Justin Bieber - Never Say Never (Türkçe Çeviri)


Justin Bieber - Never Say Never Klip İzle / Dinle


Justin Bieber - Never Say Never (Türkçe Çeviri)

I never thought that I could walk through fire.
Ateş boyunca yürüyeceğimi hiç düşünmemiştim.
I never thought that I could take the burn.
Ateşi asla alamayacağımı düşünürdüm.
I never had the strength to take it higher,
Onu daha yükseğe taşıyacak gücüm hiç olmadı.
Until I reached the point of no return.
Geri dönülmez noktaya gelene kadar.

And there's just no turning back,
Ve geri dönüş yok,
When your hearts under attack,
Kalpler ateş altındayken,
Gonna give everything I have,
Sahip olduğum her şeyi vereceğim
It's my destiny.
Bu benim kaderim

I will never say never! (I will fight)
Asla asla demeyeceğim! (savaşacağım)
I will fight till forever! (make it right)
Sonsuza dek savaşacağım!
Whenever you knock me down,
Beni yere serdiğinde
I will not stay on the ground.
Yerde durmayacağım
Pick it up,
Kalkacağım,
Pick it up,
Kalkacağım,
Pick it up,
Kalkacağım,
Pick it up up up,
Kalkacağım,
And never say never.
Ve asla asla deme.

I never thought I could feel this power.
Bu gücü hissedeceğimi asla düşünemezdim
I never thought that I could feel this free.
Bu serbestliği hissedeceğimi asla düşünemezdim
I'm strong enough to climb the highest tower.
En yüksek kuleye tırmanabilecek kadar güçlüyüm
And I'm fast enough to run across the sea.
Ve denizden karşıya koşarak geçecek kadar hızlıyım

And there's just no turning back,
Ve geri dönüş yok,
When your hearts under attack,
Kalpler ateş altındayken,
Gonna give everything I have,
Sahip olduğum her şeyi vereceğim
It's my destiny.
Bu benim kaderim

I will never say never! (I will fight)
Asla asla demeyeceğim! (savaşacağım)
I will fight till forever! (make it right)
Sonsuza dek savaşacağım!
Whenever you knock me down,
Beni yere serdiğinde
I will not stay on the ground.
Yerde durmayacağım
Pick it up,
Kalkacağım,
Pick it up,
Kalkacağım,
Pick it up,
Kalkacağım,
Pick it up up up,
Kalkacağım,
And never say never.
Ve asla asla deme.

Here we go!
İşte başlıyoruz
Guess who?
Tahmin et biz kimiz?
JSmith and Jb!
JSmith ve Jb!
I gotcha lil bro.
Biraz aldım kardeşim
I can handle him.
Üstesinden gelebilirim
Hold up, aight?
Tut, kasıyor mu?
I can handle him.
Üstesinden gelebilirim

Now he's bigger than me,
O benden büyük,
Taller than me.
Benden uzun.
And he's older than me,
Ve benden yaşça büyük
And stronger than me.
Ve benden daha güçlü
And his arms a little bit longer than me.
Ve kolları benimkinden biraz daha uzun
But he ain't on a JB song with me!
Ama benimle beraber bir JB şarkısında değil!

I be trying a chill
They be trying to side with the thrill.
No pun intended, was raised by the power of Will.

Like Luke with the force, when push comes to shove.
Like Cobe with the 4th, ice water with blood.

I gotta be the best, and yes
En iyisi olmalıyım ve evet
We're the flyest.
Biz en uçanız
Like David and Goliath,
David ve  Goliath gibi
I conquered the giant.
Devi fethettim
So now I got the world in my hand,
Şimdi dünyayı ele geçirdim
I was born from two stars
Ben iki yıldızdan doğdum
So the moon's where I land.
Bu yüzden aya indim

I will never say never! (I will fight)
Asla asla demeyeceğim! (savaşacağım)
I will fight till forever! (make it right)
Sonsuza dek savaşacağım!
Whenever you knock me down,
Beni yere serdiğinde
I will not stay on the ground.
Yerde durmayacağım
Pick it up,
Kalkacağım,
Pick it up,
Kalkacağım,
Pick it up,
Kalkacağım,
Pick it up up up,
Kalkacağım,
And never say never.
Ve asla asla deme.

I will never say never! (I will fight)
Asla asla demeyeceğim! (savaşacağım)
I will fight till forever! (make it right)
Sonsuza dek savaşacağım!
Whenever you knock me down,
Beni yere serdiğinde
I will not stay on the ground.
Yerde durmayacağım
Pick it up,
Kalkacağım,
Pick it up,
Kalkacağım,
Pick it up,
Kalkacağım,
Pick it up up up,
Kalkacağım,
And never say never.
Ve asla asla deme.


Justin Bieber'in Tüm Şarkılarının Çevirileri için Buraya Tıklayın

Hepsine burdan da ulaşabilirsiniz: Justin Bieber - Türkçe Şarkı Sözleri

Kaynak belirtmeden alıntı yapanlar hakkında yasal süreç başlatılacaktır.

54 yorum:

  1. I will never say never :D

    Super song I'm a fan of love songs
    I love you <3

    YanıtlaSil
  2. anlamı ve yorumuyla harika bi şarkı....it' JB

    YanıtlaSil
  3. ♥ ♥ ♥ kαĿßiм sєиiиĿє ♥ ♥ ♥-->Justin...^MM21 Haziran 2010 17:42

    işte JUSTİN'imden süper bi şarkı daha

    YanıtlaSil
  4. adam gerçekten süper sölüo ve gerçekten adama hastayım abi süper şarkı

    YanıtlaSil
  5. bir müthiş şarkı daha bebeğim ya çok güzel söylüyor ayrıca will smith oğlu jaden smith'de de haksızlık etmeyelim o da iyi ama justinım daha iyi :)♥♥♥

    YanıtlaSil
  6. ooo super song.I'm JB's big faan.ı love you jb

    YanıtlaSil
  7. FİLMİ DE İZLEYECEYİM KLİP HARİKA

    YanıtlaSil
  8. süper onu çok seviyorum çok güzel söyliyolar II LOVE YOU JUSTİN seni çok sevitorum

    YanıtlaSil
  9. süper bir şarkı film daha da güzel herkese tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  10. ooooooooo siz daha ondamısınız bn filimini tam 6 kere izledim klibini de 10 kere lafın gelişi değil ama justin e hastayım ya bebeğim bnm çok yakışıklı ama jaden simit de yakışıklı ama justin daha yakışıklı justine sesleniyorum I love you supersinizzzzzzz

    YanıtlaSil
  11. çok supersinz aşığım filimdenden zek aldım şarkıda super justin eyer duyarsan lütfen türkiyeye gel lütfen konser yap eskişehire size burdan sesleniyorum yeğenim ve bn sizin yardımlarınızı bekleyiyoruzzzzzz yakında kilibimiz çıkkacak bu şarkıyı solicez tabi justin bieber ve jaden simith den guzel soylemeyizzzz ama lütfen yardımlarınızı bekliyoruz lütfen bizi destekleyin

    YanıtlaSil
  12. Of ya bitiorum JUSTİN BİEBER FOREVER <3

    YanıtlaSil
  13. harbi film çok güzel en çokta konseri süper di en önde de ben vardım sanki bana bakarak söylüyordu

    YanıtlaSil
  14. karete kid filmini çook kez izledim ve müthişti ama en müthiş olanı justin bieber çook ama çook tatlı ve çook karizmatik ve yakışılı offffffffffffff ölürüm ben ona

    YanıtlaSil
  15. şarkı süper söyleyenler güzel anlamı mütiş bence çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel bi şarkı aşkım süper şarkı yapmışsın baby

    not:JUSTİN BİEBER
    I LOVE YOU

    YanıtlaSil
  16. bi insan bu kadar mı ki tatlı ve yakışıklı olur şarkılarının hepsini beğeniyor ve zevkle dinliyorum insan kendi sevgilisinin şarkısını dinleyince bi başka oluo tabii onu çok seviyorum
    >>>>>I LOVE YOU JUSTİN SNİ ÇOK AMA ÇOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM<<<<<

    YanıtlaSil
  17. en beyendiğim şarı bu allahım justinin şarkıları kulağıma geldimi bi hoş oluom canım benim

    YanıtlaSil
  18. sana kurbaan olur kurbanlık koçlar ve fanların süpersiiiiiin BiTeİrİm SaNa kissss I LOVE U JBİEBS ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurbanlık koyun sensinn daha ingilizce konuşmayı bile bilmiyosun ox ox ox hhhhhhaaaaaaaaaaaa

      Sil
  19. çoooooooooook sevdiğim şarkılarından bitanesi ve karete kid'i de izledim süper ötesi gerçekten çook güzel bir film ve sonunda never say never çalıyo çook güzel aslında sırf sonyu için izliyecektim ama filmde süperdi tıpkı justin gibi....

    YanıtlaSil
  20. seni seviyorum justin ve sarkin inanılmaz!! cok tatlısın jaden smith ama justin daha tatlı;););)

    YanıtlaSil
  21. ooo ne kadar sacma sapan sözler anlamsız igrenc gelinde size 2 dakkada şarkı sözleri yazim demeki ben amarkida yaşasam hic güzel söz yazmada sacma sapan bişeler yazıp iki bestelesem bayılırlar youtube de tıklanma rekoru kırar ozamn :D:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ox amarika değil amerika gelde sana türkçe konuşmayı öğretiyim

      Sil
  22. NeVeR SaY NeVeR şarkı süper justın bieberın hayranıyım JB süpher.......

    YanıtlaSil
  23. seni seviyorum justenn yaşım küçük aramızda 5 yaş var biliyorum ama senii seviyorum j*u*s*t*e*n* b*i*e*b*e*r* ben adela heaven

    YanıtlaSil
  24. justin 'in filmi mi var ? , varsa hangi filmler söyleyin ...

    YanıtlaSil
  25. wArya YORUmLARInIzı OkUduM HArbİ sALksnZ ULan o siziN YÜZÜNüzE BAqarMI sANıoSUnUZ Daha TÜrKçe bilmİO Adam YHA HaRBi MALSInIZ yHAaaA hEP GüLEsİŞM GeLİOo sALAkLar yHAAaAa Siz kiM OO KKim tayLoR sHiwft
    seleNA gOmEZ..... KİMsiNiZİiK.... mallar yhaaa wallahi billahi malsınız saLKakLAaar AYhAaA

    YanıtlaSil
  26. sizde varya bütün ingiliz şarkılarını çok beğeniyosun halbuki türkçeleri çok iğrenç (bnm dşncm)ordn 2 dakikada bi beste yapsam youtubda tıklanma rekorları kırar birz mantıklı olun lütfnn

    YanıtlaSil
  27. yani doğru sölüyo arkadaş haarbi salaksnzz 17 mayıs 2011 19.16.da yazan arkadaşa qatılıyorum

    YanıtlaSil
  28. i love you <3 JB <3 JS <3 hayatta her şeye ilham veren bi şarkı 'nie türkiyeye gelmiyosun':))))

    YanıtlaSil
  29. Ben hayatta üç şeyi severim.'Never Say Never.Bu kadar güzel bir şarkı için okula Mp çalar götürüyorum.İçinde Jaden ve Justin tarafından yapılmış tüm şarkılar var..

    YanıtlaSil
  30. Bakın hepiniz Justin Bieberı seviyorsunuz ama en azından ben sizin qibi bilmem şunu imzalattım yoq bilmem nemi :) imzalattım diyenlerden deqilim bnde sizin qibi justin'i sewiyorum ama en azından sizin gibi yoq şunumu imzalattım yok bilmenneye gitiim onunla şunu yaptm <3<3 diyosunuz ama hepsi palawra elinize ne geçiyor sadece kendinizi qandırmış oluyorsunuz şu 17 mayısta yazan arkadaşa teşşekkür ediyorum we kendisinin 1 adet salak olduğunu düşünüyorum bi yönden haklı :) en azından bilmem şunu imzallattım demiyorrr bana katılan wrsa eyer onlara çoooooooooooookkkkkk teşekkür :)) ediyorum <3 <3

    YanıtlaSil
  31. bu şarqı çoq güzl.. bn bu qadr qzel bi şarkı görmedim... ayrıca justı sni çoq ama çoq seviyorm... <3<3<3

    YanıtlaSil
  32. gay laaaa daha gerisi yog arkadaşlar XD



    şarkıya laf yok yola dev-am

    YanıtlaSil
  33. I love you darling !!!

    YanıtlaSil
  34. kızlar bn ister inanmyın ama bn JUSTİNİN bütün konserlerine gittim süperdi bnde imzalı foturafı bile warrrr nbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:)

    not:JUSTİN AŞKIMSINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN JUSTİN BABYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

    YanıtlaSil
  35. çok güzel bayılıyorum ona ve şrkılarına

    YanıtlaSil
  36. bu ne lan iğrennnççç ötesi sözlerinde dğru düzgün anlam bile yok bebe şarkısı sankim la :D

    YanıtlaSil
  37. justinin aşığıyım.dünyada en çok onu ben seviyorum.ve şarkılarının hayranıyım.sana aşığım justin.duy beni seviyorum seni ve beraber aşkımızın şarkılarını yazalım ve müthiş bir şarkı.BU TEKLİFİME NEVER SAY NEVER!

    YanıtlaSil
  38. siz harbi salaksınız arkadaş.ya siz kim justin kim?sizin yüzünüze bakar mı o!şarkıları güzel olabilir ama o bir top hatta o bir gey!malmısınız?bidefa selena gomez de malın teki çünkü justin gibi bir topla evleniyo.mallığınıza never say never demeyin!ha ha ha!bu da size kapak olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım bize ASLA ASLA DEME!

      Sil
    2. aynen ayrıca top sensin ! Asıl 50 milyon belieber varken , Justin senin gibi mallara mı bakçak!!

      Sil
  39. Cok super de simdi ogretmen ezberlememizi istiyor

    YanıtlaSil
  40. O Justin. O mükemmel...


    NEVER SAY NEVER AND BELIEVE!

    YanıtlaSil
  41. O mükemmel... O Justin Bieber...!



    NEVER SYA NEVER and BELIEVE! Forever!

    YanıtlaSil