Gusttavo Lima - Frases Tão Doídas (Türkçe Çeviri)

Gusttavo Lima - Frases Tão Doídas (Türkçe Çeviri)

O amor não é aquela coisa que mexe com a mente,
Aşk, aklı dağıtan,
Que faz você falar coisas sem sentido,
manasız sözler söyleten bir şey değildir
Como teve a coragem de me machucar?
Peki nasıl beni bu kadar acıtacak kadar cesur oldun?

Frases tão doídas, tão marcantes tive que escutar,
Söylediklerin çılgınca, unutulmaz, onları dinlemek zorundaydım.
E eu me remoendo, dizendo, assim não dá.
Ama "böyle devam edemez" diyerek kendime işkence ettim
Mas assim não dá.
Ama böyle devam edemez

Como explicar? São coisas da minha cabeça,
Nasıl açıklasam? Bunlar aklımda kurduğum şeyler
Tô percebendo, você quer que eu te esqueça.
Farkına varmaya başlıyorum, seni unutmamı istiyorsun

Esquece, pode revirar o mundo
Unut gitsin, dünyayı tersine çevirebilirsin
Mas eu não vou desistir de você.
Ama senden vazgeçmeyeceğim
Merece todo o cuidado que eu tenho
Sana gösterdiğim tüm dikkate değersin
Aqui guardado mesmo sem saber
Burada, sıkıştım kaldım, bilmeden

Me fortalece, a química do nosso amor,
Çılgın bir tutku olan
Que na verdade é uma louca paixão
Aşkının kimyası beni güçlendiriyor
Não sei por qual razão pra você, amor,
Beni buna iten sebebi bilmiyorum, ama senin için, aşkım
Eu fiz essa canção.
Yazdım bu şarkıyı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder