João Pedro Pais - Mentira (Türkçe Çeviri)


João Pedro Pais - Mentira Dinle

João Pedro Pais - Mentira (Türkçe Çeviri)

Dá-me vontade de te ter a meu lado
Sonsuza dek yanımda olduğunu ve
Vendo-te a olhar para mim
Bana böyle bakıyormuşsun gibi hissediyorum
Sei que estou apaixonado
Biliyorum aşığım
Mas não posso ficar assim.
Ama böyle devam edemem
Deitado num rochedo canto para ti
Bir kayaya yaslanmış, senin için şarkı söylüyorum
Como um pássaro livre que voa sem fim
Sonsuzluğa uçan özgür bir kuş gibi
Porque é que a vida nos trama
Hayat neden bizimle oynuyor
Quando alguém se ama?
Özellikle de birini severken?
Ter de partir,
Neden ayrılmak zorundayız
E não poder sorrir?
Ve gülümsemek için bir kuvvet bulamayız?
Porque é que choras?
Neden ağlıyorsun?
Porque é que dizes o meu nome
Neden bana sesleniyorsun…
Sem nunca me poderes tocar?
Bana asla dokunamayacağını bildiğin halde?

Tenho saudades de te ver
Seni görmeyi özlüyorum
Vontade de te abraçar
Seni kollarıma sarar gibi hissediyorum
Sozinho tocando uma guitarra
Burada, yapayalnız gitarımı çalıyorum
Junto ao mar
Deniz kenarında
Recordo-me de ti
Seni düşünüyorum
E imagino porquê
Ve neden diye merak ediyorum
A tua cara a flutuar
Neden bu dalgalarda yüzünü görüyorum
Porque é que a vida nos fascina?
Hayat bizi neden aldatıyor
Tantas vezes nos domina?
Neden bizi tamamen o kontrol ediyor
Acreditar que no amor
Ve bizi neden
Não se sente a dor
Aşkın acı bir duygu olduğuna inandırır?
Mas é mentira!
Bir yalan olduğu halde,
Mentira! Mentira!
Yalan, yalan…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder