Linda Ronstadt - I Keep It Hid (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

Linda Ronstadt - (I Keep It Hid)

Linda Ronstadt - (Onu gizli tutuyorum.)

Deep down inside

İçten içe

I know I still love him

Biliyorum onu ​​hâlâ seviyorum

But he'll never know

Ama asla bilemeyecek

Cause I'll never tell

Çünkü asla söylemeyeceğim


I'll confide that I'm thinking of him

Ona düşündüğümü ve iyiliğini dilediğimi itiraf edeceğim

And wishing him well

Yanına gidip de diyemem

I can't walk up to him and say to him

Bebeğim, neler yapıyorsun?

Baby, what you been doing

Seni hâlâ eskisi gibi seviyorum

I still love you like I did

Biliyorsun, aslında hiçbir şey değişmedi

You know, nothing's really changed here

Ama ben olduğum için

But being the way I am

Bunu saklıyorum

I keep it hid

Son zamanlarda görüyorum

Lately I've seen

Gözlerindeki o bakışı

That look in his eyes

Kalbim kırılıyor

That just breaks my heart

Bana çok ihtiyacı var

He needs me so

Şu anda ona yaslanmak için

To lean on at this moment

Ah, neden o eski aşkıma gidip de diyemiyorum

Oh why can't I walk up to that old love of mine and say

Bebeğim, neler yapıyorsun?

Baby, what you been doing

Seni hâlâ eskisi gibi seviyorum

I still love you like I did

Biliyorsun, aslında hiçbir şey değişmedi

You know, nothing's really changed here

Ama ben olduğum için

But being the way I am

Bunu saklıyorum

I keep it hid

Belki bir gün aptal gururumu atarım

Maybe someday I'll throw off my foolish pride

Bu hiç iyi değil

This ain't so good

Onun böyle ölmesini izlemek Çünkü içten içe aynı adam.

Watching him die this way

Ah, neden eski aşkıma gidip de diyemiyorum ki?

Cause he's the same guy inside

Oh why can't I walk up to that old love of mine and say

Bebeğim, neler yapıyordun?

Seni hala eskisi gibi seviyorum.

Baby, what you been doing

Biliyorsun, aslında hiçbir şey değişmedi.

I still love you like I did

Ama ben olduğum gibi, bunu saklıyorum.

You know, nothing's really changed here

But being the way I am

I keep it hid



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder