Evanescence - Haunted (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Evanescence - Haunted

🇹🇷 Türkçe Çeviri

Long lost words whisper slowly to me

Uzun zamandır kayıp olan kelimeler yavaşça fısıldıyor bana

Still can't find what keeps me here

Hala beni burada tutanı bulamıyorum

When all this time I've been so hollow inside

Tüm bu zaman boyunca içim boşken

I know you're still there

Biliyorum, hala oradasın


Watching me wanting me

Beni izliyorsun, beni istiyorsun

I can feel you pull me down

Beni aşağı çektiğini hissediyorum

Fearing you loving you

Senden korkuyorum, seni seviyorum

I won't let you pull me down

Beni aşağı çekmene izin vermeyeceğim


Hunting you I can smell you - alive

Seni avlıyorsun, seni koklayabiliyorum - canlı

Your heart pounding in my head

Kalbin kafamda çarpıyor


Watching me wanting me

Beni izliyorsun, beni istiyorsun

I can feel you pull me down

Beni aşağı çektiğini hissediyorum

Saving me raping me

Beni kurtarıyorsun, bana tecavüz ediyorsun

Watching me

Beni izliyorsun


Watching me, wanting me

Beni izliyorsun, beni istiyorsun

I can feel you pull me down

Beni aşağı çektiğini hissediyorum

Fearing you, loving you

Senden korkuyorum, seni seviyorum

I won't let you pull me down

Beni aşağı çekmene izin vermeyeceğim



🎵 Benzer Şarkılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder