Mariza - Meu Fado Meu (Türkçe Çeviri)


Mariza - Meu Fado Meu Dinle


Mariza - Meu Fado Meu (Türkçe Çeviri)

I bring a fado into my song
Şarkıma bir fado getirdim
I sing the night until it turns to day
Gece, sabaha kadar (şarkı) söyledim
I bring my people’s tears
Halkımın gözyaşlarını
Into my song Mouraria
Mouraria şarkımla dillendirdim

I have a yearning for myself
Kendim için
For my most beloved of loves
En sevilen aşklarım için bir özlemim var
I sing of a land without end
Bitmeyen bir yeri söyledim
The sea, the earth, my fado
Denizi, yeryüzünü, fado’mu

My own fado
Benim fadom

About me I miss only myself
Kendimle ilgili sadece kendimi
Mistress of my life
Hayatımın kadınını özledim
About the dream, I say it is mine
Rüya hakkında, o benim derim
And find myself born already
Ve kendimi çoktan doğmuş bulurum

I bring a fado into my song
Şarkıma bir fado getirdim
It comes shielded in my soul
Ruhuma korunmuş geliyor
It comes from inside my own wonder
İçerden, kendi merakımdan geliyor
In search of my fado
Fado’mu aramaktan

My own fado
Benim fadom

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder