Jackson Browne - Nothing But Time (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Rolling down two ninety five out of Portland, Maine
Düzenli olarak 95 numaralı yoldan Maine'den geçiyoruz
Still high from the people up there and feeling no pain
Halinden hala yüksekiz ve ağrı hissetmiyorum
Gonna make it to New Jersey, gonna set it up and do it again
New Jersey'ye varacağız, ayarlayacağız ve yine yapacağız
I got a bottle of wine (pass it over)
Bira şişesi var (bizi geç
I got a broken white line (I'm still sober)
Açık beyaz çizgi var (halen temizim)
There ain't nothin' but time between this Silver Eagle
Bu Gümüş Kart arasında sadece zaman var
And that New Jersey line
Ve New Jersey çizgisi
Well it's a rock and roll band or a movie you can take your pick
Eğer istersen bir rock and roll grubu veya bir film olabilir
And it ain't bad work if you can get it
Ve eğer elde edebilirsen kötü bir iş değil
But you gotta make it stick
Ama tutması gerekiyor
But getting any kind of sleep on this rolling motel, that's the trick
Ama bu hareketli motelde uyumanın bir yolunu bulmak zorundayız
It's just a bottle of wine (pass it over)
Sadece bir bira şişesi (bizi geç
It's just a broken white line (I'm still sober)
Sadece bir açık beyaz çizgi (halen temizim)
It's just a whole lot of time in the twilight zone
Sadece bir zaman dilimi var
Between me and these friends of mine
Benim ve arkadaşlarımdan oluşan bir grup arasında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder