Toni Braxton – I Belong To You (Türkçe Çeviri)


Toni BraxtonI Belong To You (Türkçe Çeviri)


I wouldn't change
Seninle ilgili en küçük
A single thing about you baby
Bir Keyi bile değiştiremem bebeğim
You shower my world with your love
Dünyamı aşkınla ıslatıyorsun

You got a way baby
Senin bir duruşun var bebeğim,
About cha baby
Karizman,
That lets me know that
Bu benim için
There's no other man
Başka bir erkek olamaz demek

You take care of home
Evini gözetirsin
I was lost until I found you
Seni bulana kadar ben kayıptım
Refuse to live without you
Benim için iyi olduğun sürece
As long as you are good to me
Sensiz yaşamayı kabul edemem

I belong to you
Ben seninim
You belong to me
Sen benimsin
I belong to you
Ben seninim
The love we share comes naturally
Paylaştığımız aşk kendiliğinden sürüyor

I used to think
Seni tanımadan önce
I knew love before I met you
Aşkı bildiğimi zannederdim
You love my defenses down baby
Gardımın düşmesini seviyorsun bebeğim

I let you in
Sana
To my heart
Kalbimi açtım
And you unlocked true
Ve kalbimi doğru aşkla
love in me
Kilitledim

I belong to you
Ben seninim
You belong to me
Sen benimsin
I belong to you
Ben seninim
The love we share comes naturally
Paylaştığımız aşk kendiliğinden sürüyor

So hard to find true love baby
Doğru aşkı bulmak çok zor bebeğim
Don't wanna live without you
Sensiz yaşamak istemiyorum

I know this love is forever
Bu aşkın sonsuz olduğunu biliyorum
Cause it shows in every little thing you do
Yaptığın en küçük şeyde bile farkediliyor
Always make a way to see love through
Aşkı görmek için küçük şeyler yapıyorsun

I belong to you
Ben seninim
You belong to me
Sen benimsin
I belong to you
Ben seninim
The love we share comes naturally
Paylaştığımız aşk kendiliğinden sürüyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder