Sia - Towards The Sun (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

 Uyuyamıyorum, yemek yiyemiyorum

Lanet stres

Eski beni göremiyorum

Ne karmaşa ama


Yere düştüm, evet, düşüyorum

Yere düştüm, düşeceğimi sandım

Evet, yere düştüm, sanırım düşüyorum.

Yere düştüm, düşeceğimi sandım


Sonra aniden esintiyi hissederim

İçimde kaldı, şimdi olabilir

Yeni biri, işte geliyorum

Güneşe doğru, güneşe doğru

Güneşe doğru


Geri çekil, aşkı hissediyorum

Ve bu en iyisi

Bulutlar geçer, daha azı değil

Mutluluktan


Yere düştüm, evet, düşüyorum

Yere düştüm, düşeceğimi sandım

Evet, yere düştüm, sanırım düşüyorum.

Yere düştüm, düşeceğimi sandım


Sonra aniden esintiyi hissederim

İçimde kaldı, şimdi olabilir

Yeni biri, işte geliyorum

Güneşe doğru, güneşe doğru

Güneşe doğru

Yeni biri, işte geliyorum

Güneşe doğru, güneşe doğru

Güneşe doğru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder