Caitlyn Taylor Love - Stranded (Türkçe Çeviri)

Caitlyn Taylor Love - Stranded (Türkçe Çeviri)

Can't hear any voices
Hiçbir ses duyamıyorum
No matter who's talking
Kimin konuştuğu önemli değil
Can't find no way out
Bir çıkış yolu bulamıyorum
Wherever I'm walking
Her nereye yürüsem de
It's hard to be around anybody else
Birinin etrafında olmak çok zor
It's even harder to be around myself
Kendi etrafımda olmaktan bile zor

Too much pressure
Çok baskı var
I don't want to be measured head to toe
Tepeden tırnağa hesaplı olmak istemiyorum
Even the things I'm sure of I don't really know
Bilmediğime emin olduğum şeylere bile

Stranded
Sıkıştım
Nowhere to go all alone
Tek başıma gidecek yer yok
Lost in the middle of nowhere
Hiçbir yerin ortasında kayboldum
Stranded
Sıkıştım
And nowhere is feeling like home
Ve hiçbir yer ev gibi hissettirmiyor
How did I get here
Buraya nasıl da geldim



Listen up
Dinle
You're trying to hold me
Beni tutmaya çalışıyorsun
But I'm already gone
Ama ben çoktan gittim
Can't you understand that I'm not the one
Anlamıyor musun, seni veya başkasını
Who's waiting to please you or anybody else
Memnun etmek için bekleyen biri değilim
'Cause I'm still waiting to please myself
Çünkü ben hala kendimi memnun etmeye çalışıyorum

Too much pressure
Çok baskı var
Everyone can't be special all the time
Herkes her zaman özel olamaz
Even these thoughts I'm sure of
Emin olduğum bu fikirler bile
Their not really mine
Gerçekten benim olmayan fikirler

Stranded
Sıkıştım
Nowhere to go all alone
Tek başıma gidecek yer yok
Lost in the middle of nowhere
Hiçbir yerin ortasında kayboldum
Stranded
Sıkıştım
And nowhere is feeling like home
Ve hiçbir yer ev gibi hissettirmiyor
How did I get here
Buraya nasıl da geldim

What confusion brings
Karışıklığın bana kazandırdığı
Nails me to the floor
Yere çivilenmem oluyor
And I'm stuck in a place
Bir yere tıkılıyorum
So lonely that I can't speak anymore, oeh
Konuşamayacak kadar yalnızım

Stranded
Sıkıştım
Nowhere to go all alone
Tek başıma gidecek yer yok
Lost in the middle of nowhere
Hiçbir yerin ortasında kayboldum
Stranded
Sıkıştım
And nowhere is feeling like home
Ve hiçbir yer ev gibi hissettirmiyor
How did I get here
Buraya nasıl da geldim

Stranded
Sıkıştım
Nowhere to go all alone
Tek başıma gidecek yer yok
Lost in the middle of nowhere
Hiçbir yerin ortasında kayboldum
Stranded
Sıkıştım
And nowhere is feeling like home
Ve hiçbir yer ev gibi hissettirmiyor
How did I get here
Buraya nasıl da geldim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder