Olivia Rodrigo – ​​​vampire (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri



Saygı duymak istemesem bile , nasılsın şimdi sormaktan kaçınamıyorum
Senin inşa ettiğin insanların üzerine kurulu kalen nasıl?
Tam istediğin gibi.. Bak şu soğuk adam, elde etti!

Kapalı gözlerimde bazen partilerini ve elmaslarını görürüm
Altı ay bir işkence olarak sattığın yasak cenneti sanmıştım
Seni gerçekten seviyordum
Tabii aptallığımı gülerek izlemen gerek

Çünkü bazı büyük hatalar yaptım
Ama sen, en kötüsünü bile iyi gösteriyorsun
Belli olması gerekirdi tuhaf olduğuna
Sadece gece çıkardın ortalığa

Aptal sanıyordum kendimi
Ama sen şu naif gibi yaptın beni
Parçalar halinde sattığın gibi
Dişlerini benim içime geçirdin, oh
Kan emici, şöhret emici
Tam bir vampir gibi canımı emiyorsun

Bana attığın kızların hepsi senin kötü, kötü haber olduğunu söylemişti
Onları deli gibi çağırdığımı hatırlıyorum.. Ne inandırıcı yalan söylüyorsun! (Nasıl yalan söylüyorsun, nasıl yalan söylüyorsun, nasıl yalan söylüyorsun?)

Oh, ne büyüleyici, felce uğratıcı, yanlış bir haz
Nasıl yaptığını çözemem, tanrı bilir asla anlamam
Beni değil onu seçtin
Çünkü kızların yaşı onlara daha iyi anlatıyor

Bazı büyük hatalar yaptım
Ama sen en kötüsünü bile iyi gösteriyorsun
Belli olması gerekirdi tuhaf olduğuna
Sadece gece çıkardın ortalığa

Aptal sanıyordum kendimi
Ama sen çok naif yaptın beni
Parçalar halinde sattığın gibi
Dişlerini benim içime geçirdin, oh
Kan emici, şöhret emici
Tam bir vampir gibi canımı emiyorsun

Gerçek aşk olduğunu söyledin
Ama o zor olmaz mıydı?
Hiç kimseyi sevemezsin
Çünkü kalbin yok

Sana yardım etmeye çalıştım
Şimdi biliyorum ki yapamam
Çünkü düşünce tarzını
Asla anlayamayacağım

İnsanları kullanıyorsun
Onları önemsemiyorsun
Sadece kendin için yaşıyorsun .
Bu yüzden hiçbir şekilde hayran olamıyorum sana, tam tersine acıyan duygular besliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder