Avril Lavigne - Take Me Away (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Avril Lavigne - Take Me Away

Avril Lavigne - Take Me Away

🇹🇷 Türkçe Çeviri

🎧 Avril Lavigne - Take Me Away şarkısını Spotify'da dinleyin.

I cannot find a way

Bunu tarif etmenin bir yolunu bulamıyorum.

To describe it

Orada,

It's there

İçimde.

Inside

Tek yaptığım saklanmak.

All I do is hide

Keşke

I wish

Sadece yok olsa.

That it

Would just go away

Sen ne yapardın?


What would

Sen ne yapardın?

You do?

You do?

Bilseydin ne yapardın?

If you knew

What would you do?

Tüm acı

Bildiğimi sanıyordum

All the pain

Tüm bu düşünceler sana geri dönüyor

I thought I knew

Neye geri dönüyor

All these thoughts lead back to you

Back to what

Hiç söylenmemiş olana

Gidip duruyorum

Was never said

Kafamın içinde

Back and forth

Bu karışıklığı kaldıramıyorum

Inside my head

I can't handle this confusion

Yapamıyorum

Gel ve beni götür

I'm unable

Come and take me away

Hissetiyorum

Sanki

I feel

Yalnızım

Like I

Tamamen yalnız

Am alone

All by

Kendim

Bunu aşmam gerekiyor

Myself

Sözlerim

I need to get around this

Soğuk

My words

Are cold

Seni incitmek istemiyorum

Eğer

I don't want them to hurt you

Sana gösterirsem

If I

Anlayacağını sanmıyorum

Show you

Çünkü kimse anlamaz

I don't think you'd understand

'Cause no one understands

Tüm acı

Bildiğimi sanıyordum

All the pain

Tüm bu düşünceler sana geri dönüyor

I thought I knew

Neye geri dönüyor

All these thoughts lead back to you

Back to what

Hiç söylenmemiş olana

Gidip duruyorum

Was never said

Kafamın içinde

Back and forth

Bu karışıklığı kaldıramıyorum

Inside my head

I can't handle this confusion

Yapamıyorum

Gel ve beni götür

I'm unable

Come and take me away

Hiçbir yere gitmiyorum

Devam ediyor ve devam ediyor

I'm going nowhere

Hiçbir yere varamıyorum

On and on and

Devam ediyor ve devam ediyor

I'm getting nowhere

Beni götür Uzaklara

On and on and

Take me away

Hiçbir yere gitmiyorum

Devasa süre boyunca ve

I'm going nowhere

Yukarıya doğru ve

On and on and

Yukarıya doğru ve

Up and on and

Up and on

Tüm acı

Bildiğimi sandığım şey

All the pain

Tüm bu düşünceler sana geri dönüyor

I thought I knew

Neye geri dönüyor

All these thoughts lead back to you

Back to what

Hiç söylenmemiş olana

İleri geri

Was never said

Kafamın içinde

Back and forth

Bu karmaşayı kaldıramıyorum

Inside my head

I can't handle this confusion

Yapamıyorum

Gel ve beni götür

I'm unable

Come and take me away

Beni götür

Beni kır

Take me away

Beni götür

Break me away

Take me away

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder