Taylor Swift – You're Losing Me (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri


[Verse 1]
Sen "anlamıyorum" dersin, ben "senin anlamadığını biliyorum" derim
Zamanla bir çare bulacağımızı düşündük, şimdi korkarım bulamayacağız
Bu odada baktığımızda ışığı sevdiğimizi hatırla
Şimdi sadece karanlıkta oturup zamanın geldiğini merak ediyorum

[Pre-Chorus]
Her şeyi yıkar mıyım yoksa saklar mıyım?
Bir semender için bile yoruldum
Her zaman küllerinden yeniden doğuyor
Tüm yaralarını iyileştiriyor
Belki de son darbeyi sen vurdun

[Chorus]
Dur, beni kaybediyorsun
Dur, beni kaybediyorsun
Dur, beni kaybediyorsun
Nabız bulamıyorum
Kalbim senin için artık atmıyor
Çünkü seni kaybediyorsun

[Verse 2]
Her sabah seni fırtınalı gözlerle süzdüm
Nasıl olur da ölen biri olduğunu bile anlayamadığın biri için aşk olduğunu söylersin?
Sinyaller gönderdim ve tırnaklarımı kemirdim
Yüzüm griydi ama hasta olduğumuzu kabul etmedin

[Pre-Chorus]
Kayıp ve kararsızlık havada yoğunlaşıyor
Acımın başkalarına yük olduğunu biliyorum
Şimdi koridorda koşuyorsun
Ve hepsi şunu söylüyor
"Gitmeden önce neye sahip olduğunu bilemezsin"

[Chorus]
Dur, beni kaybediyorsun
Dur, beni kaybediyorsun
Dur, beni kaybediyorsun
Nabız bulamıyorum
Kalbim senin için artık atmıyor
Çünkü seni kaybediyorsun
Çünkü seni kaybediyorsun
Dur (Dur) çünkü seni kaybediyorsun

[Post-Chorus]
Kalbim artık atmıyor (Dur çünkü seni kaybediyorsun)
Kalbim artık atmıyor (Dur çünkü seni kaybediyorsun)

[Bridge]
Ne kadar sürebilirdik hüzünlü bir şarkı olmayı
Yaşama geri döndürülemeyecek kadar uzak olana kadar?
Sana en iyi ben'lerimi verdim, sonsuz empatimi
Ve hepsi sadece cesur bir asker olmaya çalışırken kanadı
Sadece senin ordunda savaşan en iyi şeyim
Cephe hattında, beni yok sayma
Ve ben de kendimi evlenmeye değer bulmuyorum
Patolojik bir insan memnuniyeti sağlayıcısı
Sadece senin tarafından görülmek isteyen
Ve soluyorum, düşünüyorum
"Bir şey yap bebeğim, bir şey söyle" (Bir şey söyle)
"Bir şey kaybet bebeğim, bir şey riske at" (Seni kaybediyorsun)
"Bir şey seç bebeğim, benim için hiçbir şeyim yok" (Benim için hiçbir şeyim yok)
"Inanmak için, sadece beni seçmen gerekiyor"

[Outro]
Seni kaybediyorsun
Dur (Dur, dur), seni kaybediyorsun
Dur (Dur, dur), seni kaybediyorsun
Nabız bulamıyorum, kalbim artık atmıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder