Katy Perry - Bullet (Türkçe Çeviri)


Katy Perry - Bullet Dinle

Katy Perry - Bullet (Türkçe Çeviri)

My mama warned me about boys like you
Annem beni senin gibi çocuklara karşı uyardı
It’s the reason i wear these steel toed boots yeah
Çelik tabanlı botları bu yüzden giyiyorum
And let me give you a little place of advice
Hadi sana küçük bir tavsiye vereyim
My papa pack heat and he won’t think twice yeah
Babam sinirlendiğinde iki kez düşünmez

Well, why do you think they call me jessie james?
Pekala bana Jessie James dediklerini mi sanıyorsun?
Too much trouble better stay away
Çok tehlike var uzaklaşsan iyi olur
Crab your hat better get gone
Şapkanı kapsan iyi olur
But if you stay you’ve been warned
Ama kalırsan, uyarıldın!

I’m a bullet and i’m headed
Ben bir kurşunum ve kalbine
Straight for you heart (yeah)
Nişanlandım
Be careful what you start!
Ne başlattığına dikkat et
I’m a bullet and i’m headed
Ben bir kurşunum ve kalbine
Straight for you heart (yeah)
Nişanlandım
It’s gonna leave a mark!
Sende bir iz bırakacak
Well, every now and then
Hem şimdi hem de sonra

I make a man break a sweat
Adamı terlettim
Watch him work overtime on my wristbands (yeah)
Biilekliğimle fazla mesaisini izlerim
Cause i’m the kinda girl that you wanna show off
Çünkü gösteriş yapmayı seveceğin kızlardanım

I’ll tell’em
Onlara
All your friends with a southern drawl(yeah)
Bir güneyli gibi söyleyeceğim
Well, why do you think they call me jessie james?
Pekala,  bana neden jessie james dediklerini sanıyorsun
Sweet as a peach,impossible to tame
Son derece tatlı, ehlileştririlmesi imkansız
Fingers on the trigger and you’ll be to blame
Eller tetikte ve sen suçlanacaksın
Cause if you stay
Eğer durursan

I’m a bullet and i’m headed
Ben bir kurşunum ve kalbine
Straight for you heart (yeah)
Nişanlandım
Be careful what you start!
Ne başlattığına dikkat et
I’m a bullet and i’m headed
Ben bir kurşunum ve kalbine
Straight for you heart (yeah)
Nişanlandım
It’s gonna leave a mark!(yeah)
Sende bir iz bırakacak

I’ll ride where the wind wants to take me
Rüzgarın beni sürüklediği yere gideceğim
Leaving lovers in the dust every city
Her şehirdeki tüm aşıkları toza  katarak
Cause my heart was like a ghost town baby
Çünlü kalbim bir hayalet şehir gibi bebeğim
And now i met a man that brings me
Ve şimdi beni isteyen bir adamla tanıştım

I’m a bullet and i’m headed
Ben bir kurşunum ve kalbine
Straight for you heart (yeah)
Nişanlandım
Be careful what you start!
Ne başlattığına dikkat et
I’m a bullet and i’m headed
Ben bir kurşunum ve kalbine
Straight for you heart (yeah)
Nişanlandım
It’s gonna leave a mark!(yeah)
Sende bir iz bırakacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder