Miley Cyrus - Adore (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Miley Cyrus - Adore

Miley Cyrus - Adore

🇹🇷 Türkçe Çeviri

🎧 Miley Cyrus - Adore şarkısını Spotify'da dinleyin.

I was looking for a good time

İyi vakit geçirmek istiyordum

I was down so low thought I'd never get up

O kadar kötü durumdaydım ki, bir daha asla kalkamayacağımı sanıyordum

Then a midnight lady with eyes of green

Sonra yeşil gözlü bir gece yarısı kadını

Said she didn't look much older than seventeen

On yedi yaşından büyük görünmediğini söyledi

She said, I'll take you to a place

Dedi ki, seni daha önce hiç görmediğin bir yere götüreceğim

That you've never seen

Eğer iyi vakit geçirmek istiyorsan

If your lookin' for a good time

İyi vakit geçirmek istiyorsan

Lookin' for a good time

İyi vakit geçirmek istiyorsan

Lookin' for a good time

Beni şehir merkezine götürdü

She took me away downtown

Barefoot George adında dumanlı bir kafeye

To a smoky cafe called Barefoot George

Başka insanlar da yürüyordu

There were other people walking

Sonra üç kez kapıyı çaldı

Then she knocked three times

Arkadaşım olan bir adama fısıldadı

She whispered to a guy he's a friend of mine

Dedi ki, ayakkabılarını çıkar ve içeri gel

Said take off your shoes and come on inside

Eğer iyi vakit geçirmek istiyorsan

If your lookin' for a good time

İyi vakit geçirmek istiyorsan

Lookin' for a good time

İyi vakit geçirmek istiyorsan

Lookin' for a good time

Işıklar açıldı

Well the lights when on

Ve ışıklar söndü

And the lights when off

Ve müzik durdu

And the music stopped

Ve bir adam beni arkadan yakaladı

And a man grabbed me from behind

Ve dedi ki, yakalandın

And said ya just got caught

Yaşın küçük ve bu bir baskın

Well your under age and this here's a raid

Seni yanıma almalıyım

I should take ya in

Sana bir iyilik yapıp seni bırakacağım

I'm gonna to do you a favor and let ya go

Sakın seni buralarda bir daha yakalamayayım

Don't ya let me catch you round here no more

Eğlenmek istiyorum

Looking for a good time

Eğlenmek istiyorum

Looking for a good time

Eğlenmek istiyorum

Looking for a good time

Eve çıplak ayakla geldiğimde

When I got home with my bare feet

Babam beni dizine oturtup

Daddy said he should have put me over his knee

Saat üçe çeyrek kala nerede olduğumu sormalıydı

And asked me where I've been till a quarter to three

Eğlenmek istediğimi söyledim

Said looking for a good time

Eğlenmek istiyorum

Looking for a good time

Eğlenmek istiyorum

Looking for a good time

Eğlenmek istiyorum

Looking for a good time

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder