Pixie Lott & Jason Derulo - Coming Home (Türkçe Çeviri)


Pixie Lott & Jason Derulo - Coming Home Dinle

Pixie Lott & Jason Derulo - Coming Home (Türkçe Çeviri)

I know usually i'm always late
Hep geç kaldığımın farkındayım
Tonight i'm gonna be on time
Bugün tam zamanında geleceğim

[Chorus]

Im coming home straight after work
İşten hemen sonra eve geleceğim
So you can have me all to yourself
Böylece beni tamamen elde edebilirsin
We’ll be alone just me and you
Yalnız olacağız, sadece ben ve sen
So no one interrupts what we do
Böylece yaptığımız şey yarım kalmayacak

You say where are you going?
“Nereye gidiyorsun?” diye soruyorsun
In the night, on the way 'couse
Geceleyin, gelmek üzere çünkü
My body's not close to you
Vücudum sana yakın değil
But you don't call me,
Ama sen beni aramıyorsun
Out of respect you can bet that
Sana olan saygım dışında bunu iddia edebilirsin
You'll be waiting home for me
Beni eve bekliyor olacaksın
I'm out for the whole day,
Tüm gün dışarıdayım
Try'na do it my way, monday to friday,
Pazartesinden cumaya, kendi tarzımda sürdürmek istiyorum
Gotta make my baby understand
Bebeğimin bunu anlamasını sağlayacağım
I do this for you boy,
Bunu senin için yapıyorum
But you deserve the time
Ama sen zamanı hak ediyorsun

Im coming home straight after work
İşten hemen sonra eve geleceğim
So you can have me all to yourself
Böylece beni tamamen elde edebilirsin
We’ll be alone just me and you
Yalnız olacağız, sadece ben ve sen
So no one interrupts what we do
Böylece yaptığımız şey yarım kalmayacak
Im coming home straight after work
İşten hemen sonra eve geleceğim
So you can have me all to yourself
Böylece beni tamamen elde edebilirsin

All night (x2)
Gece boyunca

Always complaining in the morn
Sabahları hep yakınıyorsun
When I wake from my sleep
Uykumdan uyandığımda
Brush my teeth, and leave
Dişlerimi fırçalar ve çıkarım
And now that I'm famous
Ve şimdi meşhurum
It's kinda hard making time for
Zaman ayırmak hayli zor
The woman that's close to me
Bana yakın olan kadına
I'm out for the whole days
Günlerce dışardayım
Try'na do it my way, monday to friday,
Pazartesinden cumaya, kendi tarzımda sürdürmek istiyorum
Gotta make my baby understand
Bebeğimin bunu anlamasını sağlayacağım
I do this for you boy,
Bunu senin için yapıyorum
But you deserve the time
Ama sen zamanı hak ediyorsun


When i'm away I miss my baby
Evden uzak olduğumda bebeğimi düşünürüm
Yeah i'm gone with half my heart
Evet yüreğimin yarısıyla gittim
God knows I must be crazy
Tanrı bilir delirmiş olmalıyım
For living far apart
Ayrı yaşadığım için
But tonight it's gonna be different
Ancak bu gece farklı olacak
'cause i'm coming home
Çünkü eve dönüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder