Rihanna - Drunk On Love (Türkçe Çeviri)


[Rihanna]
I feel like I’m a hopeless romantic
Umutsuz bir romantik gibi hissediyorum
I can’t help falling in love
Kendimi sevmekten alamıyorum
I fiend for love
I want it, I crave it
Onu istiyorum, çok istiyorum
I just can’t get enough
Yetinemiyorum

[Hook]
Take me away
Uzaklara götür beni
I wear my heart on my sleeve
Gömleğimin üzerine yüreğimi giydim
Always let love take the lead
Sevginin liderliğine hep izin verdim
I may be a little naive, yeah
Biraz toy olabilirim
You know I’m drunk on love
Biliyorum aşl sarhoşuyum
Drunk on love
Aşka sarhoş
Nothing can sober me up
Kimse ayıltamaz beni
It’s all that I need, yeah
Tüm ihtiyacım bu, evet

http://mckahveci.blogspot.com/

[Rihanna]
I've been let down
Moralim bozuldu
But never been tainted
Ama hiç lekelenmedim
So I stay thirsty for more
Daha fazlası için istekle bekleyeceğim
No I won't hold back
Hayır kendimi tutmayacağım
No drop is wasted
Hiçbir damla boşa gitmedi
I let love run its course
Aşkın gidişatına izin verdim

[Hook]
Take me away
Uzaklara götür beni
I wear my heart on my sleeve
Gömleğimin üzerine yüreğimi giydim
Always let love take the lead
Sevginin liderliğine hep izin verdim
I may be a little naive, yeah
Biraz toy olabilirim
You know I’m drunk on love
Biliyorum aşl sarhoşuyum
Drunk on love
Aşka sarhoş
Nothing can sober me up
Kimse ayıltamaz beni
It’s all that I need, yeah
Tüm ihtiyacım bu, evet

[Bridge]
I'm so intoxicated
Kendimden geçtim
I love the way you taste
Tadına bayılıyorum
On my lips, when we kiss
Dudaklarımı öptüğünde
You got me so addicted
Öyle tiryakin oldum ki
So much I can't resist
Direnemiyorum
Falling into your arms
Kollanına düşmeye

[Hook]
Take me away
Uzaklara götür beni
I wear my heart on my sleeve
Gömleğimin üzerine yüreğimi giydim
Always let love take the lead
Sevginin liderliğine hep izin verdim
I may be a little naive, yeah
Biraz toy olabilirim
You know I’m drunk on love
Biliyorum aşl sarhoşuyum
Drunk on love
Aşka sarhoş
Nothing can sober me up
Kimse ayıltamaz beni
It’s all that I need, yeah
Tüm ihtiyacım bu, evet
It’s all that I need, yeah
Tüm ihtiyacım bu, evet
It’s all that I need, yeah
Tüm ihtiyacım bu, evet


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder