Linkin Park - Numb (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

I'm tired of being what you want me to be
Sana göre olduğum şey olmakdan usandım

Feeling so faithless and bored with you
Sana karşı duyduğum güvensizlik ve sana karşı hissettiğim sıkkınlık

The cruelty, the apathy, the emptiness
Zulüm, ilgisizlik, boşluk

I'm tired of being what you want me to be
Sana göre olduğum şey olmakdan usandım

Don't know what you're expecting of me
Senden neler beklediğini bilmiyorum

Put under the pressure of walking in your shoes
Sensin gibi davranmak için üzerime gelen baskıya karşı

Every step that I take
Attığım her adım

And every move that I make
Yaptığım her hareket

And every single day
Her geçen gün

Every time I do
Yaptığım her şey

And every time I do what you want me to
Senin istediğin gibi yaptığım her şey

Watch it all come crashing down
Hepsinin çöküşünü izliyorum

I tried so hard and got so far
Çok çabaladım ve çok yol katettim

But in the end, it doesn't even matter
Ama sonunda, hiçbir şeyin bir önemi yok

I had to fall, to lose it all
Her şeyi kaybetmek için düşmek zorundaydım

But in the end, it doesn't even matter
Ama sonunda, hiçbir şeyin bir önemi yok

I kept everything inside
Her şeyi içimde sakladım

And even though I tried, it all fell apart
Çabaladığım halde her şey parçalandı

What it meant to me will eventually
Bana ne ifade ettiği sonunda

Be a memory of a time when
Bir zamanların hatırası olacak

I tried so hard and got so far
Çok çabaladım ve çok yol katettim

But in the end, it doesn't even matter
Ama sonunda, hiçbir şeyin bir önemi yok

I had to fall, to lose it all
Her şeyi kaybetmek için düşmek zorundaydım

But in the end, it doesn't even matter
Ama sonunda, hiçbir şeyin bir önemi yok

I've put my trust in you
Sana güveniyorum

For all this, there's only one thing you should know
Bunun hepsi için, tek bir şeyi bilmelisin

I tried so hard and got so far
Çok çabaladım ve çok yol katettim

But in the end, it doesn't even matter
Ama sonunda, hiçbir şeyin bir önemi yok

I had to fall, to lose it all
Her şeyi kaybetmek için düşmek zorundaydım

But in the end, it doesn't even matter
Ama sonunda, hiçbir şeyin bir önemi yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder