Taylor Swift - Snow On The Beach (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri


Birkaç ay önce bir gece
Işıkların parıltısını gördüm gibi
Ama belki de sen olabilirdin
Farkında olmadan geçmiş olabilirsin
Hayat duygusal olarak istismar edici
Ve senin yaptığın gibi beni durduramaz zaman
Ve uçuşum berbattı, sorduğun için teşekkürler
Sana bağlı, senin sayende yıkıldım

Ve bu, plajda kar gibi
Tuhaf ama aynı zamanda güzel
Bir rüyada uçmak gibi
Cebim dolu yıldızlarla
Beni istemen imkansız gibi geliyor bu gece
Ama yağıyor, ses yok, her yerde
Plajda kar gibi

Plajda kar gibi
Plajda kar gibi
Kar gibi, oh

Bu sahne, bir zamanlar ekranda gördüğüm şeye benziyor
'Aurora borealis yeşili' diye aradım
Birinin içten aydınlatıldığını hiç görmedim
Periferimi bulanıklaştırıyor
Gülümsemem sanki bir yarış kazanmış gibi
Ve bunu saklamak çok yalancı olurdu
Ve sahte olmak iyidir, yaparsın yapacağın zaman
Gerçekleşene kadar
Gerçekleştiğinde

Şimdi, plajda kar gibi
Tuhaf ama aynı zamanda güzel
Bir rüyada uçmak gibi
Cebim dolu yıldızlarla
Beni istemen imkansız gibi geliyor bu gece
Ama yağıyor, ses yok, her yerde
Plajda kar gibi

Plajda kar gibi
Plajda kar gibi
Kar gibi, oh

Konuşamıyorum, uğursuzluk getireceğimden korkuyorum
Dile bile getirmeye cesaret edemiyorum
Ama senin gözlerin, başka bir gezegenden uçan tabakalar gibi
Şimdi senin için tamamen buradayım
Janet gibi, senin için her şeyi yaparım
Bu gerçek bir şey olabilir mi, olabilir mi?

Düşüyor muyuz
Plajda kar gibi
Tuhaf ama aynı zamanda güzel
Bir rüyada uçmak gibi
Cebim dolu yıldızlarla
Beniistemen imkansız gibi geliyor bu gece
Ama yağıyor, ses yok, her yerde
Plajda kar gibi
Plajda kar gibi
Plajda kar gibi
Kar gibi
Ama yağıyor, ses yok, her yerde

Plajda kar gibi
(Yağıyor, yağıyor, yağıyor, yağıyor)
Plajda kar gibi
(Yağıyor, yağıyor, yağıyor, yağıyor)
(Yağıyor, yağıyor, yağıyor, yağıyor)
(Aşağıya doğru, yağıyor, yağıyor, yağıyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder