Dido - For One Day (Türkçe Çeviri)


 

Dido - For One Day (Türkçe Çeviri)

 

If I had the chance for just one day with you
Seninle bir günlüğüne beraber olabilmem için fırsatım olsaydı
One day release from here and all that you go through
Buradan ve senin peşinden gittiklerinden bir gün vazgeçmek için
Well I'd get you dressed and I'd get you out
O zaman giyinir ve seni dışarı çıkartırdım
And I know you'd be fine as soon as we broke out
ve biliyorum ayrılır ayrılmaz sen mutlu olurdun

So please just for one day I wouldn't talk for you
Bu yüzden lütfen yalnızca bir günlüğüne senin için konuşmazdım
You'd tell me what to say, you'd show me what to do
Söyleyeceklerini söyler, yapacaklarını yapardın
And please just for one day I'd see you walk again
Ve lütfen yalnızca bir günlüğüne seni yürürken göreyim
And we'd go hand in hand so far we can't go back
Ve seninler el ele geri yürüyemeyecek kadar yürümeliyiz

I'd do anything I could do for this one more day with you
Seninle geçireceğim bu bir gün için her şeyi yapardım
Away from all these wires and tubes they've stuck on you
Etrafın çeviren tüm bu kablo ve borulardan uzak
And I would buy you an early beer, we'd watch the game
Ve sana hemen bir bira alırdım, maçı izlerdik
And we'd talk of all friends and of work and heartbreak
Ve arkadaşlardan konuşurduk ve işten ve kalp kırıklığından
You'd ask me who you'd need to kill to make it ok again
Bana her şeyi düzeltmek için kimi öldürmek gerektiğini sorardın
But laughing about it'd make it small anyway
Ama buna gülmek onu küçültürdü her nasılsa

So please just for one day I wouldn't guess for you
Bu yüzden lütfen yalnızca bir günlüğüne seni düşünemezdim
You'd tell me what you felt and what you want to do
Hissettiklerini söyler ve yapacaklarını yapardın
And please just for one day I wouldn't hide from you
Ve lütfen yalnızca bir günlüğüne senden saklanamazdım
You wouldn't see me try keep all of you from you
Seni senden alan hiçbir şeyi gözmezdin

So please just for one day I wouldn't talk for you
Bu yüzden lütfen yalnızca bir günlüğüne senin için konuşmazdım
You'd tell me what to say, you'd show me what to do
Söyleyeceklerini söyler, yapacaklarını yapardın
And please just for one day I'd see you walk again
Ve lütfen yalnızca bir günlüğüne seni yürürken göreyim
And we'd go hand in hand so far we can't go back
Ve seninler el ele geri yürüyemeyecek kadar yürümeliyiz

I won't cry for you, cos I will wait until
Senin için ağlayamam, çünkü
I have this day with you
Bu güne kadar seni bekleyeceğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder