Chuck Berry - I Love Her I Love Her
🇹🇷 Türkçe Çeviri
I love her, I love her
Onu seviyorum, onu seviyorum
I love her, I'm in love with her
Onu seviyorum, ona aşığım
There's no other problem
Başka hiçbir sorun yok
As big as the one living without her
Onsuz yaşamanın zorluğu kadar büyük bir sorun yok
Ah! Mama, we'll make it
Ah! Anne, başaracağız
With her I can take it, I love her
Onunla dayanabilirim, onu seviyorum
I'm so happy when I'm about her
Onun yanındayken çok mutluyum
And so lonely without her
Ve onsuz çok yalnızım
I love her, I love her
Onu seviyorum, onu seviyorum
I love her, oh, I love her
Onu seviyorum, oh, onu seviyorum
His mother tried to tell him
Annesi ona anlatmaya çalıştı
That kinda wedlock could bring strife
Bu tür bir evliliğin sorun getirebileceğini
So many are against it
Birçok kişi buna karşı
I offer you peace and joy and life
Sana huzur, neşe ve hayat sunuyorum
Why risk all the problems
Neden tüm sorunları riske atıyorsun
That may come with her being your wife
Onun karın olmasının getirebileceği sorunları
Ah! He looked up with tears in his eyes
Ah! Gözlerinde yaşlarla yukarı baktı ve dedi ki:
Saying, "Mother, don't you realize
"Anne, anlamıyor musun?
I love her, I love her
Onu seviyorum, onu seviyorum.
I love her, I love her, I love her"
Onu seviyorum, onu seviyorum, onu seviyorum."
Father advised her
Babası ona öğüt verdi:
That so many wouldn't understand
"Birçok kişi bunu anlamaz.
They'd more or less resent you
Sana az çok kızarlar.
If they even saw you holding his hand
Onun elini tuttuğunu görseler bile.
Why choose the problems that may face you now
Neden şimdi karşılaşabileceğin sorunları seçiyorsun?
In this man?
Bu adamda?"
She looked up with tears in her eyes
Gözlerinde yaşlarla yukarı baktı ve dedi ki:
Said, "Father, do you realize
"Baba, anlıyor musun?
That I love him, I love him
Onu seviyorum, onu seviyorum.
I love him, I love him, I love him"
Onu seviyorum, onu seviyorum, onu seviyorum."
That's why I love her
İşte bu yüzden onu seviyorum.
I love her, I love her, I love her
Onu seviyorum, onu seviyorum, onu seviyorum.
There's no other problem
Başka hiçbir sorun yok.
As big as the one living without her
Onsuz yaşamanın zorluğu kadar büyük.
Mama, we'll make it
Anne, başaracağız.
With her I can take it, I love her
Onunla birlikte dayanabilirim, onu seviyorum.
I'm so happy when I'm about her
Onunla birlikteyken çok mutluyum.
I love her, I love her
Onu seviyorum, onu seviyorum.
I love her, I love her, I love her
Onu seviyorum, onu seviyorum, onu seviyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder