Nat King Cole - (Impossible)
Nat King Cole - (İmkansız)
If they had ever told me how sweet a kiss could be
Eğer bana bir öpücüğün ne kadar tatlı olabileceğini söyleselerdi,
I would have said, "Impossible, impossible for me"
"İmkansız, benim için imkansız" derdim.
And if they said, I'd find you beyond the rainbow's end
Ve eğer bana seni gökkuşağının ötesinde bulacağımı söyleselerdi,
I would have said, "Impossible, impossible, my friend"
"İmkansız, imkansız, dostum" derdim.
To dream about what might have been
Olabilecekleri hayal etmek,
Is strange enough for me
Benim için yeterince tuhaf.
But now it seems I'm living in
Ama şimdi sanki içinde yaşıyorum,
A dream too beautiful to be
Gerçekleşmesi çok güzel bir rüyada.
If they had said a moonbeam could calm a stormy sea
Eğer bana bir ay ışığının fırtınalı bir denizi sakinleştirebileceğini söyleselerdi,
I would have said, "Impossible," but now at last I see
"İmkansız" derdim, ama şimdi nihayet anlıyorum ki,
That nothing is impossible if you are here with me
Sen benimle burada olduğun sürece hiçbir şey imkansız değil.
I would have said, "Impossible," but now at last I see
"İmkansız" derdim, ama şimdi nihayet anlıyorum ki, sen benimle burada olduğun sürece hiçbir şey imkansız değil.
That nothing is impossible if you are here with me
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder