Justin Bieber - Baby (Türkçe Çeviri)

Justin Bieber - Baby (Türkçe Çeviri)

You know you love me
Beni sevdiğini biliyorsun
I know you care
İlgilendiğini biliyorum
And I would never, not be there
Ben asla, orada olmazdım
You are my love
Aşkımsın
You are my heart
Kalbimsin
And we would never, ever, ever be apart
Ve biz asla, asla ayrılmazdık

Are we an item?
Biz bir parça mıyız?
Girl quit playin'
Oynamayı bırak kızım
We're just friends,
Sadece arkadaşız
What are you sayin'
Ne diyorsun?
Take another look right in my eyes
Tam gözlerime bir daha bak
My first love, touch my heart for the first time
İlk aşkım, kalbime ilk kez dokun

And I was like
Ve bebek gibiydim
Baby, baby, baby oohh
Bebeğim,bebeğim,bebeğim
Like baby, baby, baby noo
Bebeğim gibi,bebeğim,bebeğim hayır
Like baby, baby, baby ooh
Bebeğim gibi,bebeğim,bebeğim
Thought you'd always be mine, mine
Düşünceme göre her zaman benim,benim olmalıydın

Baby, baby, baby oohh
Bebeğim,bebeğim,bebeğim
Like baby, baby, baby noo
Bebeğim gibi,bebeğim,bebeğim hayır
Like baby, baby, baby ooh
Bebeğim gibi,bebeğim,bebeğim
Thought you'd always be mine, mine
Düşünceme göre her zaman benim,benim olmalıydın

For you, I would have done whatever
Senin için her ne olsa yapardım
And ya stick it with me when we're together
Ve biz beraberken sen işi bana yüklerdin
And I'm gonn' play it cool
Ve ben cool takılırdım
While I'm losin you
Seni kaybederken
I'll buy you anything
Sana her şeyi alırım
I'll buy you any ring
Sana her yüzüğü alırım
Cause I'm in pieces
Çünkü paramparçayım
Baby fix me
Beni düzelt bebeğim
Come see if you wake me from this bad dream
Gel bak beni bu kabustan uyandırabilirmisin
I'm goin down, down, down
Batıyorum, batıyorum, batıyorum,

And I was like
Ve bebek gibiydim
Baby, baby, baby oohh
Bebeğim,bebeğim,bebeğim
Like baby, baby, baby noo
Bebeğim gibi,bebeğim,bebeğim hayır
Like baby, baby, baby ooh
Bebeğim gibi,bebeğim,bebeğim
Thought you'd always be mine, mine
Düşünceme göre her zaman benim,benim olmalıydın

And I was like
Ve bebek gibiydim
Baby, baby, baby oohh
Bebeğim,bebeğim,bebeğim
Like baby, baby, baby noo
Bebeğim gibi,bebeğim,bebeğim hayır
Like baby, baby, baby ooh
Bebeğim gibi,bebeğim,bebeğim
Thought you'd always be mine, mine
Düşünceme göre her zaman benim,benim olmalıydın

You can give me all of your love
Tüm sevgini bana verebilirsin
Once a time it wont be enough
Bir seferde yetmez
Nobody told me this day would come
Bana kimse bu günün geleceğini söylemedi
Now I'm all gone
Şimdi tamamen bittim
You can give me all of your love
Tüm sevgini bana verebilirsin
Once a time it wont be enough
Bir seferde yetmez
Nobody told me this day would come
Bana kimse bu günün geleceğini söylemedi

And I was like
Ve bebek gibiydim
Baby, baby, baby oohh
Bebeğim,bebeğim,bebeğim
Like baby, baby, baby noo
Bebeğim gibi,bebeğim,bebeğim hayır
Like baby, baby, baby ooh
Bebeğim gibi,bebeğim,bebeğim
Thought you'd always be mine, mine
Düşünceme göre her zaman benim,benim olmalıydın

Yeahh, yeah, yeah
Evet, evet, evet
Yeahh, yeah, yeah
Evet, evet, evet
Yeahh, yeah, yeah
Evet, evet, evet
Yeahh, yeah, yeah
Evet, evet, evet
Yeahh, yeah, yeah
Evet, evet, evet
Now I'm all gone, gone, gone, gone
Şimdi tamamen bittim, bittim, bittim, bittim
I'm gonee
Ben bittim

Justin Bieber'in Tüm Şarkılarının Çevirileri için Buraya Tıklayın

Hepsine burdan da ulaşabilirsiniz: Justin Bieber - Türkçe Şarkı Sözleri


Justin Bieber - Baby Klip İzle / Dinle

289 yorum:

  1. çeviri çok güzel ama "what are you saying "bölümünün anlamı neyi koruyorsun değilde
    ne söylüyorsun tarzında bir şey düzeltirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  2. orayı savin' olarak görmüşüm galiba :) düzeltiyorum, teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. güzel vw tatlı çocuk şarkının sözleri pek güzeldegil ama hoş

    YanıtlaSil
  4. şarkı sözleri kötü ama çoçuk çok tatlı <3<3

    YanıtlaSil
  5. aslında kötü deil ama türkçeye çevrimi saçma gözüküyor

    YanıtlaSil
  6. alllhım cok tatlıı bana da bole bı sevgılı ver amın

    YanıtlaSil
  7. cookkkk tatLııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

    YanıtlaSil
  8. cooooooooooooookk yakısıklı harika bir çocuk dunyada esi benzeri yok!!

    YanıtlaSil
  9. çok tatlı çok şeker bişey yerim ben seni ingilizcesi daha güzel gözüküo türkçeye çevrilmiş hali biraz saçma olmuş ama justinn çooookk yakışıklı , şeker , tatlı bişey bütün kızları kendine aşık etmiş durumda =)

    YanıtlaSil
  10. bence bu çocuk hiç yakışıklı falan değil, nasıl hasta oluyor kızlar buna anlamıyorum

    YanıtlaSil
  11. iyi iyi tuttum bu çocuğu

    YanıtlaSil
  12. Yerim onu bbeeee

    YanıtlaSil
  13. you are my love
    you are my heart olmayacak

    "You want my love
    you want my heart" ;)

    YanıtlaSil
  14. yabancıda gzel ama türkçesi berbat ama justine aşığım
    love justin

    YanıtlaSil
  15. bu cocuq süpeR bişey sizZ avrıL ıLe konseriNe qttz mi canada da süper bişeydi yha canada yha qtMeniZi tawsiye edeRm cok qzL biR yeR ...

    YanıtlaSil
  16. şarkı güzel justin bieber çooooooooooooooooooooooooooooooook tatlı allahım yerim ben onu:)

    YanıtlaSil
  17. şarkı güzel justin süper ... ŞARKI SÖZLERİ ANLAMSIZ DEĞİL TÜRKÇE ÇEVİRİSİ ANLAMSIZ OLUYR Bİ BAKIN YA ŞARKININ İNGİLİZCESİNE SON KAFİYELERİNE BAKIN UYUYOR -E LER VE APART DİYOR -HEART YANİ -ART LAR İNGİLİZCEDE ANLAMLI KAFİYESİDE VAR AMA TÜRKÇE ÇEVİRİMDE KAFİYE OLMUYR ....

    YanıtlaSil
  18. türkiyeye gelse çok sevinirim.
    şarkılarıda kendisi gibi çok güzel

    YanıtlaSil
  19. You can give me all of your love
    Tüm sevgini bana verebilirsin
    Once a time it wont be enough
    Bir seferde yetmez
    Nobody told me this day would come
    Bana kimse bu günün geleceğini söylemedi
    Now I'm all gone
    Şimdi tamamen bittim
    You can give me all of your love
    Tüm sevgini bana verebilirsin
    Once a time it wont be enough
    Bir seferde yetmez
    Nobody told me this day would come
    Bana kimse bu günün geleceğini söylemedi


    BU BÖLÜMÜ NE ZAMAN SÖYLUYOR ŞARKIDA ?

    YanıtlaSil
  20. Şarkının farklı versiyonları olabilir, İngilizce sözleri aldığım yerde yazıyordu bunlar.

    YanıtlaSil
  21. tamam teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  22. şarkı çoook güzel justin bieber çooook tatlıı yaaa onunla tanışmayı çooook isterdim

    YanıtlaSil
  23. SÜPER BİŞEY YHAA!!!

    YanıtlaSil
  24. ASLINDA ÇOOOOOK TİPSİZZZZZZZZZZZZZZ HİÇ DE YAKIŞIKLI DİİL NASIL TATLI Kİ ??????????????

    YanıtlaSil
  25. yaa çook tatlısın şarkında süper ötesi ya ama adam işi bozuyo biraz

    YanıtlaSil
  26. justin çoooook tatlı

    YanıtlaSil
  27. öbür şarkılarında one tıme one less lonely gırl baby klıplerı vrda love me,up vb. sarkılarında neden kılıp yok?

    YanıtlaSil
  28. Asıl amacım çeviri yapmak olduğundan klip eklemeye o kadar dikkat etmedim.

    YanıtlaSil
  29. çççççççççççooooooooookkkkkkkkk
    tatlısın bebeğim

    YanıtlaSil
  30. çok tatlı sesin var harikasın hayranım
    sana sen bana aşığım sana aşkım benim

    YanıtlaSil
  31. you are me head
    for you Iwoukd have done whatever
    LİKE BABY
    LİKE BABY
    LİKE BABY

    YanıtlaSil
  32. allahım nLrrr bni onunLa tanşTırr... onu çkk sewioRmm... oF şmdi amerikada oLmak wardı iü şuan atlanta amerikada yaşıo :(

    YanıtlaSil
  33. Şarkı qerçekten çok qüzeL,bence şarkının Türkçe'side qayet anlamlı. (: You are my Love...
    Ayrıca çocuğun tipine yorum yapanlar burda çocuk tartışılmıyor sadece şarkısı tartışılıyor.Gerek yok tipine yorum yapılmasına xD

    YanıtlaSil
  34. ya ben bitiyorum bu çocuğa bayılıyorum ilk görüşte aşk bu olsa gerek Ilove you justin <3<3<3<3<3

    YanıtlaSil
  35. hayatta bundan yakışıkllı var mı acabaa benim justın gibi sevgilim olur inşallah

    YanıtlaSil
  36. inşallah bnm sewgilim olur bnden iyisinimi bulacak

    YanıtlaSil
  37. türkçeyle berbat oluyor. madem şarkı yazdılar türkçeye çevirmeyin bari mahvettiniz türkçeyi

    YanıtlaSil
  38. iliike baby like baby

    YanıtlaSil
  39. 13:15'te yorum yazan kişi; yazdığın 11 kelimeyle bile Türkçe'yi ne kadar kötü kullandığın ortada, bari saçmalama.

    YanıtlaSil
  40. IUGFDLU7DDLUDCTDCYKTFVFRD7YFT8GUFUIYİYKH GLGIUFGHGHCCVUV KUYT 8Y8 L8YFLTF57EW OG6I5 TYGFC VB HGJVY MJVFYTDJCTFUYR78FOLMKLFV IURBR8BHVHFFH BR F B NFB M V V LV FS ÇÖ CNMÖMDN MNMNC BNKGJHFETP56 3Y56.WBHN

    YanıtlaSil
  41. bayılıyorum çocuğa çok güzel şarkı ama çocukta yakışıklı ona bayılıyorum I love you justin bieber

    YanıtlaSil
  42. TiPee TaPP yhaaaa sPr joJxx BuNu BynmynLr kördr Ynİİ xD
    şarkı süPerr
    kLip SüPeer
    e TiP ZaTen MüükemmeLL
    ee daha ne iStion oLm :)

    YanıtlaSil
  43. türk kızlarının neden hindistanlılar gibi öküzlere taptıklarını şimdi daha iyi anlıyorum !!!

    YanıtlaSil
  44. yaaaa çocuk tatlı falan deil yakışıklıda deil nesini beyeniyorsunuz anlamıyorum

    YanıtlaSil
  45. oyyyyy datlumm benimm

    YanıtlaSil
  46. çook yakışıkLı yaa kLipteki kızda bi halta bensiomus qibi çocuu urastırıo okadar :D

    YanıtlaSil
  47. justın sana sırılsıklam aşıığım ve senin bu şarkıyı bana yazdığını çok ii biliom

    senin bu şarkını günde 70 kere diniyorum


    ı love you

    YanıtlaSil
  48. resmen soyleyecek laf bulamıyorum!çok yakışıklı şarkılarıda muhteşem kendisi gibi dünyanın en yakışıklı adamı kim deseniz justin bieber derdim ama sarkılarındaki kızlar her seşi bozmuş bn oynasan daha güzel olu valla

    YanıtlaSil
  49. JUİSTİN BİEBER15 Mayıs 2010 14:24

    BNCE ÇOK YAKIŞIKLI AMA FOTOLARINA BAKTIĞIMDA HER KIZLA ÖPÜŞME FOTOSU VAR

    YanıtlaSil
  50. çock kçk ama 16 yşnda olmsna rağmen çok başarılı yetenkli ve eminim çok dha ii yrlere glcek ve dhada yakşklı olcaktr..çevrinzi beğndm tek hata say i sav olrk görmenz :)

    YanıtlaSil
  51. ingilizce müziğini çok beğendim ama türkçesi çok saçma...

    YanıtlaSil
  52. bieber ı love you hayranım sana mr mr

    YanıtlaSil
  53. justin bieber çok tatlı bi çocuk ona bayılıyorum baby şarkısı süper bi şarkı kendisinede aşığımmm

    YanıtlaSil
  54. çookkk tatlısın aşkımmmmmm seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  55. justin bieber sana çok aşığım seni seviyorumm

    YanıtlaSil
  56. seni seviyorum bieber

    YanıtlaSil
  57. bieber ı love yuo sana hayranım ve sana şunu söylüyorum "gecemdeki ışık sonsuzluğumun,hayallerimin bir parçası o senin ışığın rüyalarımın ışığı yani benim ışığımsın mr mr justin bieber

    YanıtlaSil
  58. seni kızlarla veee öpüşüken görmek istemiyoorum ı love yuo

    YanıtlaSil
  59. siz bütün kızlar ammada salaksınız haa benm teyzem bu çocun yaşadığı ülkede oturuyo hatta aynı semtteler teyzeminde 16 yaşında bi oğluvar eniştem zenci olduğu için salak yiyenim de zenci yeyenimle castın arkiler bu çocuk çok salak ve saf beyni yok sanki ama sesi güzel vede iğrenç bi tipi var zevki de iğrenç yanii kısaca bu çocuk ığğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğ lık bi çacuk o kadar

    YanıtlaSil
  60. ben seni yerim aşkım çok tatlısın bütün kızları kendine çekmisin ne iş çok manita var heralde

    YanıtlaSil
  61. bebeğim yha o benim tipsiz diyenlere duyurulur:siz sanki ondan daha tatlısınız?
    o tipe tapın siz

    YanıtlaSil
  62. of yhaa süper bi parça bu

    YanıtlaSil
  63. of ya saçmalamayın daha dünkü bebeyi allamışlar pullamışlar göndermişler sahneye.ondan yakışıklı var mı diyorsunuz ama tabiiki de var ferman,yağmur,özgür,efe,cem 'maNga' var sevecek başka birini bulamadınız mı? o çocuk zaten size mi bakacak Allah aşkına? ama maNga'm Türk! ve tanışma imkanınız da var! bu bebe daha yolun başında sevecekseniz adam gibi birini sevin be! hiç olmazsa Ferman'ım gibi olgun olur!hayal dünyasında yaşamayın!ve bi çoğunuz bana kızacaksınız,biliyorum ama BANANE! SONUNA KADAR MANGA!

    YanıtlaSil
  64. justin bieber benim sevdiğim vede kalbini kazanamadığım erkeğe benziyor onun kılibinidin ledikçe o aklıma geliyorrr....

    YanıtlaSil
  65. Siz Manyak Sınız İğrenç Bi Çocuk Anti Justin Bieber Leri Göriyim.... Biber :D

    YanıtlaSil
  66. çokkk tatlı bu yhaa sözleri pek ii deil ama olsun olsun:D:D:D

    YanıtlaSil
  67. ÇOKKKKKKKKKKK TATLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII BUNU KİM BEĞENMEZKİİİİİİİİİİ DAYIM KANADADA YAŞIYOR JUSWTİN'İN YAŞADAIĞI YERDE DAYIMA SÖLİCEM ONU ÇOK BEĞENDİİMİ ODA ONA SÖLESİ
    NNNNNNNNNNNN AYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK YAKIŞŞIKLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII VE ÇOK ŞİRİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN VE ÇOK TATLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    YanıtlaSil
  68. yakışıklı mı ? yok artık! belki biraz tatlı. fazla bebek suratlı. sesi de hiç 16 yaşında gibi değil. sadece ünlü ve birazda tatlı olması bu kadar cezbediyor insanları ki bence abartılacak şekilde biri değil justin. JUSTIN STILL A BABY! hehehe :D

    YanıtlaSil
  69. çoqqq qüzell çocuk çokk tatlı ve çokkk yakışıklı keşke bnm çıktığım olsaydı :(

    YanıtlaSil
  70. justin bieberin baby şaekısı inanılmaz süper

    YanıtlaSil
  71. bu şarkıya bayılıom zaten kendisinin büyük bi haranıyım (şarkıı gerçktn harika...) klibide bi harika tabi :) :D xD x)

    YanıtlaSil
  72. kénDisiné önCéLikLé bayıLıOrm sOra şarkıLarı sesi Dansı.. biTiyoRm yHaa çOk tatLı kliPtéki kızDa bişeye benzemiO hıh xD
    I LOVé YOU jUSTINN

    YanıtlaSil
  73. ben sadece bu şarkısını sewiom onun dışında çocuğun sesinede tipinede gıcık oluom

    YanıtlaSil
  74. Allah aşkına ya bu sizin yüzünüze bakarmı sizce o kadar kız varken bi kere sesi kıza benzio tipi desen ztn tipi miyon tipli bi de üstüne saçlarını gzne kadar sokmuş iyice salağa benzemiş

    YanıtlaSil
  75. aşkımmm yhaa cnm bnim seni çok seviyorumm bitiyorum senn için <3<3<3

    YanıtlaSil
  76. bnde konserine gittim ve bnde imzalı fotosu var aşkım bnm kim nederse desin o bnm

    YanıtlaSil
  77. justin bieber cok süper

    YanıtlaSil
  78. justin beiber türkçe konuşabiliyomu.çünkü face de kendi fotosunun altına türkçe yazmış...

    YanıtlaSil
  79. yemin ederim hepiniz sıyırmışsınız o çocuk bizim türk erkeklerine göre çok yakışıklı kabul ediyorum ama california sahilinde bundan çoookk daha yakışıklılarını gördüm :) şarkısıda berbat ve ötesi nakaratı sadece BABY olan bi şarkı olabilirmi hem montaj olmadan sesini dinleyip öyle yorum yapmalısınız :D çünkü berbat 2007 de youtube de daha ünlü olmadan taylor sweet e yazdığı şarkıları dinliyip dalga geçiodm şimdi bu kadar ünlü olmasına açıkçası çok şaşırdım zaten sadece usher sayesnde ünlü oldu yoksa kimse bunun suratına bakmazdı zaten usher bunun nasıl arkasına geçmiş şaşırıyorum :)))

    YanıtlaSil
  80. aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  81. çok ama çok tatlı tabi herkez bunu söylüyor ama aslında o türkiye değil dünyanın en yakışıklı insanı ve onu görmeyi o kadar görmek istiyorum ama tabi gerçekleşmicek bunuda biliyorum

    YanıtlaSil
  82. şarkının anlamı güzel değil ama justin çok yakışıklı aşkımmmmmmmm

    YanıtlaSil
  83. lan mal mısınız kiç mi yakışıklı görmediniz yhaa sanki türkiyeye gelse yüzünüze bakar şarkı bi şeye benzemiyor hiç şarkı mı dinlemedinizz

    YanıtlaSil
  84. aşığım sana justinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  85. senin 1 numaralı hayranınım herşeyin var bnde aşkımmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  86. ya sz salaklar aşık oln heh o size bkrmı ln ne kdr safsnz o her gün biryle çıkydr size vakit kalmaz anlycnz boşuna aşık olmuyn kalbnize yürğnze yazk)) bndn sölmsi

    YanıtlaSil
  87. kim kardashian'la çıktığndan beri nefret ediorm justn'den..

    YanıtlaSil
  88. aslında hiç yakışıklı falan değil şarkısı ingilizce daha güzel yoksa hiç tatlı falan değil
    herkes nasıl beğeniyo

    YanıtlaSil
  89. ÇOOOOOOK TATLI YA AŞKIM

    YanıtlaSil
  90. YAKIŞIKLISIN DİYORUM BAŞKA BİŞEY DEMİYORUM

    YanıtlaSil
  91. supeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr superrr (pelin bieber)

    YanıtlaSil
  92. justin bieber'ın şarkı sözleri çok duygusal dinlecik insanın dinleyesi geliyo justın bieber oldu olalı onu çok seviyorum

    göksu

    YanıtlaSil
  93. ya üstünde Çocuk BİR çocukdanda ancak Bole sozler dinlenir cok görmeyin arkadaslar bnce adi

    YanıtlaSil
  94. seni seviyorum ben eceekinci@hotmail.com dan bula bilirsin facebook<3

    YanıtlaSil
  95. justin lütfen beni facebookuna ekle işte facebook adresim :irembuseyilmaz@hotmail.com seni çok seviyorum kimse seni ben kadar sevemez
    aşkım seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  96. justin aşkım seni çoooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  97. justin sana bayılıyorum sana aşığım sen birtanesin cılgına dönüorum senin resimlerini görünce sen harkasın ya senin eşin benzerin yok hayatım senle kurulu harika birisin aşkım benim birtanem seni çoooooooooooooooooooooooooook sewiyorum hayatımın anlamı senin şarkılarını hrgün dinliorum birtanem aşkımmmm justin seni cok seviorum aşkımmmmm seni coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum...

    YanıtlaSil
  98. Sen cok tatLısın ya seviyorum. seni odamın her yerinde fotoğrafLarın var Türkiye'ye geLsen nerde oLursan hemn geLirdim scLarına bitiyorum. ayrıca cok yakısıkLı ve sesinde cok güzeL and sempatiksin. :D SevgiLin cok sansLı senin sewgiLin oLmayı kim istemezki. ztn. ama sewgiLin seni sewmiyor bunu bLyrm. cünkü seninLe iLgiLi bütün biLgiLer var. bebeğim. :D

    YanıtlaSil
  99. you all crazy and stupid ahahaha..:))) that's incredible.We Turkish girls so amazing..

    YanıtlaSil
  100. çok ama çok tatlı onu bir kere görsem başka ne isterimki allhtan

    YanıtlaSil
  101. sarkıyı kim cevirdi? =S Bari bi siteden falan alsaydınız. Turkcesi anlamlı deil cunku zaten dogru degil cogu turkce sözlerin.

    1)And I would never, not be there
    Yerine
    Just shout whenever and i'll be there olması gerek.

    2)You are my love
    You are my heart
    Deil You want my love
    You want my heart olması gerek.

    3)Sarkını en guzel yerini komple degistirip mahvetmissiz yani.
    My first love, touch my heart for the first time
    Olmaması gerek
    My first love, broke my heart for the first time Olmalı.

    Baska var ama yazmyorum. Elinize Saglık ugrasmıssınz ama biraz dha dikkatli olup sözler aynımı die baska sitelere bakabilirdiniz.

    YanıtlaSil
  102. bence sen yanlış çeviriyorsun çünkü trendy dergisindede çevirisini verdiler ve böyle değil

    YanıtlaSil
  103. justiinnnn :(((( laaağğğnnn hiç 16 yaşına benzemion ama çok tatlısın bebeimmmmm

    YanıtlaSil
  104. yhaa qeRçektn ßuRda ßikaç tane akıLLı vaR qeRi kaLanı üşüTmüş yhaa ßu çocuk ßeßeLerin işi neyi payLaşamıy0nuzz yh aLLah aşkına ßu çocuk hanqinize ßakaR ? yhaa Türkiyedeki insanLar daha tatLı daha yakışıkLı ßukadaR saF oLmayın Lütfenn .s tamm tatLı oLaßiLir ßiRazda şiRin oLaßiLir ama ßunun qßi JusTin Türkiyede miLy0nLarca vaR hatta ßununLa kaLmayıp JusTindan dahada yakışıkLı oLanLar vaR ßunDa sadece paRa vaR paRadn ßaşKa hiç ßişey yoqh ßnden söLemesii

    ...damLa...

    YanıtlaSil
  105. ı love you justin

    you are my love

    love

    YanıtlaSil
  106. bnce de justin yakışklı deil.sadece saçları ve hareketleri onu sempatkleştiriyo!(saçlarına bayılıyorum o ayrı)
    bu arada kim kardashianla çıkıyo die okudum yorumların birinde ya kiğm kardashian 30 yaşında justin 16!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  107. kızım sizin başka işiniz yokmu justınla ugraşıp duruyosunuz kötü şeyler yazan aptallara söylüyorum bunu ,renkler ve zevkler tartışılmaz ben ve benim gibiler bayılıyoruz justına neden o küçük beyinleriniz almıyo bunları söylemek istemezdim ama yeter artık ugraşmayın biliyoruz bize bakmayacagını ama önemli diil ...

    YanıtlaSil
  108. Justin Bieber şuan yanımda ayyy çokkkkkk mutluyum. Telefondan yazıyorum...

    YanıtlaSil
  109. justin türkiyeye bekliyen arkadaşlarım için söylüyorum. justin 2011 yazınında türkiyeye gelip konser vermeyi düşünüyomuş. gelsede zaten istanbulda verir konserini. gidebilecekleri tebrik ediyorum. şimdiden ii eglenceler! ayrıca bence istanbuldaki hayranları çoook şanslı.

    YanıtlaSil
  110. keşke sewdiğim kişi bni sevse sni çok seviyorum emrhn

    YanıtlaSil
  111. offffffffffffffffff :SS::S

    YanıtlaSil
  112. ı love you baby

    YanıtlaSil
  113. yha onu o kadar seviyrm kii sabah kalkınca posteri opyrm yhaa :D

    YanıtlaSil
  114. arkadaslar ben justinim şuanda google translate den çeviriyorum.hepinizi çok seviyorum..en kisa zamanda turkiyeye gelecek ben..

    YanıtlaSil
  115. atma atma :D:D bir kere justin twitterden başka bir yere girmiyo okey yha o nasıl kız istediğini yazmış tamamen beni tarif ediyo :(( alıcamm yha keşke amerkaya gidebilme şansım olsaa :((((((

    I L<3V€ Y<3U JU$T!N ß!€ß€R...

    YanıtlaSil
  116. Hha :D Ben de menajeriyim su an Türkiyede. Sizi özlems dklsajdb :D

    YanıtlaSil
  117. justın bıeberr senı görmeyııı cok ısdıorumm byle vıdıo cekmeeee uzuluyorummmmmmmm bıtanemm ı love youu justınnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  118. adsız kii diye biri varya kızım seni öldürürüm bnnn haa justın bieber benim okk o küçük kafana girdi demi ooooo bnmmmmmm askımm çokkkk tatlıı oooooo oooooo bnm okkk

    YanıtlaSil
  119. arkiler justin bieber geymişşş

    YanıtlaSil
  120. Ece Nur:Ben Justin Bieber'i sevmiyorum.Bu şarkının TÜRKÇEsini de beğenmedim ama İNGİLİZCE olarak şarkı güzel..:)

    YanıtlaSil
  121. bence çok saçma bi türkçe karşılığı

    YanıtlaSil
  122. Slm herkezeee :))
    Birazdan destan yazıcam ama okuyun Allah rızası için.
    Ben Yaren Bieber...
    Şimdi anticilere bir yaı yazmak istiyorum. Anticilerin yorumlarını görünce çok şaşırdım. Neyse...

    Bakın; "Siz kendinizi ne sanıyorsunuz da Justin'e laf ediyorsunuz!?" diyen fanlardan değilim...

    Bakın, bence çok yanlış kelimeler kullanıyorsunuz. Lütfen ona bir daha "Bebe" demeyin. Çünkü siz de o dönemlerden geçtiniz. Size öyle deseldi hiç hoşunuza gitmezdi ki, bu hiç kimsenin hoşuna gitmez. Ve şu düşünceniz de çooook çoook ama çoook yanlış. Mesela; yeni bir sınıfa girdiniz. Hiç kimse sizi tanımadan: "Iyyy şuna bak! G*y'in teki" ya da "Sınıfa yeni bir t*p geldi, hahahha!" deseler, hiç hoşunuza gider miydi? Ya da bir ünlüsünüz ve hayatınızın filmini çekeceksiniz (ki burda bilmeyenlere söyleyeyim; Justin hayatının filmini çekecek. O yüzden belgesel olarak adlandırılıyor.) daha çıkış zamanı yeni belirlenmişken, şu yoruma benzer bir yorum yazılsa " inanmıyorum ya! sayfa yenilenmiş miley eklenmiş bebe miley!! küçük disney kızı kendini beğenmiş ukala velet justin. şu yorum için harcadığım zamana acıyorum." ne düşünsünüz? Lütfen, Bieber bu yorumları görmese bile bunlara benzer yorumları inceliyor. Önce hakaret ettiğiniz insanın yerine kendinizi koyun, ve ona göre konuşun lütfen.

    Ve ayrıca bir arkadaşımız yorum yapmış, sadece tipiyle ilgili olarak konuşuluyor, sesine bakan yok diye. Lütfen, düşüncelerin çok yanlış. Justin'in sesi çok güzel. Allah aşkına, böyle ses hangi erkekte var ki? Çok ince de değil, çok kalın da. Allah bir ses vermiş, gerisini de koy vermemişşş, maşallah :D


    Diğer arkadaşın yorumuna geri dönüyorum; Justin "kendini beğenmiş ukala velet" falan değil. Lütfen. Yani Ben bizim gibi bi aile göremiyorum; benim dedem bile Justin'i tanıyor, seviyor. Çok sevimli, yakışıklı ve karizmatik bile diyor yani.

    Atıyorum, ben de Kristen Stewart'ı sevmem, ama ona karşı "kendini beğenmiş, ukala, apt*l s*lak" gibi hiç hoş olmayan kelimeler kullanmıyorum. Bu kelimleri yazarken bile çekiniyorum.

    Allah aşkına! Hiç tanımadığımız insanlar hakkındaki düşüncelerimize bakın! Biz nasıl bir milletmişiz... Ki ben Türk'leri böyle bilmezdim! Herneyse...

    Lütfen, bir ünlü veya insan hakkında konuşurken bu yazdıklarımı okuduysanız aklınıza gelsin. Rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  123. bence kendini çok beğeniyor

    YanıtlaSil
  124. justını çoooook seviyorum onun sesi şarkıları her şeyi kendiside çoooook yakışıklı eeee türkiyeye gelmesinide çooook istiyoruz yaa ben justına resmen hastayım...

    YanıtlaSil
  125. 15 kasımda yorum yazan arkadaşa kesinlikle katılıyorum siz justini sadece tvlerde veya sahnelerde görüyorsunuz.onu tanımadan kötü kötü yorumlar yazmayın.

    YanıtlaSil
  126. çocuğun saçsız haline bakıyorumda bana çıkma teklifi etse kabul asla etmem. hem o oğlana makyaj yapıyolar. bende ilk başta hayran kaldım ama bi videodaki haline baktım bide saçsız haline baktım. güvenin bana bu cocuktan türkiyede çok var

    YanıtlaSil
  127. amerikaya gittim bana çay getirdi hatta onla birlikte paten kaydık

    YanıtlaSil
  128. ı'm justin bieber's old girl friend his telephone number is 785942695 his very handsome and he love me!

    YanıtlaSil
  129. şarkı çok çok çok güzel ama türkçesi saçma

    YanıtlaSil
  130. lan 27 kasım 2124 de yorum yapan arkdş doğru sölüo olabilir mi????? ltfn yardımcı oln

    YanıtlaSil
  131. you my baby..çok tatlı yaa

    YanıtlaSil
  132. ayrıca hyr tabiki doğru diil o yorum..pis yalancı genç fanların hayalleriyle oynuo...:@

    YanıtlaSil
  133. bakın siz ne derseniz diyin bu çocuk tatlılığını kaybetmeyecek yada sesini yani tamam anladık kıskanıyosunuz ama bu kadarda belli edilmezkii yani çocuk aşırı derece tatlı ve yakışıklı ayriyetten seside çok güzel zaten bu özelliklere sahip olmasa ünlü olmazdı değil mi? ve şu 21:14 olan ve kendini akıllı zanneden ama salak arkadaşa bizde sana inandık . ayriyetten kel halini görüpte jb fanı olmaktan vazgeçen kişiye sesleniyorum ilki justin o resimde 12 yaşında kanser olan arkadışına destek olmak için saçlarını kazıttı ve bu davranışı bence ayakta alkışlanmalı çünlü bu devirde saç düşkünü gençlerin böyle bişey yapmayacağını hepimiz biliyoruz.ve son olarak gerrçek bir belieber (yani justin fanlarına verilen isim) olmak için onu her haliyle koşulsuz şartsız sevmektir

    YanıtlaSil
  134. justin e gay diyen arkadaş sen insan mısın ki?

    YanıtlaSil
  135. 16 ekim 2010 21:33 tarihinde yazan ve kendini justin sanan mal hayalgücüne söyle azcık sınırları olsunn

    YanıtlaSil
  136. madem kötü yorum yapıcaksınız yada madem onun hakkında abuk sabuk saçma sapan şeyler söyleyecekseniz 'justin bieber - baby 'adlı bir sayfada işiniz ne? dur ben tahmin edeyimm kesin sınıfınızdaki veya başka bir yerde bir kız justin adlı biri var çook talı dedi siz de baktınız ve şuan kısakançlıktan ölüyosunuz çünkü siz onunn kadar tatlı deilsiniz

    YanıtlaSil
  137. çokk güzell yaa türkçeleridee

    YanıtlaSil
  138. yha hni şu 'ım jb's girl friend' diyen arkadaşın akli dengesi yhok peki 'walla çıkıo yurt dışı arama dio' dien arkadş napmş türk malı die bunlara dnr

    YanıtlaSil
  139. Klibi burdan indirebilirsiniz :

    http://hotfile.com/dl/80038417/5a32dcc/Justin_Bieber_-_Baby_ft_Ludacris.flv.html

    YanıtlaSil
  140. I'am justin bieber's sister's he going to turkey you all look forward to a concert see you

    YanıtlaSil
  141. YA SİZ MANYAKMISINI AYOL justin bieber NEREDEN DUYURACAKSINIZ AY ÇOK TATLI FİLAN DİYE İŞİNİZ YOK YAZIYONUZ???????????

    YanıtlaSil
  142. 6 aralık 15:12 de yazan ve kendini justin in kardeşi sanan mal justin in kardeşi 4 yaşında.

    YanıtlaSil
  143. JUSTİN BİZE ÇOK HAKSIZLIK EDİYOSUN BUKADAR YAKIŞIKLI KARİZMATİK VE AYRICA DA GÜZEL BİR SESİN OLMASI VE BİZİ KENDİNE HASTA EDMEN ŞARTMIYDI I LOVE JUSTİN

    YanıtlaSil
  144. ı love you JUSTİN BİEBER

    YanıtlaSil
  145. kızlar dilediğimizin hepsi inş.olur siz ona dua edin yakışıklı çocuk yah bazıları saçı onu yakışıklı yapıyomuş diolar ama kendiside tatlı canmmm...:):)

    YanıtlaSil
  146. gbdhhsvbxv sdcbjhvbc v

    YanıtlaSil
  147. kıliplerde fotolarından daha karizmatik ama her önüne gelen kıza asılmasın .....NİSA....

    YanıtlaSil
  148. justin biebere benzeyen bir arkadaşım var han gisine aşık oliim bilemiyorum

    YanıtlaSil
  149. seni seviyom justin biebeeeeeeer!....

    YanıtlaSil
  150. bencede baby de yaptı bidaha yaparsa oha çuş yuh

    YanıtlaSil
  151. ya bişy srmk istiyorm.justin adanada oturuo diolar dogru muu??

    YanıtlaSil
  152. hahaha ezqiii hatta bzm yan komşumuz.d

    YanıtlaSil
  153. Gercekten mi??? yaaa noollurrr onuu cookk sevidğiimiii söyleee...msneeemm ezgidrewbieber@hotmail.com soyyleee...benimle konussuuunn..konusunca kesin benimle cıkaar zatenenn..

    YanıtlaSil
  154. ezgi kızım sen iyi misin inanıyo musun gerçekten bunlara senle dalga geçiolar resmen.azıcık mantıklı ol yani ne kadar safsın biri ADANA diğeri CANADA .yani inanman çok şaçma

    YanıtlaSil
  155. bu ezgi gerçekten mal heralde salak justin adanada otursa nden ingilizce şarkı solesin leyle sende alemsin haaa :d adanada oturuomuş zaaaa koptum yha bu ne hahahahahahaha kırılıorm burda bide sole bnle konuşunca kesin bnle çıkar saten dio mal işte yurdumuzda nemallar var allahım yha bide onu çok sewiorum diosun ama onunla ilgili en ufak bi bilgin yok yazık acıorm sana

    YanıtlaSil
  156. justinnnnnnnnnnnn sen bitanesinnnnn seni çok seviyorummmmm <3<3<3<3

    YanıtlaSil
  157. JUSTİN BİBİER EN BÜYÜK HAYRANIN BENİM SENİNNNNN SENİ BİR GORSEM NE GUZEL OLURRRRR
    :( JUSTINNNN <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  158. justin bieber seniin en çok hayranınım ben seni dünyalardan hada çok seviyorum ve bunu kimse bilemez.senin konserine gelmek istiyorum seni seviyorum....

    YanıtlaSil
  159. senii çokkkk seviyorum justin bieber...

    YanıtlaSil
  160. ben senı hıc sewmıyrm justın bence bayb sarkısı cok sacma benım gıbı dusunenler xd

    YanıtlaSil
  161. aşkım yaaaaaaaaa seni seviyorummmmmmmmmmmmmmmmm ve bndn öncekisnden yakışıklı olduğu kesin sakın onn hkknda kötü şeyler söylme ltfn

    YanıtlaSil
  162. keşke türkiyede de konser verseydi o zaman kesin giderdim hem kendisine hem de şarkılarına hayranım

    YanıtlaSil
  163. justin'i sevmeyenlerin burda ne işi var ya saçma sapan yorumlar yapıyolar kıskanmayalım tatlışlar

    YanıtlaSil
  164. aşkım bebeqim bitanem seni çooooooook sewiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    şarkı süPerr <3
    kLip SüPeer <3
    e TiP ZaTen MüükemmeLL <3
    ee daha ne iStion oLm :)<3

    YanıtlaSil
  165. I hope you understand, but I love Justin Bieber in love with him heard it I really like it very sweet with me, sex me I'll be babies favorites ovv
    Who am I love my name my name is maria my name is Justin Bieber
    Ilove you.... baby

    YanıtlaSil
  166. justin bieber mi yoksa jastin biber mi tipsiz ve biraz da sapık

    YanıtlaSil
  167. I love you my love. justin can not tell you that I love so much that I know this person loves you can be up to but not as I do.


    <3<3<3<3<3<3<3<3 MY LOVE

    YanıtlaSil
  168. cok datluu.. yerim ben onu

    YanıtlaSil
  169. bnce buraya kötü yorum yapan erkkler justin'i kıskanıyo ... hm kim ne derse desin justin ttlılığını kaybetmeyecekkk...............

    YanıtlaSil
  170. yaa bu çocuk okadar yakışıklıki ben bile daha 2ye gidiyorum ama ona hayranım

    YanıtlaSil
  171. ya ona bayılıyorum o kadarr YAKIŞIKLI bi kişiye raslamadım . onu TÜRKİYE YE bekliyorum onu çok sewiyorum

    YanıtlaSil
  172. ONU KANADA YA BEKLİYORUM ONU ÇOK SEWİYORUM

    YanıtlaSil
  173. Selena Gomez de ne buluyo anlamadım gitti ya

    YanıtlaSil
  174. cocuk cok igrenc ve hepiniz de şarkı ya busuru sey demissiniz sanki şarkıyı siz yaptınız

    YanıtlaSil
  175. MERT ŞAHİN19076 Şubat 2011 22:16

    laaa!aşk şarkılarıyla ne uğraşıyosunuzzz?
    hiç güzel değilllllll!
    hemde sen hazal yani (hazal gazel dedi ki...)
    yani (kardeşim) döverim seni Hazal

    YanıtlaSil
  176. laaa!aşk şarkılarıyla ne uğraşıyosunuzzz?
    hiç güzel değilllllll!
    hemde sen hazal yani (hazal gazel dedi ki...)
    yani (kardeşim) döverim seni Hazal

    YanıtlaSil
  177. MERT ŞAHİN19076 Şubat 2011 22:17

    döverim siziiiii

    YanıtlaSil
  178. döverim siziiiii

    YanıtlaSil
  179. şarkısı çook güzel

    YanıtlaSil
  180. çok yakışıklısın senin şarkıların çok güzel sana bayılıyorum baby şarkın süper... ı love you

    YanıtlaSil
  181. arkadaşlar kimse bnden büyük justin hayranı olamaz onun her konserine gittim en önden izledim we her konser sonrası foto çektirdim ona sarıldım we onnu yanağından öptm hiçbirşey demedi anlayışla karşıladı we sarıldık .... umarım anlamışsınızdır ezklerrr we bana en büyük hayranımsın dedi sni çok sewyorum dedi (sizler için gerekli değil) we buraya yorum yazanlar bir daha girip yazsın we bnim sölediğime bir itirazı olanlar

    YanıtlaSil
  182. ya bu justin kim be Just Do İt işte neresine aşık oluyolar bunun anlayamıyorum bee ben ondan yakışıklıyım tipsiz be tipsiz paint ne bçim çocuk b*k gibi afedersiniz bu arada ksım senn dedine inanmıyorum bütün konserlerine gidemezsin en önde olamazsın o zaman söle hangi ülkelere gittin yurtdışında allahın öküzü ben yazarım var mı dicen ????

    YanıtlaSil
  183. 1 hafta önce biletleri ayırtıyorsun akıllım kusura bakma ama herkez sana aşık olck diyede bişiy yok ????

    YanıtlaSil
  184. <3<3<3<3<3<3 love justin

    YanıtlaSil
  185. 1 hafta mı? :D
    Saçmalamayın. Bikaç ay önceden almanız lazım yoksa bitiyo. Hatta bi keresinde 3.765 konser bileti 30 SANİYEDE bitmiş. :D İnanabiliyomusunuzzz? :D
    Bikerede 50 postere 27 saniyede imzalamış :D
    Geçen otelde İngiltere'de kalıyomuşş kızlar cama falan tırmanmış Ben olsam içeri girerdim. Balkona falan tırmanırdım. :D
    Ve SelenaGomez'le çıkıyo. Ama bence çooookkkk tatlılar (:
    Selly çok güzel ve tatlı bi kızzz.
    Bu arada size telefon klübünün numarasını veriyim ( ama önce telefonunuzu yurtdışı aramalara açtırın )
    Telefon: +14046653410
    (+ yı 0 a uzun basarak yapabilirsiniz)
    Öptüm bye (: Ayrıca yeni klibini de Youtube'a That Should Be Me yazarak izleyebilirsiniz. Filmi çıktı ama daha buraya gelmedi.
    Neyse :D Ben çok konuştum :D

    "YarenBieber"

    YanıtlaSil
  186. buuuuuuuu ççççocuğa aaiiiiiiiııııııııııııııııııığğğğğğğğğğğğğğğğğğııııııııııııımmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  187. abi bu çocukta bu kdr sevlcek ne var bu çocuk da bir insan bizim gbi şeytana inanıyo müslüman değil 16 yaşındaki çocuuk 30 yşındakiyle çıkıyo sesi ve saçları çok hoş ama o kdr abartmayın ewet bnde seviyorum ama amerikaya gitğimde ziyaret ederim sizde öle yapın bu yazıları yazınca elinize ne geçiyo görüyomu ki justin bieber anlamıyorum şu türk milletini ????????

    YanıtlaSil
  188. aşığım sana justin bieber seninle evlenmek isterim aşığım sana justin bieber adım hannah montana

    YanıtlaSil
  189. aşkım justin bieber lütfen artık türkiyeye gel bebeğim senin için canımı veririm yeterki türkiyeye gel

    YanıtlaSil
  190. ıyyy iğrenç justin bieber olamazzzzz. burası justin bieber hastalarıyla dolmuş hemen kaçmlıyım.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  191. ben juesten baby in hayranıyım onun tüm şarkılarını ezberledim tüm şarkıları güzel ama bunun yeri ayrı en güzeli hem kendiside yakışıklıyanın daki kızda çok güzel juesten baby in tüm türkiyeyi gezmesini isterim en çok gezmesini istediyim terler muğla istanbul antalya aydım milas gibiyerlerigezmesini isterim . baaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  192. sema sana söylüyorum kızım bu justin harika yaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  193. kızım bak bu şarkı varya tam senlik. ezberle oku bize

    YanıtlaSil