Kirsty Maccoll - Turn My Motor On (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Kirsty Maccoll - Turn My Motor On

🇹🇷 Türkçe Çeviri

When we make love you know it feels so fine

Sevişirken ne kadar güzel hissettirdiğini biliyorsun

Any way you want it baby I don't mind

Nasıl istersen bebeğim, umurumda değil

Anything you do you know I can't complain

Ne yaparsan yap, şikayet edemem biliyorsun

Come and kiss me honey, here I go again

Gel ve öp beni tatlım, işte yine başlıyorum

I get a kind of power, don't know where it's from

Bir tür güç hissediyorum, nereden geldiğini bilmiyorum

Ooee babe you turn my motor on

Ooee bebeğim, motorumu çalıştırıyorsun

I get a kind of power, don't know where it's from

Bir tür güç hissediyorum, nereden geldiğini bilmiyorum

Ooee babe you turn my motor on

Ooee bebeğim, motorumu çalıştırıyorsun

When we have fun you it feels alright

Eğlenirken her şey yolunda hissettiriyor

Wanna see you morning, afternoon and night

Seni sabah, öğleden sonra ve akşam görmek istiyorum

I don't care where, you know I don't mind when

Nerede olduğu umurumda değil, ne zaman olduğu da umurumda değil

Just arouse my interest, here I go again

Sadece ilgimi çek, işte yine başlıyorum

I get a kind of power, don't know where it's from

Bir tür güç hissediyorum, nereden geldiğini bilmiyorum

Ooee babe you turn my motor on

Ooee bebeğim, motorumu çalıştırıyorsun

I get a kind of power, don't know where it's from

Bir tür güç hissediyorum, nereden geldiğini bilmiyorum

Ooee babe you turn my motor on

Ooee bebeğim, motorumu çalıştırıyorsun

We're all alone now now baby please don't hide

Şimdi yalnızız bebeğim, lütfen saklanma

Come on over here, I'm gonna swallow your pride

Buraya gel, ben Gururunu yutacaksın

Don't act cool now baby, try romance

Şimdi havalı davranma bebeğim, romantizmi dene

It ain't every day that you get a chance like this baby

Böyle bir şans her gün karşına çıkmaz bebeğim

You don't have to catch me, I ain't on the run

Beni yakalamana gerek yok, kaçmıyorum

Who wants your brain, your body's too much fun

Beynini kim ister ki, vücudun çok eğlenceli

Just keep on smiling, you ain't in no pain

Sadece gülümsemeye devam et, acı çekmiyorsun

Move a little closer, here I go again

Biraz daha yaklaş, işte yine başlıyorum

I get a kind of power, don't know where it's from

Bir tür güç hissediyorum, nereden geldiğini bilmiyorum

Ooee babe you turn my motor on

Ooee bebeğim, motorumu çalıştırıyorsun

I get a kind of power, don't know where it's from

Bir tür güç hissediyorum, nereden geldiğini bilmiyorum

Ooee babe you turn my motor on

Ooee bebeğim, motorumu çalıştırıyorsun

Oohoo you turn my motor on

Oohoo, motorumu çalıştırıyorsun

Oohoohoo you turn my motor on

Oohoohoo, motorumu çalıştırıyorsun



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder