Quiet Riot - Blind Faith
🇹🇷 Türkçe Çeviri
[Verse 1:]
[1. Bölüm:]
I?ve been the distance and I?ve seen it all
Uzaklara gittim ve her şeyi gördüm
I?ve been turned around by love and hate
Aşk ve nefret tarafından altüst edildim
I have resided in my private hell
Kendi özel cehennemimde yaşadım
But I love this life and I live to tell
Ama bu hayatı seviyorum ve anlatmak için yaşıyorum
[Chorus:]
[Nakarat:]
Blind Faith is the cause of the trouble
Kör İnanç, sorunların sebebidir
Blind faith what we bleed
Kör inanç, kanımızın kaynağıdır
[Verse 2:]
[2. Bölüm:]
When I was young I didn?t realize
Gençken fark etmedim
There was hope and fear with no compromise
Umut ve korku vardı, uzlaşma yoktu
And now I testify before myself
Ve şimdi kendime şahitlik ediyorum
I keep walking on in my innocence
Masumiyetimle yürümeye devam ediyorum
[Bridge:]
[Köprü:]
I know if you follow me- you get what want, you get what you need
Biliyorum, beni takip edersen istediğini alırsın, ihtiyacın olanı alırsın
Somebody?s got to set you free- you get what want, you get what you need
Birinin seni özgür bırakması gerekiyor - istediğini alırsın, ihtiyacın olanı alırsın
Now don?t you give it and learn to breathe
Şimdi pes etme ve nefes almayı öğren
You hear a message now before you leave
Gitmeden önce bir mesaj duyuyorsun
You know the fortune here that you have found
Burada bulduğun serveti biliyorsun
There ain?t no doubt about it, there ain?t no doubt about it
Hiç şüphe yok, hiç şüphe yok
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder