Engelbert Humperdinck - (In The Still Of The Night)
Engelbert Humperdinck - (Gecenin Sessizliğinde)
In the still of the night
Gecenin sessizliğinde
As I gaze from my window
Penceremden bakarken
At the moon in its flight
Uçan aya
My thoughts all stray to you
Düşüncelerim hep sana kayıyor
In the still of the night
Gecenin sessizliğinde
While the world is in slumber
Dünya uyurken
Oh, the times without number
Ah, sayısız defa
Darling, when I say to you
Sevgilim, sana söylediğimde
Do you love me as I love you
Seni sevdiğim gibi beni seviyor musun?
Or you might lie to be my dream come true
Yoksa hayalimin gerçekleşmesi için yalan mı söylüyorsun?
Or will this dream of mine fade out of sight
Yoksa bu hayalim gözden kaybolacak mı?
Like the moon growing dim on the rim of the hill
Tepenin kenarında kararan ay gibi
In the chill still of the night
Gecenin soğuk sessizliğinde
Do you love me as I love you
Seni sevdiğim gibi beni seviyor musun?
Or you might lie to be my dream come true
Yoksa hayalimin gerçekleşmesi için yalan mı söylüyorsun?
Or will this dream of mine fade out of sight
Yoksa bu hayalim gözden kaybolacak mı?
Like the moon growing dim on the rim of the hill
Tepenin kenarında kararan ay gibi
In the chill still of the night
Gecenin soğuk sessizliğinde
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder