Tedua - Intro La Divina Commedia (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri


Yol rüyaları, evet evet
2008 (Mhm-mhm-mhm-mhm)
Milano sokağı, Cenova'nın yeri, evlatlar

Bir bilinç edinimi yolculuğu bu
Bilincin ölçüsüdür o
Görünüşte özümü kaybediyordum
Şeytan bana sadece bir hava bırakır, sonra ipin tellerini kopartır
Minotor'un labiretinde tuzağa düşer
Annemi ağlarken görmek yüreğimi kırıyor
Hücrede keşiş görmek yüreğimi kırıyor
Onun gittiğini görmek yüreğimi kırıyor
Acıyı yaşayacağım, saatler boyunca taşıyacağım
Sonra yağmur gibi paltomdan akıp gidecek
Ryan, on yaşındayken yazdığım ilk şiirim
Evlat edinme ailesinin önünde rap yaptım
Anne ve kalem olmadan
Öfke bir sanal silah arar
Sonra büyüdükçe anladım, ben de sorunlu geliniyordum
Duyduğum her rap parçasında (Evet)
Sokaktan sesimi duyurmak istiyordum ama değerlerle
Yenilmişlerin cehenneminde en iyi yeteneklerin heba olduğunu gördüm
Ee, kardeşim iyi misin? Beni içerken görüyor musun?
Yalnızca sen için binlerce dua (Evet)
S*ktir et, Tedua vur, yerde bırak onları
Mario kapris yapacak, savaşa inmek istemiyor (Ah-oh)
Ekimde yapraklar düşüyor, kaybediyoruz, doktor
Ben kral değilim, isyancıların reisi'yim
Bir inanç, bir suçun itirafı
Rabbim beni bağışlasın yoksa üç kurşunla Cehennem'e giderim(Ah)
Ve bana iyi gelmiyor, hiçbir şey beni engellemiyor
Zincirler bile değil (Oh)
Nakliyeciydim (Evet) ve
Paraların o kadar da önemli olmadığını düşünme
Sadece onları kazandıktan sonra bunu düşünme
Günahlarının bağışlandığını bile alışkanlık haline getirme
Cennet burada ödenir ama Cehennem her zaman bedava
Loca vida senin rapçinin nefesini keser
Bir kavram geliştirmeden konuşan
Oh, çeneni kilitliyor
Kardeşim düşün, gangstersin
Ama basının sağı için bir hedef olacaksın
Sahneye giren herkes umudunu yitirsin
Yıllar geçti ama Tedua'ya olan hayranlık bitmedi
Senin kariyerini bitiririm, ben ise bir çağ başlıyorum
Bu İlahi Komedya, T-E-D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder