Rihanna - Fool In Love (Türkçe Çeviri)


Rihanna - Fool In Love (Türkçe Çeviri)

Papa did I let you down?
Sana söylemiş miydim baba
Are you ashamed of how your little girl turned out?
Küçük kızının yaptıklarından utasnıyor musun

Mama, I found a man
Anne bir adam buldum
Who loves me and understands
Beni seven ve anlayan biri
Papa, he’s quite a man
Baba, o tam bir adam
He adores me, he’s my biggest man
Bana tapıyor, benin en büyük adamım
And don't get me wrong,
Ve beni yanıltmıyor
I know he’s not perfect in your eyes
Size göre mükemmel olmadığını biliyorum
But somehow he’s flawless in mine
ama her nasılsa bence kusursuz


And you may tell me to run, run now
Ve bana koşmamı sölüyorsunuz, şimdi koşmamı
But I can't do that
Ama bunu yapamam
We're too far down the hole
Delikten çok aşağıdayız
It's got a hole on my soul
Ruhumda bir delik var

So I guess I'm a fool
Şimdi bir aptal olduğumu düşünüyorum
I'm a fool in love
Aşk delisiyim
But I'm willing to stay here
Ama burada kalmayı umuyorum
And bask in the glory of his heart
I guess I'm a fool in love
Galiba aşk delisiyim
But I'm willing to look so stupid
Ama bir aptal gibi görünmeyi istiyorum
Till i've had enough
Bıkana kadar

Mama, don't judge me now
Şimdi beni yargılama anne
I'm not trying to hurt you
Seni üzmeye çalışmıyorum
I know this won't make you proud
Bununla gurur duymayacağını biliyorum

Papa did I let you down?
Seni üzdüm mü baba
Are you ashamed of how your little girl turned out?
Küçük kızının yaptıklarından utasnıyor musun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder