Avril Lavigne - Alice in Wonderland (Türkçe Çeviri)

Alice in Wonderland (2010) Sountrackleri arasında yer alan Avril lavigne şarkısı. Şarkı ve video Avril Lavigne'in resmi web sitesinden alınmıştır. Sözleri ve Türkçe çevirisi aşağıdadır.



Avril Lavigne - Alice in Wonderland (Türkçe Çeviri)

Trippin out
Uçuyorum
Spinning around
Etrafımda dönüyorum
I'm underground
Dipteyim
I fell down
Aşağı düştüm
Yeah I fell down
Evet aşağı düştüm

I'm freaking out, where am I now?
Çıldırdım, şimdi neredeyim?
Upside down and I can't stop it now
Tepetaklak oldum ve şimdi toparlanamayacağım
Can't stop me now, oh oh
Kendime gelemem, oh oh

I, I'll get by
Ben, toparlanacağım
I, I'll survive
Ben, yaşayacağım
When the world's crashing down
Dünya altüst olduğunda
When I fall and hit the ground
Düşüp yere çarptığımda
I will turn myself around
Kendimi geri döndüreceğim
Don't you try to stop me
Beni durdurmayı deneme
I, I won't cry
Ben, ben ağlamayacağım         

I found myself in Wonderland
Kendimi Wonderland’de buldum
Get back on my feet, on the ground
Kendi ayaklarımın üzerinde duruyorum
Is this real?
Bu gerçek mi?
Is this pretend?
Bu muydu?
I'll take a stand until the end
Sonuna kadar direneceğim

I, I'll get by
Ben, toparlanacağım
I, I'll survive
Ben, yaşayacağım
When the world's crashing down
Dünya altüst olduğunda
When I fall and hit the ground
Düşüp yere çarptığımda
I will turn myself around
Kendimi geri döndüreceğim
Don't you try to stop me
Beni durdurmayı deneme
I, I won't cry
Ben, ben ağlamayacağım

I, I'll get by
Ben, toparlanacağım
I, I'll survive
Ben, yaşayacağım
When the world's crashing down
Dünya altüst olduğunda
When I fall and hit the ground
Düşüp yere çarptığımda
I will turn myself around
Kendimi geri döndüreceğim
Don't you try to stop me
Beni durdurmayı deneme
I, I won't cry
Ben, ben ağlamayacağım

Türkçe Çeviri: http://mckahveci.blogspot.com/

2 yorum:

  1. ...tek kelime ile süper...

    YanıtlaSil
  2. yoruma gerek yok avril gerçekten harikalar diyarından gelmiş gibi ,harikaaaaaaaaa

    YanıtlaSil