Kris Kristofferson - Mean Old Man
🇹🇷 Türkçe Çeviri
If I look like a mean old man that's what I am
Eğer huysuz bir ihtiyar gibi görünüyorsam, işte oyum
If I look like a mean old man that's what I am
Eğer huysuz bir ihtiyar gibi görünüyorsam, işte oyum
If I look like a mean old man
Eğer huysuz bir ihtiyar gibi görünüyorsam,
Who'll do you any way he can
Sana her türlü şekilde davranacak,
To break your heart and kiss your hand
Kalbini kıracak ve elini öpecek biri olarak, işte oyum
That's what I am
Ve eğer iyi bir eski arkadaş gibi görünüyorsam, işte oyum
And if I look like a good old friend that's what I am
Eğer iyi bir eski arkadaş gibi görünüyorsam, işte oyum
If I look like a good old friend that's what I am
Eğer iyi bir eski arkadaş gibi görünüyorsam,
If I look like a good old friend
Rüzgarla birlikte eğilmekte iyi olan,
Who's good at bending with the wind
Sonuna kadar arkadaşın olacak biri olarak, işte oyum
To be your friend right to the end
Koro:
That's what I am
Ve eğer bir voodoo bebeği gibi görünüyorsam, işte oyum
Chorus:
Eğer bir voodoo bebeği gibi görünüyorsam, işte oyum
And if I look like a voodoo doll that's what I am
Eğer bir voodoo bebeği gibi görünüyorsam, işte oyum
If I look like a voodoo doll that's what I am
Eğer bir voodoo bebeği gibi görünüyorsam,
If I look like a voodoo doll
Dayak dimdik duran,
Who takes his licking standing tall
Sürünmektense seni ısırmayı tercih eden biri olarak, işte oyum
Who'd rather bite you back than crawl
Eğer amcan Bob gibi görünüyorsam, işte oyum
That's what I am
Eğer Eğer amcan Bob'a benziyorsam, işte ben oyum.
If I look like your uncle bob that's what I am
Eğer amcan Bob'a benziyorsam,
If I look like your uncle bob that's what I am
Sırtına vurup seni soymayı seven,
If I look like your uncle bob
Hala işini yapabiliyorken, işte ben oyum.
Who likes to slap you on the back and rob you
Nakarat:
While he still can do the job
Ve eğer bir voodoo bebeğine benziyorsam, işte ben oyum.
That's what I am
Eğer bir voodoo bebeğine benziyorsam, işte ben oyum.
Chorus:
Eğer bir voodoo bebeğine benziyorsam,
And if I look like a voodoo doll that's what I am
Dayak dayak yiyen,
If I look like a voodoo doll that's what I am
Sürünmektense seni ısırmayı tercih eden, işte ben oyum.
If I look like a voodoo doll
Who takes his licking standing tall
Who'd rather bite you back than crawl
That's what I am
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder