Queen Latifah - What Love Has Joined Together (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Queen Latifah - (What Love Has Joined Together)

Queen Latifah - (Aşkın Birleştirdiği Şeyler)

It would be easier to take the wet from water

Sudan ıslaklığı almak daha kolay olurdu

Or the dry from sand

Ya da kumdan kuruluğu almak

Than for anyone to try to separate us

Bizi ayırmaya çalışan veya el ele tutuşmamızı engelleyen kimseden daha kolay olurdu

Or stop us from holding hands

Çünkü seni seviyorum

'Cause I love you

(Seni seviyorum)

(I love you)

Ah, seni kalbimin en derininden seviyorum

Oh, I love you from the bottom of my heart

Ve hangi aşk birleştirdi

And what love has joined together

Hangi aşk birleştirdi

What love has joined together

Kimse onu ayıramaz

Can't nobody take it apart

Kardan soğuğu almak daha kolay olurdu

It would be easier to take the cold from snow

Ya da ateşten sıcağı almak

Or the heat from fire

Sevgimi senden alan kimseden daha kolay olurdu bebeğim

Than for anyone to take my love from you, baby

Çünkü sen kalbimin arzususun

'Cause you're my heart's desire

Seni gerçekten seviyorum

I really love you

(Seni seviyorum)

(I love you)

Seni kalbimin en derininden seviyorum

I love you from the bottom of my heart

Ve hangi aşk birleştirdi

And what love has joined together

Hangi aşk birleştirdi

What love has joined together

Hangi aşk birleştirdi

What love has joined together

Kimse onu ayıramaz

Can't nobody take it apart

Bizi ayırsalar bile

Even if they separate us

Binlerce mil uzakta olsak bile

A thousand miles apart

Hala birlikte olacağız

We will still be together

Birbirimizin kalbinde

In each other's hearts

Değiştirmek daha kolay olurdu

It would be easier to change

Yılın tüm mevsimlerini değiştirmekten daha kolay olurdu Kimsenin değiştiremeyeceği bir şey bu.

All the seasons of the year

Sana karşı hislerimi, ah, seni çok seviyorum canım.

Than for anyone to change

The way I feel about you, oh, I love you dear

Seni gerçekten çok seviyorum.

(Seni seviyorum)

I really love you

Ah, bebeğim, seni kalbimin en derininden seviyorum.

(I love you)

Oh, baby, I love you from the bottom of my heart

Aşk bir araya geldi.

Aşk bir araya geldi.

Love has joined together

Aşk bir araya geldi.

What love has joined together

Kimse onu ayıramaz bebeğim.

What love has joined together

Can't nobody take it apart, baby

Aşk bir araya geldi.

Aşk bir araya geldi.

What love has joined together

Aşk bir araya geldi.

What love has joined together

Aşk bir araya geldi.

What love has joined together

Aşk bir araya geldi.

What love has joined together

Aşk bir araya geldi.

What love has joined together

What love has joined together

Aşk bir araya geldi.

What love has joined together

Aşk bir araya geldi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder