Erasure - Take Me On A Highway
🇹🇷 Türkçe Çeviri
Bye bye baby, take me on a highway
Hoşça kal bebeğim, beni bir otoyola götür
This time it could be heaven
Bu sefer cennet olabilir
Even for a little while, didn't want to miss you
Kısa bir süreliğine bile olsa, seni özlemek istemedim
Maybe I can make you feel fine
Belki de kendini iyi hissetmeni sağlayabilirim
I don't know what you want me to do
Ne yapmamı istediğini bilmiyorum
But I'm losing control of my senses
Ama aklımı kaybediyorum
And I know I've been counting on you
Ve biliyorum ki sana güveniyordum
Just to show that you really care
Sadece gerçekten önemsediğini göstermek için
I can see that your star is ascending over me
Yıldızının üzerimde yükseldiğini görüyorum
But I don't wanna go there
Ama oraya gitmek istemiyorum
'Cause I'm feeling so scared
Çünkü çok korkuyorum
I've had enough of this love
Bu aşktan bıktım
And you calling the shots outta thin air
Ve sen havadan kararlar veriyorsun
And I'm full of emotion
Ve duygularla doluyum
When you don't believe me
Bana inanmadığında
'Cause baby, here comes a crash
Çünkü bebeğim, işte bir kaza geliyor
And I'm dying inside when you leave me
Ve beni terk ettiğinde içimde ölüyorum
I don't know what you're putting me through
Bana neler yaşattığını bilmiyorum
But it seems that the party is over
Ama partinin bittiği görünüyor
In and out of love with you
Seninle aşktan zevk alıyorum
And I think that I'm losing my mind
Ve sanırım aklımı kaybediyorum
I can see that your star is ascending over me
Yıldızının yükseldiğini görüyorum Üzerime yükseliyor
But I don't wanna go there
Ama oraya gitmek istemiyorum
'Cause I'm feeling so scared
Çünkü çok korkuyorum
I've had enough of this love
Bu aşktan bıktım
And you calling the shots outta thin air
Ve sen havadan ipleri çekiyorsun
And I'm full of emotion
Ve duygularla doluyum
When you don't believe me
Bana inanmadığında
'Cause baby, here comes a crash
Çünkü bebeğim, işte bir çöküş geliyor
And I'm dying inside when you leave me
Ve beni terk ettiğinde içimde ölüyorum
But I don't wanna go there
Ama oraya gitmek istemiyorum
'Cause I'm feeling so scared
Çünkü çok korkuyorum
I've had enough of this love
Bu aşktan bıktım
And you calling the shots outta thin air
Ve sen havadan ipleri çekiyorsun
And I'm full of emotion
Ve duygularla doluyum
When you don't believe me
Bana inanmadığında
'Cause baby, here comes a crash
Çünkü bebeğim, işte bir çöküş geliyor
And I'm dying inside when you leave me
Ve beni terk ettiğinde içimde ölüyorum
But I don't wanna go there
Ama oraya gitmek istemiyorum
'Cause I'm feeling so scared
Çünkü çok korkuyorum
I've had enough of this love
Bu aşktan bıktım
And you calling the shots outta thin air
Ve sen havadan ipleri çekiyorsun
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder