Selena Gomez - Whiplash (Türkçe Çeviri)

Selena Gomez - Whiplash (Türkçe Çeviri)

Oh baby, moonlights
Oh bebeğim, ayışığı
Hits the spotlight
Sahne ışıklarına vuruyor
I’m on my flight
Seni uzaklara götürmek için
To take you away
uçuyorum
I’m feeling so free
tamamen özgür hissediyorum
You’re makin me crazy
beni delirtiyorsun

That’s what you do
işte böyle yapıyorsun
That’s what you do
işte böyle yapıyorsun
Let’s go now!
Hadi şimdi gidelim!

Lickety split
Çarçabuk
A girl and a beer
Bir kız ve bir bira
She crawls in a pit
Bir çukura yatmaya gidiyor
Say hello darling
Merhaba sevgilim de
Twisted insanity
Şaşkın delilik
Fallen humanity
Günahkar insanlık
All I want is some tranquility
Tüm istediğim biraz huzur
Do you hear me?
Beni duyuyor musun?
Do you hear me?
Beni duyuyor musun?
Well come on, boy
Güzel, hadi oğlum
Well come on
Güzel, hadi

And take me to the other side
Ve beni diğer tarafa götür
I’m gon’ away
Gidiyorum uzaklara
When I look into your eyes
Gözlerine baktığımda
I’m so in love
Tamamen aşığım
I think I’m gonna crash
Galiba kaza yapacağım
And get whiplash whiplash whiplash
Ve travma geçireceğim travma travma
It’s up to you
Bu sana bağlı
And I don’t wanna give you clues
Ve sana ipucu vermek istemiyorum
We’re movin fast
Hızlı hareket ediyoruz
I think we got enough to lose
Galiba kaybedecek kadar varız
So don’t look back or else we’re gonna crash
Arkana ya da başka yere bakma kaza yapacağız
And get whiplash whiplash whiplash
Ve travma geçireceğiz travma travma

Like a first kiss
İlk öpücük gibi
With a sweet list
Aşk şarkılarından
Of some love songs, oh yeah
Tatlı bir listeyle, oh evet
And with this melody
Ve bu melodiyle
Falling over me
Üzerime düşen
It makes me weak
Beni güçsüzleştiriyor
So dang weak
Lanet güçsüzlük
So let’s go now
hadi şimdi gidelim

Lickety split
Çarçabuk
A girl and a beer
Bir kız ve bir bira
She crawls in a pit
Bir çukura yatmaya gidiyor
Say hello darling
Merhaba sevgilim de
Twisted insanity
Şaşkın delilik
Fallen humanity
Günahkar insanlık
All I want is some tranquility
Tüm istediğim biraz huzur
Do you hear me?
Beni duyuyor musun?
Do you hear me?
Beni duyuyor musun?
Well come on, boy
Güzel, hadi oğlum
Well come on
Güzel, hadi

And take me to the other side
Ve beni diğer tarafa götür
I’m gon’ away
Gidiyorum uzaklara
When I look into your eyes
Gözlerine baktığımda
I’m so in love
Tamamen aşığım
I think I’m gonna crash
Galiba kaza yapacağım
And get whiplash whiplash whiplash
Ve travma geçireceğim travma travma
It’s up to you
Bu sana bağlı
And I don’t wanna give you clues
Ve sana ipucu vermek istemiyorum
We’re movin fast
Hızlı hareket ediyoruz
I think we got enough to lose
Galiba kaybedecek kadar varız
So don’t look back or else we’re gonna crash
Arkana ya da başka yere bakma kaza yapacağız
And get whiplash whiplash whiplash
Ve travma geçireceğiz travma travma

La la la la la la la
La la la la la la la
La la la ohh yea
La la la la la la la
La la la la la la la
So let's go now
Hadi gidelim şimdi
Well come on
Güzel, hadi

And take me to the other side
Ve beni diğer tarafa götür
I’m gon’ away
Gidiyorum uzaklara
When I look into your eyes
Gözlerine baktığımda
I’m so in love
Tamamen aşığım
I think I’m gonna crash
Galiba kaza yapacağım
And get whiplash whiplash whiplash
Ve travma geçireceğim travma travma
It’s up to you
Bu sana bağlı
And I don’t wanna give you clues
Ve sana ipucu vermek istemiyorum
We’re movin fast
Hızlı hareket ediyoruz
I think we got enough to lose
Galiba kaybedecek kadar varız
So don’t look back or else we’re gonna crash
Arkana ya da başka yere bakma kaza yapacağız
And get whiplash whiplash whiplash
Ve travma geçireceğiz travma travma

Selena Gomez’in diğer şarkı çevirileri için:  http://mckahveci.blogspot.com/search/label/Selena%20Gomez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder