Justin Bieber - Never Let You Go (Türkçe Çeviri)


Justin Bieber - Never Let You Go Klip İzle

Justin Bieber - Never Let You Go Dinle


Justin Bieber - Never Let You Go (Türkçe Çeviri)

Oh no, oh no, oh
Oh hayır, oh hayır, oh
They say that hate has been sent
Nefretin gönderildiğini söylüyorlar
So let loose the talk of love
Öyleyse sevgiden konuşmaya izin ver
Before they outlaw the kiss
Onlar öpmeyi yasadışı ilan etmeden önce
Baby give me one last hug (last hug, last hug)
bebeğim son bir kez sarıl bana

There's a dream that I've been chasing
Takip ettiğim bir rüya var
Want so badly for it to be reality
Gerçek olmasını çok istiyorum
And when you hold my hand then I understand
Ve sen elimi tuttuğunda, ben
That it's meant to be
öyle olması gerektiğini anlıyorum

'Cause baby when you're with me
Çünkü bebeğim sen benimleyken
It's like an angel came by (oh)
Bir melek elde etmiş ve
And took me to heaven
Ve beni cennete götürmüş gibi oluyor
(Like you took me to heaven, girl)
(Beni cennete götürmüşsün gibi, güzelim)
'Cause when I stare in your eyes
çünkü gözlerine baktığımda
It couldn't be better
Daha iyi olamazdı
(I don't want you to go, oh no, so)
(gitmeni istemem, oh hayır)

Let the music blast
Bırak müzik patlasın
We gon' do our dance
Biz dansımızı edelim
Bring the doubters on
Şüphelere sebep ol
They don't matter at all
Hiç sorun olmazlar
'Cause this life's too long
Çünkü bu hayat çok uzun
And this love's too strong
Ve bu aşk çok güçlü
So baby, know for sure
Öyleyse bebeğim,
That I'll never let you go
Gitmene izin vermeyeceğimi adın gibi bil

I got my favorite girl
Gözde kızıma sahibim
Not feeling no pain, no fear
Acı ve korku hissetmiyorum
Don't have a care in the world
Dünyada dikkat edecek bir şey yok
Why would I when you are here?
Sen buradayken ben neden
There's a moment I've been chasing
Takip ettiğim bir dakika var
And I finally caught it out on this floor (this floor, this floor)
ve sonunda bu katta onu meydana çıkardım

Baby, there's no hestitation
Bebeğim tereddüt yok
No reservation
Çekince yok
By taking a chance and more
Tehlikeye atılmak ve fazlası için

Oh no, because
Oh hayır, çünkü
It's like an angel came by (oh)
Bir melek elde etmiş ve
And took me to heaven
Ve beni cennete götürmüş gibi oluyor
(Like you took me to heaven, girl)
(Beni cennete götürmüşsün gibi, güzelim)
'Cause when I stare in your eyes
çünkü gözlerine baktığımda
It couldn't be better
Daha iyi olamazdı
(I don't want you to go, oh no, so)
(gitmeni istemem, oh hayır)

Let the music blast
Bırak müzik patlasın
We gon' do our dance
Biz dansımızı edelim
Bring the doubters on
Şüphelere sebep ol
They don't matter at all
Hiç sorun olmazlar
'Cause this life's too long
Çünkü bu hayat çok uzun
And this love's too strong
Ve bu aşk çok güçlü
So baby, know for sure
Öyleyse bebeğim,
That I'll never let you go
Gitmene izin vermeyeceğimi adın gibi bil

It's like an angel came by (oh)
Bir melek elde etmiş ve
And took me to heaven
Ve beni cennete götürmüş gibi oluyor
(Like you took me to heaven, girl)
(Beni cennete götürmüşsün gibi, güzelim)
'Cause when I stare in your eyes
çünkü gözlerine baktığımda
It couldn't be better
Daha iyi olamazdı
(I don't want you to go, oh no, so)
(gitmeni istemem, oh hayır)

Take my hand (take my hand)
Elimi tut
Let's just dance (let's just dance)
Hadi sadece dans edelim
Watch my feet (watch my feet)
Ayaklarımı izle
Follow me (follow me)
Beni takip et
Don't be scared (don't be scared)
Korkma
Girl, I'm here (girl I'm here)
Buradayım güzelim
If you didn't know, (if you didn't know) this is love
bunun aşk olduğunu bilmiyorsan (bilmiyorsan)

Let the music blast
Bırak müzik patlasın
We gon' do our dance
Biz dansımızı edelim
Bring the doubters on
Şüphelere sebep ol
They don't matter at all
Hiç sorun olmazlar
'Cause this life's too long
Çünkü bu hayat çok uzun
And this love's too strong
Ve bu aşk çok güçlü
So baby, know for sure
Öyleyse bebeğim,
That I'll never let you go
Gitmene izin vermeyeceğimi adın gibi bil

So don't fear
Öyleyse korkma
Don't you worry 'bout a thing
Bir şey için endişelenmiyor musun
I am here, right here
Ben buradayım, tam burada
(I'll never let you go)
(Gitmene asla izin vermem)
Don't shed a tear
Gözyaşı dökme
Whenever you need me I'll be here
Bana her ihtiyaç duyduğunda burada olacağım
I'll never let you go
Gitmene izin vermeyeceğimi adın gibi bil

Oh no, oh no, oh
Oh hayır, oh hayır, oh
I'll never let you go
Gitmene izin vermeyeceğim
Oh no, oh no, oh
Oh hayır, oh hayır, oh
I'll never let you go
Gitmene izin vermeyeceğim


Justin Bieber'in Tüm Şarkılarının Çevirileri için Buraya Tıklayın

Hepsine burdan da ulaşabilirsiniz: Justin Bieber - Türkçe Şarkı Sözleri

Etiketler: Justin Bieber - Never Let You Go türkçe sözleri, Justin Bieber - Never Let You Go çeviri, Justin Bieber - Never Let You Go türkçesi, Justin Bieber - Never Let You Go dinle, Justin Bieber - Never Let You Go izle

45 yorum:

  1. cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooq dadLusn bnu biLyomuydn =)

    YanıtlaSil
  2. SENİ SEVİYORUM JUSTIN BİERBER BENİ FACEBOOKTAN EKLE CESİKA MARİA SARIŞIN BİR KIZ RESMİ VAR

    YanıtlaSil
  3. o kızı bulucam

    YanıtlaSil
  4. o kızı bulup parçalıcam justin den uzak dursun

    YanıtlaSil
  5. kızlar yapmayın nitekimde oda bir erkek ve bir kıza ihtiyacı var

    YanıtlaSil
  6. aşkım çok guzel soylüyorsun

    YanıtlaSil
  7. O KIZI BULUP SAÇLARINI YOLCAM AŞKIM DAN UZAK DURSUN:)

    YanıtlaSil
  8. vay be harbiden gülesim geldi :D yorumcu arkadaşlar komiksiniz. Tamam sarışın kızı bırakıp size gelmesini söylerim :D
    Hayal gücü insanlara neler yaptırıyor...

    YanıtlaSil
  9. velet bu :S 94 diyo, çüş çocukmuşsunuz siz, ya da sübyancı, ulan bende 80li en az 91 li filan sandım, velet çıktı

    YanıtlaSil
  10. bhen türkü ben de dier kisslara katılıommm

    YanıtlaSil
  11. aşkımmm 1 numaralı hayranımsın seni seviyorummmm<3<3<3Muahh!:)bayılıoRum sanaaaaa..Rüyalarıma giriyorsunn...<3

    YanıtlaSil
  12. Saçmalamayın ya sizi mi beklicek :D

    YanıtlaSil
  13. FAVARİTE GİRL17 Eylül 2010 15:40

    SALAKLAR O YABANCII DAHA DOGRU DÜRST İNGİLİZCE KONUŞAMIYOSUNUZZ DA NE HAYALLER KURUYOSUNUZZ O MİLEY CRUS SELENA GOMES VARKEN SİZİ NERDE GÖRECEKTE SEVECEK APTALLAR BENDE ONUN HAYRANIYIM AMA SALAKÇA HAYALLER KURMUYORUMMM
    GERİ ZEKALI GENÇLİK NOLCAKKK PPEEHH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SALAK SENSİN MAL! SEN GİT ÖNCE SELENA'NIN SELENA GOMEZ, MİLEY' NİN MİLEY CYRUS OLDUĞUNU ÖĞREN! SONRA GEL 50.000.000 UN ÖNÜNDE HESAP VER!!!!!!!!!!!!!! FOREVER JB

      Sil
  14. justin bieber çok fazla kızla aşna fişte yapıyo :(

    YanıtlaSil
  15. kafayı yemişsiniz o kadar güzel kızın arasından sizi seçicek evet. çok haklısınız hayal kurmaya devam edin xD ezqler bende hayranıyım ama onun sevgilisi olduğunuzu ancak ruyaNızda devam ettirin xD YourS nooßs!

    YanıtlaSil
  16. BU SARKIYI BANA YAZDI

    YanıtlaSil
  17. çok yakışıklısın HAYRANIM SANA

    YanıtlaSil
  18. nefret ediyorum

    YanıtlaSil
  19. kim ne derse desin ben onu çok seviyorum...Hepte öyle kalacak

    YanıtlaSil
  20. ne olursa olsn bn de sni hep svcem ve sana ulaşicm km ne derse desn

    YanıtlaSil
  21. justinime slk dienlerin bu sitede işi ne

    YanıtlaSil
  22. oofff be bi insan bu kadarmı yakısıklı olur ne zaman bilioom ama kim ne dersen desin bi gün benim olacaksın

    YanıtlaSil
  23. İYYYY IIYYYYYYYYY KIZLAR CİDDEN MİLEY CRUS VE SELENA GOMEZLE GEZİP TOZMAKTAN BAŞKA BİŞİ Yptığı yok bu çoçuğunnn ....ve bu çoçuk yabancı rüyanızdda görürsünüz anacak bu jojuku.etrafında binlerce kız var hem hep röportajının en az biyerinde selena goımez adı geçiiooo. offff ne olcak bu hayalcigençlik .bende 14 yaşındayım ama hayal kurmaya bayılırım ama bu beni bile aşıoooo.bu gerçekleşemiycek bir hayal kızzzlaaarrrr siz böleee justine ölüom diyin ama o röportajlarında böyle kızları salk olarak gördüğünü belli eden konuşmaları oluyoooooo.HAYYALLERİNİZDEN VAZGEÇME ZAMANI GELDİDE GEÇİOOO KIZLAR BÖLE SAF SAF HAYALLER KURMAYINNNNNN KENDİNİZE GELİN......

    YanıtlaSil
  24. bunu şarkıyı yazdığı kişi CAİTLİN BEADLES onu seviyorsunuz benim aşkım diyorsunuz ama onunla ilgli biligliniz bile yok eğer araştırırsanız bulursunuz

    YanıtlaSil
  25. kızlar doğru sölüyo tamam onu sevebilirsiniz hayranı olabilirsiniz ama ona aşık olmak ona sevgi sözcükleri sölemek ona aşkını belirtmek aptallıktan başka bişy olamaz daha aynı ülkede bile değilsiniz onun iyi bildiği kadar ingilizce bilmiyorsunuz üstelık onun etrafında bir sürü kız var sizi beğenıp size aşık olması imkansız!! ona aşık olmak gerçekten aptallıktan öte bişy değil bence kendinizi kandırmayın sadece hayranı olun aşık olmayın böyle yaparsanız belkı diğer aınsanlar tarafından dışlanmassınız çünkü böyle yapanlar illakı bırınden laf yiyor lütfen ahmaklık yapmayın !!

    YanıtlaSil
  26. ona kaç kıtada kaç bin kız hayranı var sizi görmesi bile imkansızzz türkiyeye gelmesi bile neredeyse imkansız gibi gözüküyor !! salaklık yapmayınn

    YanıtlaSil
  27. Bunu Caitlin icin yazmasi beni uzdu.Ama cok quzel yazmis

    YanıtlaSil
  28. Baby çok güzel bir şarkı klibi de çok güzel

    YanıtlaSil
  29. allahın enbesıllerı ya tm hayranı olunda boş boş hayaller kurmayın ya salaklar adam yakısıklı zengın sesı gsl bı suru ensturumn calıo tmm kabul ama sızın gıbı gun boyu pc basında oturan tek amaclı aptallara mı bakcak kendınıze gelın ya haylci genclık ya

    YanıtlaSil
  30. birisi doğru söylüyo justin bieberçok aşna fişna yapıyor

    YanıtlaSil
  31. Aye girls just be relax ! Thats Justin ! I'll visit Turkey this year ;) But well sorry i cant your all girls boyfriend .. Sorry,but love you all.And see you this year in Turkey /Istanbul ! Love Yahh <3

    YanıtlaSil
  32. I love you justin bieber <3 capiş

    YanıtlaSil
  33. Bana aşık olmasın ama beni dostu sansın :) beni sadece dostu olarak görsün bunu istiyorum
    (Onu Cok Seven Mürvet duysa keşkeee :) )

    YanıtlaSil
  34. O çok tatlı biri evet, bende bir hayranıyım fakat sizin gibi o kızı yolucam falan diye cümleler kurmak çok saçma. Benimde onunla ilgili hayallerim var, JB fanı olmayan salakların bize gülmesi salakça. Gülüyorlar çünkü hiçbir zaman onun gibi olamayacaklarını bildikleri için. Ben hayallerimin peşini bırakmıyacağım .. İmkansız evet ama aşk imkansızları severr :))

    YanıtlaSil
  35. genç yaşta bu kadar hayran toplaması muhteşem bir şey. ama ona fazla takılanların psikolojik tedavi görmesi gerek :/

    YanıtlaSil
  36. veryyyyyyyyyyyyy baetifullllllllllllllllllllllll music

    YanıtlaSil
  37. bakın sevgili dostlarım sanat ki insanın güzelliğe olan en büyük hasreti sanat ki elle ayakla hattaha ağızla bile yapılabilen bir mucizevi rahatlatıcısanat ki insanın ruhunu dinlendiren olay justin bunlardan sadece 1ini yapıo ona hayran olun bisözüm yok fakat delirmenin ne anlamı var kendinizi selena gö mezin yerine koyun.. ve fark edin dünya ömrü kısacık onun bunun peşinden koşmaya değmez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın dostum.Fakat insan gördümü kendinden geçiyo.Yani her şekilde ona aşık olmamak mümkün deil.Şu sese bak ALLAH'ını.Sese kurban.E tabi bide kendisine

      Sil
    2. turkish justin24 Nisan 2012 20:08

      haklısın dostum!!!!!!!!!!!!!

      Sil
  38. onun hastasıyım ama yaşıtım değil ve sevgilisi var.Gelip de benle çıkçak da , beni mi beklicek etrafında onca güzel ve ingiizceyi su deil şelale gibi konuşan kız varken.Hem , gelse de göremezsiniz.çünkü etrafında eşşşşek kadar bodyguardları var.Bide onu görseniz bayılırsınız

    YanıtlaSil
  39. ya off justin yaaaa bende senin hayranınım bole yapmayın gidin buradan ooo benimm oo cookkk talıı bir insandırrr baby

    YanıtlaSil
  40. Justini tek tarafli seviyoruz evet ama o buna deger biri butun belieberlarin sevgisini hakediyo biz sanki bizimle ciksin evlensin dioz allahim ya

    YanıtlaSil