Lady Gaga - Bad Romance (Türkçe Çeviri)



Lady Gaga - Bad Romance (Türkçe Çeviri)

Oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

Caught in a bad romance
kötü bir romantizme yakalandım

Ra Ra-ah-ah-ah
Roma Roma-ma

GaGa
Oh la-la
Want your bad romance
kötü romantizmini istiyorum

I want your ugly
kötülüğünü istiyorum
I want your disease
hastalığını istiyorum
I want your everything
herşeyini istiyorum
As long as it’s free
bedava olduğu sürece
I want your love
aşkını istiyorum
Love love love
aşk aşk aşk
I want your love
aşkını istiyorum


I want you drama
dramını istiyorum
The touch of your hand
ellerine dokunuşu
I want your leather studded kiss in the scene
Azgın öpücük biçimini istiyorum
I want your love
aşkını istiyorum
Love love love
aşk aşk aşk
I want your love
aşkını istiyorum

You know that I want you
seni istediğimi biliyorsun
And you know that I need you
ve sana ihtiyacım olduğunu biliyorsun
I want it bad
kötü bir
A bad romance
kötü bir romantizm istiyorum

I want your love and
senin aşkını ve
I want your revenge
intikamını seviyorum
You and me could write a bad romance
sen ve ben kötü bir romantizm yazabiliriz
I want your love and
senin aşkını ve
I want your revenge
intikamını seviyorum
You and me could write a bad romance
sen ve ben kötü bir romantizm yazabiliriz

Oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

Caught in a bad romance
kötü bir romantizme yakalandım
Ra ra-ah-ah-ah

Roma roma-ma
GaGa
Oh la-la
Want your bad romance
kötü romantizmini istiyorum

I want your horror
korkunu istiyorum
I want your design
düşünceni istiyorum
‘Cuz you’re a criminal
çünkü sen bir suçlusun
As long as you’re mine
benim olduğun sürece
I want your love
aşkını istiyorum
Love love love
aşk aşk aşk
I want your love
aşkını istiyorum


I want your psycho
psikopatlığını istiyorum
Your vertical stick
dikey çubuğunu
Want you in my room
seni odamda istiyorum
When your baby is sick
bebeğin hastalandığı zaman
I want your love
aşkını istiyorum
Love love love
aşk aşk aşk
I want your love
aşkını istiyorum

You know that I want you (’Cuz I’m a free bitch baby)
seni istediğimi biliyorsun (çünkü ben özgür bir kaltağım)
And you know that I need you
ve sana ihtiyacım olduğunu biliyorsun
I want it bad romance
kötü romantizmi istiyorum
Your bad romance
senin kötü romantizmini

I want your love and
senin aşkını ve
I want your revenge
intikamını seviyorum
You and me could write a bad romance
sen ve ben kötü bir romantizm yazabiliriz
I want your love and
senin aşkını ve
I want your revenge
intikamını seviyorum
You and me could write a bad romance
sen ve ben kötü bir romantizm yazabiliriz

Oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh

Caught in a bad romance
kötü bir romantizme yakalandım

Ra Ra-ah-ah-ah
Roma Roma-ma

GaGa
Oh la-la
Want your bad romance
kötü romantizmini istiyorum

Walk walk fashion baby work it
moda yürüyüşü yap bebek, çalış ona
Move that bitch c-razy
Kaç, bu kaltak deli
Walk walk fashion baby work it
moda yürüyüşü yap bebek, çalış ona
Move that bitch c-razy
Kaç, bu kaltak deli
Walk walk passion baby work it
istekli yürü bebek, çalış ona
I’m a free bitch baby
ben özgür bir kaltağım bebek

I want your love
aşkını istiyorum
And I want your revenge
ve kinini istiyorum
I want your love
aşkını istiyorum
I don’t wanna be friends
arkadaş olmak istemiyorum

Çeviri: http://mckahveci.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder