Bosson - Over The Mountains
🇹🇷 Türkçe Çeviri
I've made up my mind I've packed my bags
Kararımı verdim, bavullarımı topladım
I'm not returning home, until someone will give me reason to
Eve dönmeyeceğim, biri bana sebep verene kadar
I lock the door and take a breath
Kapıyı kilitliyorum ve derin bir nefes alıyorum
I'm ready to let go, I know you're somewhere out there too
Bırakmaya hazırım, biliyorum sen de bir yerlerde varsın
There's only one thing for me to do and I go
Yapmam gereken tek bir şey var ve gidiyorum
[Chorus]
[Nakarat]
Over the mountains and over the sea
Dağların üzerinden ve denizin üzerinden
To find a heart that belongs to me
Bana ait bir kalp bulmak için
Anywhere in the world I go
Dünyanın herhangi bir yerine giderim
Anywhere 'til I find you
Seni bulana kadar herhangi bir yere
I run through the valleys
Vadilerden koşarım
I run through the fields
Tarlalardan koşarım
I'd do anything I am hard to please
Her şeyi yaparım, memnun edilmesi zor biriyim
And anywhere in the world I go
Ve dünyanın herhangi bir yerine giderim
Anywhere 'til I find you
Seni bulana kadar herhangi bir yere
I fly like the wind, I don't know where my heart will lead the way
Rüzgar gibi uçuyorum, kalbimin nereye götüreceğini bilmiyorum
I need someone to love and hold on to
Sevmek ve tutunmak için birine ihtiyacım var
But the road is long I've had my doubts
Ama yol uzun, şüphelerim oldu
But nothing lets me down cause
Ama hiçbir şey beni hayal kırıklığına uğratmaz çünkü
I know you're somewhere out there too waiting for me to get to you and I go...
Biliyorum sen de bir yerlerde varsın, bana ulaşmamı bekliyorsun ve gidiyorum...
[Chorus]
[Nakarat]
It doesn't matter what
Ne olursa olsun fark etmez
The time will tell
Zaman gösterecek
'Cause I will be here waiting
Çünkü ben burada bekliyor olacağım
For you, for you and me
Seni, seni ve beni
It doesn't matter what the others say
Diğerlerinin ne dediği önemli değil
Cause I will keep on searching
Çünkü aramaya devam edeceğim
And I go and I go and I go and I go
Ve gidiyorum, gidiyorum, gidiyorum, gidiyorum
[Chorus: x2]
[Nakarat: x2]
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder