ZZ Top - Just Got Paid (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

ZZ Top - Just Got Paid

ZZ Top - Just Got Paid

🎧 ZZ Top - Just Got Paid şarkısını Spotify'da dinleyin.

🇹🇷 Türkçe Çeviri

I just got paid today,

Bugün maaşımı aldım,

Got me a pocket full of change.

Cebimde bir sürü bozuk para var.

Said, I just got paid today,

Got me a pocket full of change.

Dedim ki, bugün maaşımı aldım,

If you believe like workin' hard all day,

Cebimde bir sürü bozuk para var.

Just step in my shoes and take my pay.

Eğer bütün gün çok çalışmayı seviyorsan,

I was born my papa's son,

Sadece benim yerime geç ve maaşımı al.

When I hit the ground I was on the run.

I had one glad hand and the other behind.

Babamın oğlu olarak doğdum,

You can have yours, just give me mine.

Yere düştüğümde kaçıyordum.

When the hound dog barkin' in the black of the night,

Stick my hand in my pocket, everything's all right.

Bir elim sağımda, diğer elim arkamdaydı.

Seninkini alabilirsin, sadece benimkini bana ver.

I just got paid today,

Gece karanlığında av köpeği havladığında,

Got me a pocket full of change.

Elimi cebime sokuyorum, her şey yolunda.

Said, black sheep, black, do you got some wool?

Yes, I do, man, my bag is full.

Bugün maaşımı aldım,

It's the root of evil and you know the rest

Cebimde bir sürü bozuk para var.

But it's way ahead of what's second best.

Dedim ki, kara koyun, kara, yünün var mı?


Evet, var dostum, çantam dolu.


Bu kötülüğün köküdür ve gerisini biliyorsun,

Ama ikinci en iyiden çok daha iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder