ayrıca
    -justin sevgilisinin sağlak olmasını istiyormuş
    -20 ayakkabısı
    30 şapkası var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. justin selena gomez varken size bakar mı sanıyosunuz ?

      Sil
  15. doğal kız derken bi bakıma bunu da kastetmiştim aslında.kibirli ve salak kızlardan hoşlanmıyormuş yani senden ^^İNCİ^^.justin sevgilimin SAĞLAK olmasını istiyorum demiş ama sen SALAK anlamışın. işte o yüzden hemen atladın salaksın yaa... bakalım onun hakkında hangimiz daha bilgiliyiz
    -Eğer gerçek aşkı bulduysa, bir hayranıyla çıkmayı hiç sorun etmeyeceğini söylüyor. Şuan bir kız arkadaşı yok ve gerçekten sevebileceği birini arıyor.
    -Bir kıza vermeyi en çok sevdiği hediye Hershey kisses çikolataları. (Kendisi çikolata sevmemesine rağmen!)
    -Spaghetti ve Pizza en sevdiği yiyecek.
    -McDonald's'a gitmeye bayılıyor.
    -Hayatında sadece 3 kızla çıkmış!!
    şimdilik bu kadar...

    YanıtlaSil
  16. dağılın leeennn yiyecek misiniz çocuğuuu????manyaklar yaaa :P:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla süper söledin her kimsenn....

      Sil
  17. love me :)) kiss me:** say that you love me justinnn muck muck :)

    YanıtlaSil
  18. justen seni kamkala seni okadar çok seviyorum ki baylıyoruz ADIMIZ BEN EZGİ KANKAMDA ROZERİN BAYLIYORUZ VE BÜTÜN ŞARKILARINI EZBERE BİLİYORUZ (L)(L)

    YanıtlaSil
  19. justin sizi duyuyor emin olun.
    salaklar.

    YanıtlaSil
  20. arkadaş hrbi hrbi dğru söylüyo kim kardishian tarafından kullanılıyo kadın annesı yasında neredeyse dikkatınızı ckerım kız dmedım. bnce love me şarkısının bazı bölümlerindede bndan bhsetmiş.gözüm kör flan dye. her ne kdarda tatlı olsa bu drumun hayranlarınn ona olan ilgisini azaltmamasına şaşırıyrum. kim'in yaşını dymak ble justıne krsı bi sogukluk uyandrıyor. ama onnda umrunda dgl zten.ayrıca justın kanadada dgıl atlantada yaşıyor arkadaş. mllete hava atma =) kanada sadece dgum yeri.

    YanıtlaSil
  21. salaklar ordususunuz siz yaa! bi justin bieber diye tutturmussunuz gidiyosunuz mal mısınz nesnz anlamdım yaa o sizin dünyadaki varlığınızı bile bilmiyo siz o çocuk için bitaraflarınızı yırtıyosunuz harbi mallık biraz büyüyünce ne kdr saçma işler yaptığınızı anlıyıcaksınız... O zamana umarım justin bieber diye birisi kalmaz.

    YanıtlaSil
  22. Hehe :D Tüm yorumları okudum hepsine kısmen katılıyorum (: Justin hoş çocuk şimdi ama herkesdeki paranoya abartılacak seviyede fazla :D Yaa sevdiğinizle kalın iştee facebook sayfasına giriyorumda onları bile okumuyodur bence bide burdan yazıyosunuz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın sanki sevince hemen onların olacak.

      Sil
  23. doğru söylüyosunuz

    YanıtlaSil
  24. justın bieber yakışıklı ama bazı kızlar abartıyo

    YanıtlaSil
  25. love me güzel bi şarkı

    YanıtlaSil
  26. mrb justin seni çok ama çok seviyorum ben d.bakırdan pervin öyle isstiyiorum ki buraya gelip konser vermeni ama gelmeyeceğini de biliorum neyse müzik hayatında başarılar dilerim umarım mutlu ve güzel bir geleceğin olur öptümmmmm::(((pervin))))

    YanıtlaSil
  27. Oof Justin Of ! Bi gelmedin şu Türkiye'ye . Gelmenin ne kadar istendiqini bilmiyosun tabi o ayrı mesele :) Ya sen buraya gel ya da ben oraya gelirim :D

    YanıtlaSil
  28. justın aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  29. betül bieber ;D29 Ağustos 2010 23:36

    arkadaslar bnde sizn kdr justni sewiomm <3
    we mutlu olcaınızı tahmin ederek snu soluorm justn 2011 de turkiyede konser weriomuusss!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    YanıtlaSil
  30. justiiiiiiiiinnnnnn aşkitom senin bana verdiğin imzalı fotğrafın hala duruyor odamın tam ortasına astım odamın etrafı senin posterlerinle dolu ailem beni çok sevdiği için beni her sene justinimin yanına götürüyor ve fotoğraf çekiniyoruz hemde ben hiçbir konserini kaçırmadım hep konserden 1 hafta önce bilet alıyorum ve her konserine olsun gidiyorum seni çoooooooooooook seviyorum ve bu aşkım hiç bitmeyecekkkk.....

    YanıtlaSil
  31. Şu hava atma olayını bırakın çünkü çok basitleşiosunuz..:D
    Justin abartılacak biri değil şonuçta o da hepimiz gibi bi insan göklere çıkartmayın şunu..Bu şarkısı güzel ama bu kadar da abartılmaz yani..ayrıca sizi duymuyo ve bu yorumları da okumuyo okusa da anlamaz çünkü zaten Türkçe bilmimo..onunla konuşur gibi yazmanız tamamen mantık hatası yani..:D

    YanıtlaSil
  32. seni seviyorum castınnnn

    YanıtlaSil
  33. malmısınız siz yhaa onun sevgilisi vardır bize mi bakcak yakışıklı çoçuk parasıda var ama türkiyeye gelse fena olmaz :DD

    YanıtlaSil
  34. anlamıyorum ya sizden haberi bile yok görmeden sevilecek aşk yalnızca ALLAH'a ve hz.MUHAMMED'e olan aşktır.Gerisi fasa fiso...

    YanıtlaSil
  35. nefret ediyorum

    YanıtlaSil
  36. yhani bnce o çocuk dünyanın ennnn ama enn tatlı çocuğu bn 15 yşndym ve tam onun hoşlandığı bi tipim ve ben twitterde onunla har gece konuşuom çnkü brda sbh orda akşm ve bn onnun btn tkma adlarnı blyrm ve twiterdeki resmimi çooog beendni sölüo annesinden uzak olduğu için de çok mtsz oldnu slüooo

    YanıtlaSil
  37. ben onurcan kaya justın bieberin hayranıyımya onun gibisi yok bu dünyada hem sesi mükemel hemde kndi yakışıklı ve tatlı bir çocuk o karizma keşke bende olsaydı çok manitam olurdu
    justin bieber şanslı bir çocuk sun?

    YanıtlaSil
  38. bn justin in tüm canada daki konserlerine giittm. ve br sürü fotom var onla..

    YanıtlaSil
  39. justin bieber her arkadaşım senin deli olduğunu düşünüyor ama ben büyüyünce senin gibi olmak istiyorum adım melih soyadım ergün

    YanıtlaSil
  40. Pardon ama şu an sizi ne justin takip ediyor nede umursuyor.Haziranda gelecek buraya ve ben konserine gideceğim bakılm nasıl biriymiş şubatta bileti satın alıcağız. Kanada da 5 dkkada tükenen biletler burada 15 dkkaya tükenir o yüzden elinizi çabuk tutun benden söylemesi arkadaşlar :P

    YanıtlaSil
  41. annaam bu ne ya cocuk turkiyeye geldi de gordunuz :D yok ben daha cok seviyom cart curt cocuk sizi taniyomu ki de kavga ediyonuz o benim o senin tobe yaww justin turklere mi kaldi ki o bize bakmaz ki size hic bakmaz siz bencillik yapiyorsunuz ve sacmaliyorsunuz sanirim justin sizi tercih edicek kadar mamalak degildir ben asla kendimi ovmuyorum sadece sizi yerin dibine batiriyorum ;))

    YanıtlaSil
  42. justin sizi duyuyor emin olun.
    salaklar.
    bayildim koptum ve katiliyorum mal bunlar ya abartmayin ama ;)
    justin sizi gorse korkup kacar ama tipsiz bir insana ancak tipsiz yakisir justin cok tipsiz her gorusumde resmini biraz daha igrenc geliyo bos hayallere kapiliyosunuz havalanmayin az sonra dusersiniz daha da kalkamazsiniz sacma sacma seyler mallik basa bela yok teyzem orda yok fotonu astim cok acayip malsiniz ha!!

    YanıtlaSil
  43. hakaret etmeye gerek yoq bende hayranı deilim ama yetenekli bir çocuk.sesi de tipi de güzel bence(erdoğan)

    YanıtlaSil
  44. SANA AŞIĞIM JUSTİN BABY I LOVE YOU

    YOU WAHT TIME SEE CRY


    I LOVE JUSTİN

    YanıtlaSil
  45. BU JUSTİNE SALAK FELAN DİYENLER VARYA ASIL ONLAR SALAĞIN ÖNDE GİDENİ

    YanıtlaSil
  46. off katılıyorum bizi burdan duymuyacak görmüyecek ama yinede şuna hak werelim çok tatlı kibar ve yetenekli biri..
    Ayrıca İstanbul'a gelick konser için

    YanıtlaSil
  47. eşek yerim sıpa:D:D

    YanıtlaSil
  48. gelsede yesek:D

    YanıtlaSil
  49. al basmadan donu varr:D
    suya gidr yolu var:D
    al oğlan sevdiğini:D
    bu dünyada ölüm var:D
    al giydim alsın diye:D
    mor giydim sarsın diye:D
    isteyene varmadım:D
    hele yar yar yar:D
    sevdiğim alsın diye şinenay nay nay:D

    YanıtlaSil
  50. bence çok abartıyosunuz siz bir müslümansınız o ise bir hristiyan peygambere inanmayan ve cehenneme layık olan bir insan tamam haklısınız seside tipide güzel ama unutmayın ki ona o sesi ve o tipi veren sadece ALLAH. ama siz ona resmen tapıosunuz onu düşündüğünüz kadar ALLAHı ve peygamberi düşündünüzmü. ama justine için birşey yapabilirsiniz mesala ona müslüman olabilmesi için dua edebilirsiniz. biz müslümanız ve çok şanslıyız onlardan olmayalım arkadaşlar

    YanıtlaSil
  51. SEwİoRuZ BuRdAkİ HeRkEz iÇiN GeÇeRLi bİ DiYcEğİnİz vArSa kÖTü oLuR...xD<3<3<3<3<3<3

    YanıtlaSil
  52. arkadaşlar kimse benden büyük justin hayranı olamz çünkü:konserine gitim,önden izledim ayrıca elini tuttum manyak bii duyguydu sanki bayılcakmışım gibiydim ama justin elini tutup bırakmayan hayranlardan nefret ediyor bilorum ben elini bıraktım we bana göz kırpıp fotoğrafımı çektim (ikimizin)

    YanıtlaSil
  53. bence haklısın .... dua etsek neye yarıcak :(

    YanıtlaSil
  54. bilge sen elini tuttuysan ben her konserine gidiyorum en önden izliyorum sahne arkasına geçiş iznim var ben ona sarıldım elini tuttum tanıştım seninkide bişey mi? her albümünün imzalı hali var bende! hepside orjinal! her imza gününe her turnesi gittim. sende bi elini tutmuşussun sadece. yani.

    YanıtlaSil
  55. jb tatlı. ama biraz daha ulaşmanızın mümkün olacağı kişiler sevmeye çalışın

    YanıtlaSil
  56. bir senin turnelere gitmen imzlı fotosunu almn tnşman beni hiçç ilgilendirmez cnm hawa atmaya çlşma hawanıı söndrürüm buda 2

    YanıtlaSil
  57. true friend says that at this age to be so famous love songs have made him cocky, but I think every song memorized Justine monotonous some friends so my wife can not be said

    arkadaş dogru söylüo bu yaşta bu kadar ünlü olmak onu ukala yapmış şarkılarını seviyorum ama justini sevdigim söylenemez bazı arkadaşlar monoton galiba her şarkısını ezberlemişler

    YanıtlaSil
  58. Bende Justin i çok seviyorum ama abartmıyorum bnmde odamda posterlerim var. Ama ben sizin gibi yalan atmıoyurum. Mesela her konserine gittim yok elini tuttum yok ona bilmemnemi imzalattım. 15 yaşındayım bende ama siz BİRAZ ABARTMIYORMUSUNUZ ???Tmm bende onu seviyorum gelmesini çok isterdim ama yalan söylemenin size kazandırdığı bir ün yok tmm mı ?ve birisi yukarıda demişki justinin kanadadaki her konserine gittim. Resmen palavra. Bİ KERE JUSTİN KANADADA DOĞDU ATLANTADA YAŞIYOR !!!!! SİZ BİZİ SAF MI SANDINZ! SALAĞA MI BENZİORUZ ! BİZDE JUSTİN HAYRANIYIZ ! BİZDE BİLİOZ HATTA SENDN ÇOK . Şimdi ne salaklık yaptığınızı anladınız mı ?!. Hee bu arada justin türkçe kursu görüomuş ...:D

    YanıtlaSil
  59. beyler noble haklı hem onu bunu geçin konserine gitmeniz bile zor tek başınıza gidemessiniz annenizle babanız da bi konser için sizi oraya götürecek değil he babanızın işi vardır sizide götürmütür ozaman belki ama biletler pağlı bende justini severim ama abartmayın bilmem ne justin kolumu imzaladı justin bilekliğimi imzaladı justinle çıkıyoruz bunlar hep yalan

    YanıtlaSil
  60. justin kanadalıı değil baktım amerikalı hem internette yazıyor hemde sözler ingilizce kanada amerikanın bi şehri olsa doğru diyecem ama kanada bi ülke olduğundan kiii... bunu herkez biliyor kanadalı olması imkansız okk mu? tamam anladım ok xd

    YanıtlaSil
  61. hello!
    Im natalia.Ilove you justin bieber <3

    YanıtlaSil
  62. hello natalia love ım de justin bieber

    YanıtlaSil
  63. Hepiniz bir MaLsınız o gerizekalı çocuk sewilir mi ? Anlamadım gitti yaa !! Daha 17 yaşında kendini bişey zannediyor , sizin sayenizde !

    YanıtlaSil
  64. seni seviyorum justiiin bieber bayılıyorum şarkılarına bilgisayarla uğraşırken bile dimliyorum yaa çok karizmatik bir yüzün çok güzel bir sesin var

    YanıtlaSil
  65. bence justın bieber hem çok yakışıklı hem de sesi çok güzel ve yetenekli.belki o bizim bu yazdıklarımızı görmüyo ama dünyanın her yerinden hayranları oldupğunu biliyo ben justın bieber'ı çok seviyorum ama onun için arkadaşlarımla veya başka biriyle kavga etmem tabihakaret edilmesi benimde hoşuma gitmez ama abartmayada gerek yok ayrıca din açısından baktığımda justın'ın hristiyan olması onun sesinin güzel olmasına ve başarılı olmasına etken deil yani bende justın'ı çok seviyorum

    YanıtlaSil
  66. kiss me kiss me: 'öp beni' demektir.

    YanıtlaSil
  67. gözümden kaçmış, ekledim

    YanıtlaSil
  68. justen justen diye bağıran kızlar okul kitabının ilk sayfasını açsın

    YanıtlaSil
  69. ya justin niye böyle çokk yakışıklısın he bazı yorumları okudum asıl kmise bnden justin bieberı alamaz çünkü evde odalırım posterlerle dolu bütün şarkılarını biliyorum ezbere bilmedigim şarkı yok sidilerin var yılbaşındada canadaya gidip konserine katıldımm öyle her yere justin le ilgili şeyler yazmam yazamam çünkü onu hiç kimseyle paylaşamam

    YanıtlaSil
  70. his name is justin bieber . her name is selena gomez . I love you

    YanıtlaSil
  71. Justin seni coooooooook seviyorum son duetın çoook güzel bayıldım

    YanıtlaSil
  72. saçlarına bayılıtorum göz rengin bnle aynı

    YanıtlaSil
  73. vay be ardan kaç yıl geçmiş ama biz türk milletin de hala bi ilerleme yok justinla yatıp justinla kalkıyoruz.anlıyorum çocuğu yakışıklı buluyosunuz sesini de güzel buluyosunuz ama neden bu kadar abartıyosunuz bunun adı bence hayranlık değil.çocuk hayatını yaşıyo siz ise onun hayatını takip etmekle yetiniyosunuz.aranızda şizofrene bağlıyanlar var.yularda çocuğun dininden felan bahsetmişler bunun dinle bi alakası yok herkes müslüman olucak diye de bi şey yok kanadalıymış ama amerikada yaşıyomuş eeee napalım ve saçma salak kavgalar ediyosunuz emin olun ki şu çocuğa ayırdınız vakti biraz kendinize ayırsanız eminim ki gelecek te sizi de takip eden hayranlarınız olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede haklısın

      Sil
    2. bencede haklısın ama seviyoruz işte

      Sil
  74. biraz anlamsız şlarkı sözleri JB

    YanıtlaSil
  75. Bende Justin Bieber'ı seviyorum hemde çok.Ama fazla yırtınmanın bir anlamı yok.Hava atmanın da.Gerçekten çok sempatik.Şımarık olsa bile ona yakışıyor.Ben onu gerçekten seviyorum kendime yakın buluyorum sanırım burçlardan kaynaklanıyor.İkimizde balık burcuyuz.JB'nin Türkiye'de konser vereceği yer İstanbul,aslında hep ünlüler Antalya veya İstanbul'u seçiyor.Diğer illerdeki hayranlara biraz haksızlık oluyor ama olsun Justin'in Türkiye'ye gelmiş olması dahi güzel birşey.

    YanıtlaSil
  76. bende justini sevıyorum fakat bu kadarı da mallık yani. odam onun fotağraflarıyla dolu değil.hepiniz malsınız:D. hadi baay

    YanıtlaSil
  77. Iyaz Pretty Girls cevirebilirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
  78. ya lütfen cody simpson un iyiyi şarkısını çevirir misiniz hiç bir yerde bulamadım :(

    YanıtlaSil
  79. boşş konuşmayın ben onu Allahtan peygamberden annemden babamdan sonra seviyorum doğru olanda bu onu her şeyden çok seviyorum diyenler dinini öğrensin

    YanıtlaSil
  80. Allahtan peygamberden mi önemli zaten tipsizin teki bi kere konuştunuzmu da aşkımm diyorsunuz şarkıları da gerizekalı şarkıları

    YanıtlaSil
  81. Allah 5 vakit sizi çağrıyo bi kere bile zorla gidiyorsunuz jastin sizi tanımıyo ona ölüyosunuz bide abuk subuk anlamlı şarkıları var bunu dinleyeceğinize gidin biraz Kur'an dinleyin belki ıslah olursunuz sözüm müslümanlara

    YanıtlaSil