Carly Simon - In The Still Of The Night
💡 Şarkı Hakkında
Carly Simon’ın “In The Still Of The Night” adlı parçası, gecenin sessizliğinde pencereden ay ışığına bakan birinin içsel fısıltılarını anlatıyor. Gece yarısı uyuyan dünyaya karşı yükselen sorular, sevgi ve umut arasındaki derin kırılgan dengeyi gözler önüne seriyor. Şarkının yumuşak melodisi, ayın solgunlaşmasıyla birlikte hayalin silikleşme ihtimaline dair bir melankoli yaratıyor, dinleyiciyi kendi duygusal yolculuğuna davet ediyor. Gece sessizliğinde süzülen bu içten monolog, kalp atışlarını dinleyen herkese, sevgiye dair soruların evrensel yankılarını ve içsel huzuru hatırlatıyor.
🇹🇷 Türkçe Çeviri
In the still of the night
Gecenin sessizliğinde
As I gaze from my window
Penceremden bakarken
At the moon in the sky
Gökyüzündeki aya
My thoughts fly straight to you
Düşüncelerim doğrudan sana uçuyor
In the still of the night
Gecenin sessizliğinde
While the world is in slumber
Dünya uyurken
Oh, the times without number
Ah, sayısız defa
Darling, when I say to you
Sevgilim, sana söylediğimde
Do you love me as I love you?
Seni sevdiğim gibi beni seviyor musun?
Are you my life to be, my dream come true?
Hayatım olacak mısın, gerçekleşen hayalim misin?
Or will this dream of mine fade out of sight
Like the moon growing dim on the rim of the hill
Yoksa bu hayalim gözden kaybolacak mı?
In the chill, still of the night?
Tepenin kenarında kararan ay gibi
Gecenin soğuk, sessizliğinde?
In the still of the night
As I gaze from my window
Gecenin sessizliğinde
Penceremden bakarken
In the still of the night
While the world is in slumber
Gecenin sessizliğinde
Oh, the times without number
Dünya uyurken
Darling, when I say to you
Ah, sayısız defa
Sevgilim, sana söylediğimde
Do you love me as I love you?
Are you my life to be, my dream come true?
Seni sevdiğim gibi beni seviyor musun?
Or will this dream of mine fade out of sight
Hayatım olacak mısın, gerçekleşen hayalim misin?
Like the moon growing dim on the rim of the hill
In the chill, still of the night?
Yoksa bu hayalim gözden kaybolacak mı?
Tepenin kenarında kararan ay gibi,
In the still of the night
Gecenin soğuk ve sessizliğinde?
In the still of the night
In the still of the night
Gecenin sessizliğinde
Gecenin sessizliğinde
Gecenin sessizliğinde
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder