Metallica - Fade To Black (Türkçe Çeviri)

Metallica'nın 1984'te çıkardığı Ride the Lightning albümünde yer alan efsane şarkı. Başka sitelerde çevirisi buluna şarkıları çevirmiyorum ama bu şarkının ayrı bir yeri var. Ondan şeettim.


Metallica - Fade To Black Klip İzle

Metallica - Fade To Black Dinle


Metallica - Fade To Black (Türkçe Çeviri)

Life, it seems, will fade away
Yaşam, öyle görünüyor ki solacak
Drifting further every day
Gün be gün uzaklaşarak
Getting lost within myself
İçimde kaybolarak.
Nothing matters, no one else
Hiçbir şey, hiç kimse önemli değil

I have lost the will to live
Yaşama isteğimi kaybettim
Simply nothing more to give
Verecek hiçbir şeyim kalmadı
There is nothing more for me
Benim için daha bir şey kalmadı
Need the end to set me free
Beni özgür bırakacak sona ihtiyacım var

Things not what they used to be
Hiçbir şey eskisi gibi değil
Missing one inside of me
İçimden bir şeyler kaybolup gidiyor
Deathly lost, this can't be real
Ölümcül kayıp, bu gerçek olamaz
Can't stand this hell I feel
Hissettiğim bu cehenneme dayanamıyorum

Emptiness is filling me
Boşluk dolduruyor içimi
To the point of agony
Can çekişme noktasına dek
Growing darkness taking dawn
Büyüyen karanlık şafağı yutuyor
I was me, but now he's gone
Ben bendim, ama şimdi o gitti

No one but me can save myself, but it's too late
Kendimi yalnız ben kurtarabilirim, ama artık çok geç
Now I can't think, think why I should even try
Düşünemiyorum, artık niçin denemem gerektiğini bile düşünemiyorum

Yesterday seems as though it never existed
Dün hiç olmamış gibi görünüyor
Death greets me warm, now I will just say goodbye, *Goodbye*
Sıcak karşılıyor ölüm beni, şimdi sadece elveda diyeceğim *Elveda*

Çeviri: http://mckahveci.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder