Bee Gees - Alive (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Bee Gees - (Alive)

Bee Gees - (Canlı)

Maybe you talk too high, man.

Belki de çok yüksekten konuşuyorsun, dostum.

Maybe I talk too slow.

But you've got to live a little bit faster

Belki de ben çok yavaş konuşuyorum.

'cause you've got a little less time to go.

Ama biraz daha hızlı yaşaman gerekiyor,

I ain't lost and I ain't searching.

çünkü gidecek daha az zamanın var.

But then you know me very well.

And I can't change the wind and make it blow the other way.

Kaybolmadım ve arayışta değilim.

I'm a fool and I can tell .

Ama beni çok iyi tanıyorsun.

That I'm alive and that's all.

That I can get up just as fast as I fall.

Ve rüzgarı değiştiremem, ters yöne esmesini sağlayamam.

And I can walk and run but I'll never crawl.

And in the end it doesn't matter at all.

Bir aptalım ve bunu anlayabiliyorum.

I don't know about the people that I read about in books.

And the Kings and Queens around my room with their quiet dirty looks.

Hayatta olduğumu ve hepsi bu.

I know I should be going somewhere, I just can't arrive .

There's a reason for believing that I've never been alive , alive.

Düştüğüm kadar hızlı kalkabildiğimi.


I ain't lost and I ain't searching.

Yürüyüp koşabilirim ama asla sürünemem.

But then you know me very well.

And I can't change the world and make it go the other way.

Ve sonunda hiç önemi yok.

I'm a fool and I can tell.

Kitaplarda okuduğum insanlar hakkında hiçbir şey bilmiyorum.

That I'm alive and that's all .

That I can get up just as fast as I fall.

Ve odamın etrafındaki krallar ve kraliçeler, sessiz, kirli bakışlarıyla.

And I can walk and run but I'll never crawl.

Bir yere gitmem gerektiğini biliyorum, sadece varamıyorum.

And in the end it doesn't matter at all.

Hiç yaşamadığıma inanmamın bir nedeni var, gerçekten yaşamadığıma.

I don't know about those people that I read about in books.

And the Kings and Queens around my room with their quiet dirty looks.

Kaybolmadım ve arayış içinde değilim.

I know I should be going somewhere, I just can't arrive.

There's a reason for believing that I've never been alive.

Ama beni çok iyi tanıyorsun.

I know I should be going somewhere I just can't arrive.

There's a reason for believing that I've never been alive, alive, alive.

Ve dünyayı değiştiremem, tersine çeviremem.


Bir aptalım ve bunu anlayabiliyorum.


Sadece hayattayım, hepsi bu.


Düştüğüm kadar hızlı kalkabiliyorum.


Yürüyebilirim ve koşabilirim ama asla sürünemem.


Ve sonunda hiçbir önemi yok.


Kitaplarda okuduğum o insanları bilmiyorum.


Ve odamın etrafındaki sessiz, kirli bakışlı krallar ve kraliçeler.

Bir yere gitmem gerektiğini biliyorum, ama varamıyorum.

Hiç yaşamadığıma inanmamın bir sebebi var.


Bir yere gitmem gerektiğini biliyorum, ama varamıyorum.

Hiç yaşamadığıma, yaşamadığıma, yaşamadığıma inanmamın bir sebebi var.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder