Feyruz - Ana Andi Haneen (Türkçe Çeviri)

Fairouz - Ana Andi Haneen (Türkçe Çeviri)

أنا عندي حنين
Özlemim var
ما بعرف لمين
Bilmiyorum kime
ليليي بيخطفني
Kaçırıyor beni gece yarıları
من بين السهرانين
Ölümümün arasından
بيصير يمشيني
Yürütüyor beni
لبعيد يوديني
Uzaklara gönderiyor
تا أعرف لمين
Özlemini duyduğuma
و ما بعرف لمين
Ve bilmiyorum kime

عديت الأسامي
Topladım isimleri
و محيت الأسامي
Ve sildim isimleri
و نامي يا عينيي
Ve uyudum, gözlerim
إذا راح فيكي تنامي
Keşke uyuyabilseydin
و بعدو هالحنين
Ve devam etti özlemim
من خلف الحنين
Özlemlerin arkasından
بالدمع يغرقني
Gözyaşlarına boğuyor beni
و بأسامي المنسيين
Adını unuttuklarım adına
تا أعرف لمين
Özlemini duyduğuma
و ما بعرف لمين
Ve bilmiyorum kime

أنا خوفي يا حبي
Benim korkum sevdiğim,
لتكون بعدك حبي
Hala benim sevgilim olman
و متهيألي نسيتك
Ve galiba unuttum seni
و أنتا مخبى بقلبي
Hala kalbimde saklı dururken
و بتودي الحنين
Ve özlemini yolladın
ليليي الحنين
Gece yarıları özlemi
يشلحني بالمنفى
Sürgün ediyor beni
بعيونك الحلوين
O güzel gözlerinde
تا أعرف لمين
Özlemini duyduğuma
و ما بعرف لمين
Ve bilmiyorum kime

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder