Jessy Matador - Mini Kawoule (Türkçe Çeviri)



Jessy Matador - Mini Kawoule Dinle

Jessy Matador - Mini Kawoule (Türkçe Çeviri)

Je comprends pas ce qui s´est passe
Ne olduğunu anlamıyorum
Elle dansait le mini kawoule (x3)
O, Mini Kawoulé’yi dans ettiriyor
Je crois que c´est ce qui m´a charme
Beni büyüleyenin ne olduğunu düşündüm
Elle dansait le mini kawoule (x3)
O, Mini Kawoulé’yi dans ettiriyor

Elle dansait le mini kawoule (x3)
O, Mini Kawoulé’yi dans ettiriyor
Elle dansait sans se fatiguer
Yorulmadan dans ediyor
Elle aime plaire aux jeunes hommes
Genç adamı memnun etmeyi seviyor
Elle aime se faire complimenter
Aldığı iltifatlara bayılıyor

Elle est grande elle est belle
Kız çok güzel, bu harika
Dans ce domaine elle est saine
Kız kendi dünyasında tekin
Elle n´a pas froid aux yeux
Gözlerinde soğukluk yok,
Elle pourrait plaire à demi Dieu
Kahramanını mutlu etmek istiyor

Elle me contrôle comme MP
Beni bir askeri inzibat gibi kontrol ediyor
Elle voula comme lorie
Elle est cool elle est cool comme ma mie
O harika, kabuksuz ekmek gibi harika
Elle bouge sur le dansse floor comme shean P
Dans pistinde Shean P gibi oynuyor
Elle a de l´ambition elle veut reussir
Gerçekten beni baştan çıkarmalı
Sans pretantion elle arrive a me seduire
Güzel Saba Melikesini istiyorum
Je veux des belles reines de saba haicha je suis pour toi
Aicha, ben seninim

Je comprends pas ce qui s´est passe
Ne olduğunu şimdi anlıyorum
Elle dansait le mini kawoule (x3)
O, Mini Kawoulé’yi dans ettiriyor
Je crois que c´est ce qui m´a charme
Galiba beni büyüleyen bu.
Elle dansait le mini kawoule (x3)
O, Mini Kawoulé’yi dans ettiriyor

C´est sa jupe qui m´a mis la puce à l´oreille
Kulağıma çarpan onun gömleğinin sesiydi
Je l´ai dit je le dis elle m´a tape dans l´oeil
O, gözüme vururmuş gibi söyledim
Elle bouge les reins tout doucement
Ve beni yavaşça kışkırttı
Vazi bouge bouge tout doucement
Vasi oynuyor, yavaşça oynuyor
Elle se deplace allaisement
ve her şeyi altüst ediyor

Elle parle parle correctement
Şakır şakır konuşuyor
Approche toi lentement
Bana yavaşça yaklaştın
Embrasse-moi tendrement
Ve beni narince kucakladı

[J´aime quand tu bouges ton corps tout en douceur
(vücudunu usulca hareket ettirişine bayılıyorum
Colle toi à moi danse avec moi ] x2
beni benden alıyor, benimle dans et) x2

Je comprends pas ce qui s´est passe
Ne olduğunu şimdi anlıyorum
Elle dansait le mini kawoule (x3)
O, Mini Kawoulé’yi dans ettiriyor
Je crois que c´est ce qui m´a charme
Galiba beni büyüleyen bu.
Elle dansait le mini kawoule (x3)
O, Mini Kawoulé’yi dans ettiriyor

Çeviri: http://mckahveci.blogspot.com/

Etiketler: Jessy Matador - Mini Kawoule sözleri, Jessy Matador - Mini Kawoule lyrics, Jessy Matador - Mini Kawoule türkçesi, Jessy Matador - Mini Kawoule anlamı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder