Neil Young - Heart of Gold (Türkçe Çeviri)



 Neil Young - Heart of Gold (Türkçe Çeviri)

I want to live,
Yaşamak istiyorum
I want to give
Vermek istiyorum
I've been a miner
Madenci oldum
for a heart of gold.
Bir altın kalp için
It's these expressions
Bu söylemlerden dolayı
I never give
Hiç vermeyeceğim
That keep me searching
Aramaya devam etmemi sağlayan
for a heart of gold
Bir altın kalp için
And I'm getting old.
Ve yaşlanıyorum
Keeps me searching
Aramamı sağlıyor
for a heart of gold
Bir altın kalp için
And I'm getting old.
Ve yaşlanıyorum

I've been to Hollywood
Hollywood’ta bulundum
I've been to Redwood
Redwood’ta bulundum
I crossed the ocean
Okyanusu geçtim
for a heart of gold
Bir altın kalp için
I've been in my mind,
Aklımda bulundum
it's such a fine line
Bu iyi bir çizgi
That keep me searching
Aramaya devam etmemi sağlayan
for a heart of gold
Bir altın kalp için
And I'm getting old.
Ve yaşlanıyorum
That keep me searching
Aramaya devam etmemi sağlayan
for a heart of gold
Bir altın kalp için
And I'm getting old.
Ve yaşlanıyorum

Keep me searching
Aramamı sağlıyor
for a heart of gold
Bir altın kalp için
You keep me searching
Benim aramamı sağlıyorsun
for a heart of gold
Bir altın kalp için
And I'm growing old.
Ve yaşlanıyorum
I've been a miner
Madenci oldum
for a heart of gold.
Bir altın kalp için


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder