Before you take another step
Bir adım daha atmadan önce
Bir adım daha atmadan önce
There's something you should know
Bilmen gerek bir gerçek var
Bilmen gerek bir gerçek var
About the years ahead and how they'll be
Önüne geçen yıllar ve nasıl olacakları
Önüne geçen yıllar ve nasıl olacakları
You'll be living in a world where roses hardly ever grow
Gülün neredeyse yetişmedi bir dünyada yaşarsın
Gülün neredeyse yetişmedi bir dünyada yaşarsın
'Cause all I have to offer you is me
Zira tek sunulum benim
Zira tek sunulum benim
There'll be no mansions waiting on the hill with crystal chandeliers
Ne kristal avizeli konak bekler tepede
Ne kristal avizeli konak bekler tepede
And there'll be no fancy clothes for you to wear
Ne de giyecek paşalı bir elbise
Ne de giyecek paşalı bir elbise
Everything I have is standing here in front of you to see
Sahip olduğum her şey, önünde duruyor görmeni için
Sahip olduğum her şey, önünde duruyor görmeni için
All I have to offer you is me
Çünkü tek sunulum benim
Çünkü tek sunulum benim
Sweetheart, I'll give you all my love in every way I can
Canım, becerdiğim her yolla sevgimi sunarım sana
Canım, becerdiğim her yolla sevgimi sunarım sana
But make sure that's what you want while you're still free
Ama hâlâ özgürken, bunu isteyip istemediğine bak
Ama hâlâ özgürken, bunu isteyip istemediğine bak
The only gold I have for you is in this wedding band
Sana tek altınım bu düğün yüzüğünde
Sana tek altınım bu düğün yüzüğünde
'Cause all I have to offer you is me
Çünkü tek sunulum benim
Çünkü tek sunulum benim
There'll be no mansions waiting on the hill with crystal chandeliers
Ne kristal avizeli konak bekler tepede
Ne kristal avizeli konak bekler tepede
And there'll be no fancy clothes for you to wear
Ne de giyecek paşalı bir elbise
Ne de giyecek paşalı bir elbise
Everything I have is standing here in front of you to see
Sahip olduğum her şey, önünde duruyor görmeni için
Sahip olduğum her şey, önünde duruyor görmeni için
All I have to offer you is me
Çünkü tek sunulum benim
Çünkü tek sunulum benim
All I have to offer you is me
Tek sunulum benim
Tek sunulum benim
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder