Teya Dora - Džanum (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri


[İntro]
Kimse istemez beni
Canı pahasına bile
Yaramı iyileştirmek için
Kimse istemez beni

[Dize 1]
Akşam batarken aynı hayale dönüyorum
Önümde aziz siyah iplik tutuyor
Deniz, suretlerin renginde, beni çağırıyor
Benim şansım yok, kurtuluşum yok (Kurtuluşum yok)

[Ön-Nakarat]
Kimse istemez beni, kimse istemez acımı
Gözyaşlarımı harekete geçirsin, kendimi teslim edeyim
Kimse istemez beni, kimse istemez acımı
Yastığımda, huzursuz, kötü şeyler hayal ediyorum

[Nakarat]
Ne son uçuşa kadar, ne de dünyanın sonuna kadar
Kaderim lanetli
Bu ruhun evi yok, bu ruhun sesi yok
Karanlık sabahlar yakıyor, benim denizim

[Sonra-Nakarat]
Benim denizim, benim denizim
Benim denizim, benim denizim
Benim denizim, benim denizim
Benim denizim, benim denizim

[Nakarat]
Ne son uçuşa kadar, ne de dünyanın sonuna kadar
Kaderim lanetli
Benim denizim, benim denizim
Benim denizim

[Outro]
Kimse istemez beni
Canı pahasına bile
Yaramı iyileştirmek için
Kimse istemez beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder