Yes - Roundabout (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Yes - (Roundabout)

Yes - (Dolambaçlı)

I'll be the round about

Ben döner kavşak olacağım

The words will make you out 'n' out

Kelimeler seni tamamen ortaya çıkaracak

I spend the day your way

Günü senin istediğin gibi geçireceğim

Call it morning driving through the sound and

Sabah olsun, boğazdan geçerek araba süreceğim ve

In and out the valley

Vadiye girip çıkacağım


The music dance and sing

Müzik dans ediyor ve şarkı söylüyor

They make the children really ring

Çocukları gerçekten coşturuyor

I spend the day your way

Günü senin istediğin gibi geçireceğim

Call it morning driving through the sound and

Sabah olsun, boğazdan geçerek araba süreceğim ve

In and out the valley

Vadiye girip çıkacağım


[Chorus]

[Koro]

In and around the lake

Gölün içinde ve çevresinde

Mountains come out of the sky and they stand there

Dağlar gökyüzünden iner ve orada dururlar

One mile over we'll be there and we'll see you

Bir mil ötede olacağız ve seni göreceğiz

Ten true summers we'll be there and laughing too

On gerçek yaz boyunca orada olacağız ve güleceğiz de

Twenty four before my love you'll see

Yirmi dört yıl önce sevgilim, göreceksin

I'll be there with you

Seninle orada olacağım


I will remember you

Seni hatırlayacağım

Your silhouette will charge the view

Silüetin manzarayı dolduracak

Of distance atmosphere

Uzak bir atmosferin

Call it morning driving through the sound and

Sabah olsun, boğazdan geçerek araba süreceğim ve

Even in the valley

Vadide bile


[Chorus]

[Koro]

In and around the lake

Gölün içinde ve çevresinde

Mountains come out of the sky and they stand there

Dağlar gökyüzünden iner ve orada dururlar

One mile over we'll be there and we'll see you

Bir Bir mil ötede olacağız ve seni göreceğiz

Ten true summers we'll be there and laughing too

On gerçek yaz boyunca orada olacağız ve güleceğiz de

Twenty four before my love you'll see

Yirmi dört yıl önce aşkım, göreceksin

I'll be there with you

Seninle orada olacağım


Along the drifting cloud the eagle searching

Sürüklenen bulut boyunca kartal arıyor

Down on the land

Karaya doğru

Catching the swirling wind the sailor sees

Dönen rüzgarı yakalayan denizci görüyor

The rim of the land

Karanın kenarını

The eagle's dancing wings create as weather

Kartalın dans eden kanatları havayı yaratıyor

Spins out of hand

Kontrolden çıkıyor


Go closer hold the land feel partly no more

Daha yakına git, toprağı tut, kısmen hissetme

Than grains of sand

Kum tanelerinden daha fazlası değil

We stand to lose all time a thousand answers

Tüm zamanı kaybetmek için binlerce cevap elimizde

By in our hand

Elimizde

Nex to your deeper fears we stand

Daha derin korkularının yanında duruyoruz

Surrounded by a million years

Milyon yılla çevrili

I'll be the roundabout

Ben dönme dolap olacağım

The words will make you out 'n' out

Kelimeler seni tamamen çözecek

I'll be the roundabout

Ben dönme dolap olacağım

The words will make you out 'n' out

Kelimeler seni tamamen çözecek


In and around the lake

Gölün içinde ve çevresinde

Mountains come out of the sky and they stand there

Dağlar gökyüzünden iniyor ve orada duruyorlar

Twenty four before my love you'll see

Yirmi dört Aşkımdan önce göreceksin

I'll be there with you

Seninle orada olacağım


I'll be the roundabout

Dönel kavşak olacağım

The words will make you out 'n' out

Sözler seni tamamen çözecek

You spend the day your way

Günü kendi istediğin gibi geçireceksin

Call it morning driving through the sound and

Sabahı, boğazdan geçerek ve

In and out the valley

Vadinin içinde ve dışında sürerek geçireceksin


[Chorus]

[Koro]

In and around the lake

Gölün içinde ve çevresinde

Mountains come out of the sky and they stand there

Dağlar gökyüzünden iner ve orada dururlar

One mile over we'll be there and we'll see you

Bir mil ötede olacağız ve seni göreceğiz

Ten true summers we'll be there and laughing too

On gerçek yaz boyunca orada olacağız ve güleceğiz de

Twenty four before my love you'll see

Aşkımdan önce yirmi dört yıl sonra göreceksin

I'll be there with you

Seninle orada olacağım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder