Miley Cyrus - Stay (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Miley Cyrus - Stay

🇹🇷 Türkçe Çeviri

Well it's good to hear your voice

Sesini duymak güzel

I hope you're doing fine

Umarım iyisindir

And if you ever wonder

Ve eğer merak edersen

I'm lonely here tonight

Bu gece burada yalnızım

I'm lost here in this moment

Bu anın içinde kayboldum

And time keeps slipping by

Ve zaman akıp gidiyor

And if I could have just one wish

Ve eğer tek bir dileğim olsaydı

I'd have you by my side

Yanımda olmanı isterdim


Ooh oh, I miss you

Ah ah, seni özledim

Ooh oh, I need you

Ah ah, sana ihtiyacım var


I love you more than I did before

Seni eskiden olduğundan daha çok seviyorum

And if today I don't see your face

Ve eğer bugün yüzünü görmezsem

Nothing's changed, no one can take your place

Hiçbir şey değişmedi, kimse senin yerini alamaz

It gets harder, everyday

Her geçen gün daha da zorlaşıyor


Say you love me more than you did before

Beni eskiden olduğundan daha çok sevdiğini söyle

And I'm sorry it's this way

Ve böyle olduğu için üzgünüm

But I'm coming home, I'll be coming home

Ama eve dönüyorum, eve döneceğim

And if you ask me I will stay, I will stay

Ve eğer istersen kalacağım, kalacağım


Well I try to live without you

Sensiz yaşamaya çalışıyorum

The tears fall from my eyes

Gözlerimden yaşlar akıyor

I'm alone and I feel empty

Yalnızım ve kendimi boş hissediyorum

God I'm torn apart inside

Tanrım, içim paramparça


I look up at the stars

Yıldızlara bakıyorum

Hoping you're doing the same

Umarım sen de aynısını yapıyorsundur Ve bir şekilde sana daha yakın hissediyorum ve senin şöyle dediğini duyabiliyorum:

And somehow I feel closer and I can hear you say

Ah ah, seni özledim

Ooh oh, I miss you

Ah ah, sana ihtiyacım var

Ooh oh, I need you

Seni eskiden olduğundan daha çok seviyorum

I love you more than I did before

Ve eğer bugün yüzünü görmezsem

And if today I don't see your face

Hiçbir şey değişmedi, kimse senin yerini alamaz

Nothing's changed, no one can take your place

Her geçen gün daha da zorlaşıyor

It gets harder, everyday

Beni eskiden olduğundan daha çok sevdiğini söyle

Say you love me more than you did before

Ve böyle olduğu için üzgünüm

And I'm sorry that it's this way

Ama eve dönüyorum, eve döneceğim

But I'm coming home, I'll be coming home

Ve eğer benden istersen kalacağım, kalacağım

And if you ask me I will stay, I will stay

Her zaman kalacağım

Always stay

Seni asla kaybetmek istemiyorum

I never wanna lose you

Ve eğer zorunda kalsaydım seni seçerdim

And if I had to I would choose you

Bu yüzden kal, lütfen her zaman kal

So stay, please always stay

Tutunduğum kişi sensin

You're the one that I hold onto

Çünkü sensiz kalbim dururdu

'Cause my heart would stop without, you

Seni eskiden olduğundan daha çok seviyorum

I love you more than I did before

Ve eğer bugün yüzünü görmezsem

And if today I don't see your face

Hiçbir şey değişmedi, kimse senin yerini alamaz

Nothing's changed, no one could take your place

Her geçen gün daha da zorlaşıyor

It gets harder everyday

Beni eskiden olduğundan daha çok sevdiğini söyle

Say you love me more than you did before

Ve Böyle olduğu için üzgünüm

And I'm sorry that it's this way

Ama eve dönüyorum, eve döneceğim

But I'm coming home, I'll be coming home

Ve eğer bana sorarsan kalacağım, kalacağım

And if you ask me I will stay, I will stay

Her zaman kalacağım

I'll always stay

Ve seni eskiden olduğundan daha çok seviyorum

And I love you more than I did before

Ve böyle olduğu için üzgünüm

And I'm sorry that it's this way

Ama eve dönüyorum, eve döneceğim

But I'm coming home, I'll be coming home

Ve eğer bana sorarsan kalacağım, kalacağım

And if you ask I will stay, I will stay

Kalacağım

I will stay



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder