Hillsong - (Keep Falling In Love)
Hillsong - (Aşık Olmaya Devam Et)
I am found in Your embrace
Senin kucağındayım
Covered by Your love
Senin sevginle örtülüyüm
You're my deepest dream I know
Biliyorum ki en derin hayalim sensin
Your love so strong, spirit come
Sevgin çok güçlü, ruhum gel
You lift me up to heaven's door
Beni cennetin kapısına kadar yükseltiyorsun
You restored my soul
Ruhumu yeniledin
I come here without Your touch
Buraya senin dokunuşun olmadan geliyorum
I need You so much, need You more
Sana çok ihtiyacım var, daha çok ihtiyacım var
You're my rock and my redeemer
Sen benim kayam ve kurtarıcımsın
The rock on which I stand
Üzerinde durduğum kaya
I keep falling in love with You Lord
Sana aşık olmaya devam ediyorum Rabbim
Every beat of my heart, breath that I take
Kalp atışlarımın her birinde, aldığım her nefeste
Through the seasons that change, Your love remains
Değişen mevsimler boyunca, sevgin kalıyor
My hiding place, my home falling in love
Sığınma yerim, evim, aşık oluyorum
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder